Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Honda » sprzęgło Honda NC » sterowanie sprzęgłem Honda NC » siłownik sprzęgła Honda NC

siłownik sprzęgła do HONDA NC

wybierz typ samochodu HONDA NC:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
53.00 zł
 Kup
Strona zabudowy z przodu
Średnica 1/Średnica 2 [mm] 19.05
System hamulcowy TOKICO
Materiał Żeliwo
Liczba otworów do mocowania 2
Rozmiar gwintu 1 1x M10x1.0
Rozstaw trzpieni mocujących [mm] 30
nr EAN 8717109125719
cena brutto:
36.00 zł
 Kup
Średnica [mm] 19
nr EAN 5900427253056
cena brutto:
41.00 zł
 Kup
Średnica [mm] 19
nr EAN 5900427253049
Ciężar [kg] 0,520
dla numeru OE GJ22-41-920A
nr EAN 5050063536188
Otwór Ø 1 [mm] 19
Rozstaw śrub mocujących [mm] 33
Gwint wewnętrzny [mm] 9
Ilość otworów gwintowanych 1
nr EAN 8033001035964
cena brutto:
67.99 zł
 Kup
otwór Ø [mm] 19
Materiał Żeliwo
Wymiar gwintu 10 x 1
nr EAN 8032928183680
nr EAN 5902659784919
Średnica [mm] 19
nr EAN 8430320023137
cena brutto:
40.00 zł
 Kup
Średnica [mm] 19
nr EAN 3322937049509
cena brutto:
77.00 zł
 Kup
Średnica [mm] 19
nr EAN 3322937088164
Wyświetlanie od 1 do 11 (z 11 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
siłownik sprzęgła

Siłownik sprzęgła


Siłownik sprzęgła to jedna z części, których zadaniem jest sterowanie hydraulicznym układem sprzęgła. Ciśnienie płynu hydraulicznego (generowane przez kierowcę wciskającego pedał sprzęgła) oddziałuje na łożysko oporowe. Ono z kolei wywiera nacisk na docisk sprzęgła. W efekcie napęd zostaje rozdzielony. Rozwiązaniem najtrwalszym jest wysprzęglik centralny.

Czynniki, które wskazują na zużycie lub awarię tego elementu to twarde, lub wpadające sprzęgło (pedał nie odbija od podłogi). Zdarza się również, że wciśnięcie pedału nie powoduje rozłączenia napędu. To już poważna usterka. Gdy to nastąpi, nie jest możliwe ruszenie, ani zmiana biegów. Jeśli samochód został pozostawiony na biegu, nie można nawet uruchomić silnika, by pracował na biegu jałowym.

Obserwacja objawów nie daje jednak pewności co do tego, który element układu hydraulicznego uległ awarii. Usterka może dotyczyć zarówno siłownika sprzęgła, jak i pompy lub nawet przewodów. Wyjątkiem jest zaobserwowanie pod pedałem sprzęgła wycieku płynu. To niezmiennie świadczy o uszkodzeniu pompy.

Jeśli zajdzie konieczność wymiany siłownika sprzęgła, trzeba pamiętać o tym, by po jej dokonaniu i podłączeniu hydrauliki odpowietrzyć cały układ.