
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Rok prod. do | 199610 |
| TECDOC-Nr silnika | 19658 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 52 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 74 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 79 |
| Wysokość [mm] | 12 |
| nr EAN | 8427769444371 |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Rok prod. od | 199611 |
| TECDOC-Nr silnika | 19658 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 91 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 114 |
| Wysokość [mm] | 12 |
| nr EAN | 8427769630033 |

| TECDOC-Nr silnika | 19658 |
| Rok prod. od | 199603 |
| Rok prod. do | 199905 |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 94,5 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 114 |
| Wysokość 1 [mm] | 12 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| nr EAN | 3358960168337 |

| TECDOC-Nr silnika | 19658 |
| Rok prod. od | 199906 |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 90,5 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 114 |
| Wysokość 1 [mm] | 12 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
| nr EAN | 3358960353788 |

| TECDOC-Nr silnika | 19658 |
| Rok prod. od | 199611 |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 50 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 74 |
| Wysokość 1 [mm] | 11 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| nr EAN | 3358960353887 |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| TECDOC-Nr silnika | 19658 |
| Wysokość [mm] | 12,00 |
| Materiał | MVQ (silikon-kauczuk) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 91,00 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 114,00 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | 827S LD |
| Kierunek obrotów | przeciwnie do ruchu wskazówek zegara |

| Rok prod. do | 199604 |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| TECDOC-Nr silnika | 19658 |
| Materiał | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 92,5 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 114 |
| Szerokość [mm] | 16,5 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL |
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
| średnica zewnętrzna [mm] | 120 |
| Szerokość [mm] | 10 |

| Rok prod. od | 199605 |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| TECDOC-Nr silnika | 19658 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 50 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 74 |
| Szerokość [mm] | 11 |

| Rok prod. od | 199605 |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| TECDOC-Nr silnika | 19658 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 94,5 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 114 |
| Szerokość [mm] | 12 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii simering wału do Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W, V5_W) 2.8 TD (V46W, V26W).
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W, V5_W) 2.8 TD (V46W, V26W) produkowanego od 1994.06 do roku 1999.10
Jeżeli twoje Mitsubishi dysponuje silnikiem o mocy 125 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak półoś napędowa, chłodnica wody, napinacz paska wieloklinowego
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii simering wału do Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W, V5_W)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na simering wału do Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W, V5_W) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Mitsubishi z rocznika od 1994.06 do roku 1999.10, i mocy silnika 125 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025