
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| --------------- | |
| Typ silnika | OHV(BL13H) |
| --------------- | |
| Typ silnika | OHV(HCS) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 79,3 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 95,2 |
| Wysokość [mm] | 11,1 |
| nr EAN | 8427769082399 |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| --------------- | |
| Typ silnika | OHV(BL13H) |
| --------------- | |
| Typ silnika | OHV(HCS) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 36,5 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 52,3 |
| Wysokość [mm] | 8 |
| nr EAN | 8427769043994 |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 35 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 48 |
| Wysokość 1 [mm] | 10 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| nr EAN | 3358960107398 |

| TECDOC-Nr silnika | 4459 |
| TECDOC-Nr silnika | 1236 |
| TECDOC-Nr silnika | 1237 |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 36,6 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 52,35 |
| Wysokość 1 [mm] | 8,3 |
| Materiał | MVQ (silikon-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| nr EAN | 3358960122452 |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 60,45 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 76,18 |
| Wysokość 1 [mm] | 10 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| nr EAN | 3358960155467 |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 79,33 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 95,25 |
| Wysokość [mm] | 11 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | AW/BS |
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 36,51 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 52,48 |
| Wysokość [mm] | 8 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Materiał | MVQ (silikon-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 79,33 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 95,28 |
| Wysokość [mm] | 11 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW |
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen)/FPM (Fluor-Kautschuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową |
| Przestrzegaj informacji montażowych |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| TECDOC-Nr silnika | 1237 |
| TECDOC-Nr silnika | 4459 |
| Strona zabudowy | z przodu |
| TECDOC-Nr silnika | 1237 |
| Wysokość [mm] | 7,00 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 42,00 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 56,00 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | 827SS RD W |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |

| Rok prod. do | 198903 |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| TECDOC-Nr silnika | 1236 |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| TECDOC-Nr silnika | 4459 |
| Wysokość [mm] | 8,00 |
| Materiał | MVQ (silikon-kauczuk) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 36,50 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 52,30 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | 827S RD W |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| TECDOC-Nr silnika | 4459 |
| --------------- | |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| TECDOC-Nr silnika | 1236 |
| --------------- | |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| TECDOC-Nr silnika | 1237 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 79,38 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 95,25 |
| Szerokość [mm] | 11 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL |
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| TECDOC-Nr silnika | 4459 |
| --------------- | |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| TECDOC-Nr silnika | 1236 |
| --------------- | |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| TECDOC-Nr silnika | 1237 |
| Materiał | MVQ (silikon-kauczuk) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 36,58 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 52,73 |
| Szerokość [mm] | 8 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii simering wału do Ford ORION II (AFF) 1.3.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Ford ORION II (AFF) 1.3 produkowanego od 1985.12 do roku 1990.07
Jeżeli twój Ford dysponuje silnikiem o mocy 60 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak układ chłodzenia, hamulce, filtry
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii simering wału do Ford ORION II (AFF)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na simering wału do Ford ORION II (AFF) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Ford z rocznika od 1985.12 do roku 1990.07, i mocy silnika 60 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025