
| Napięcie [V] | 12 |
| Moc znamionowa [kW] | 1,2 |
| Ø flanszy [mm] | 76 |
| Ilość zębów | 9 |
| Zacisk | "30" M8 B+ |
| Zacisk | "50" Plug 76 |
| Liczba otworów do mocowania | 2 |
| Ilość otworów gwintowanych | 1 |
| Ciężar netto [kg] | 2,7 |
| nr EAN | 5704651391092 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Moc znamionowa [kW] | 1,7 |
| Ø flanszy [mm] | 76 |
| Ilość zębów | 9 |
| Zacisk | "30" M8 B+ |
| Zacisk | "50" Plug 76 |
| Liczba otworów do mocowania | 2 |
| Ilość otworów gwintowanych | 1 |
| Ciężar netto [kg] | 3,2 |
| nr EAN | 5704651391351 |

| Nowa część bez depozytu | |
| Napięcie [V] | 12 |
| Moc znamionowa [kW] | 1,2 |
| Ilość zębów | 9 |
| Szczelina-ustawienie podstawowe [mm] | 26 |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Ø flanszy [mm] | 76 |
| Liczba otworów do mocowania | 2 |
| niewymagany zwrot starej części | |
| nr EAN | 4082300551778 |

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025