Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Seat » system tworzenia mieszanki paliwowej Seat LEON (1M1) » tworzenie mieszanki Seat LEON (1M1) » sonda Seat LEON (1M1)

sonda do SEAT LEON (1M1)

wybierz typ samochodu SEAT LEON (1M1):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
60.00 zł
41.58 zł
 Kup
nr EAN 4047024934481
Odpowiada części oryginalnej w kolorze czarny
nr EAN 8012510080542
cena brutto:
53.00 zł
 Kup
Opcja wyposażenia Ver Ref. 33783
Ilość biegunów 4
Kolor obudowy czarny
Średnica zabudowy [mm] 20
nr EAN 8435050616659
nr EAN 4251475107183
zalecane rozszerzenie naprawy Filtr powietrza
nr EAN 3165141978841
zalecane rozszerzenie naprawy Filtr powietrza
nr EAN 3165143641774
zalecane rozszerzenie naprawy Filtr powietrza
nr EAN 3165143641781
cena brutto:
230.00 zł
 Kup
nr EAN 3165143096253
cena brutto:
61.00 zł
 Kup
nr EAN 4047024934481
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z rurą wlotową
Ilość podłączonych styków 5
nr EAN 5012759523186
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z rurą wlotową
Ilość podłączonych styków 5
nr EAN 5012759523285
cena brutto:
97.00 zł
 Kup
Ilość podłączonych styków 4
nr EAN 5012759514566
cena brutto:
95.01 zł
 Kup
Ilość podłączonych styków 4
nr EAN 5012759514658
Ilość połączeń 4
nr EAN 8053379061228
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 0,226
Materiał PBT (polibutylentereftalat)
Ilość połączeń 5
Dolot - Ø [mm] 70
Wylot - Ø [mm] 70
nr EAN 8053379067459
Ciężar [kg] 0,026
Ilość połączeń 4
nr EAN 8053379130900
Ilość połączeń 4
nr EAN 8053379923588
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Ilość połączeń 2
nr EAN 8053379327218
Ilość połączeń 5
nr EAN 8053379412525
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez elementów przyłączeniowych
Ciśnienie od [kPa] 11
ciśnienie do [kPa] 254
Napięcie wyjściowe od [V] 0,25
Napięcie wyjściowe do [V] 4,75
nr EAN 8012510013311
Ciśnienie od [kPa] 11
ciśnienie do [kPa] 254
Napięcie wyjściowe od [V] 0,25
Napięcie wyjściowe do [V] 4,75
nr EAN 8012510008447
Odpowiada części oryginalnej w kolorze czarny
nr EAN 8012510080542
cena brutto:
94.00 zł
 Kup
Ilość biegunów 4
Od ciśnienia [Pa] 20000
Do ciśnienia [Pa] 254000
nr EAN 8435050632994
cena brutto:
46.00 zł
 Kup
Kolor obudowy czarny
Ilość biegunów 2
Rodzaj czujnika czujnik NTC
nr EAN 8435050621097
Ilość połączeń 4
Ciężar [kg] 0,026
dla numeru OE 03G 906 051 D
nr EAN 4054224060230
cena brutto:
35.01 zł
 Kup
Sposób montażu wciśnięty
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem osadczym sprężynującym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Napięcie znamionowe [V] 12
Ilość połączeń 4
Odpowiada części oryginalnej w kolorze zielony
Odpowiada części oryginalnej w kolorze czarny
Kolor zielony
Rodzaj czujnika czujnik NTC
nr EAN 4082300186611
Sposób montażu przykręcany
Ilość połączeń 5
nr EAN 4082300273335
cena brutto:
133.00 zł
 Kup
Ilość biegunów 4
Sposób montażu przykręcany
nr EAN 4082300306903
Sposób montażu przykręcany
Ilość połączeń 5
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] 70
nr EAN 4082300394474
Sposób montażu Nasadka rurowa
Ilość połączeń 5
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] 70
nr EAN 4082300665048
Sposób montażu przykręcany
Ilość biegunów 4
nr EAN 4082300772685
Gwarancja 5 lata gwarancji
nr EAN 4044079389501
Gwarancja 5 lata gwarancji
nr EAN 4044079389518
dla numeru artykułu 558001
Ilość połączeń 5
Ciężar [kg] 0,226
nr EAN 5901779827476
Tryb pracy elektryczny
nr EAN 8001063501741
Tryb pracy elektryczny
nr EAN 8001063507446
Tryb pracy elektryczny
nr EAN 8001063508238
Tryb pracy elektryczny
nr EAN 8001063508207
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Oznaczenie koloru zielony
nr EAN 8001063751313
cena brutto:
47.99 zł
 Kup
nr EAN 5907558576757
cena brutto:
17.99 zł
 Kup
Ilość biegunów 4
Kolor wtyczki czarny
Kształt obudowy wtyczki Wersja D
Średnica obudowy [mm] 20
średnica zewnętrzna [mm] 25,5
Średnica wewnętrzna [mm] 8,5
nr EAN 5907558548501
cena brutto:
39.00 zł
 Kup
Sposób montażu przykręcany
nr EAN 5907558580686
nr EAN 5907558558883
nr EAN 5907558572704
nr EAN 5907558566994
nr EAN 5907558562347
nr EAN 5903364310707
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Punkt włączania [°C] -40
Punkt włączania [°C] 150
Wymiar gwintu --
Rozmiar klucza --
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez pierścienia uszczelniającego
Kolor zielony
Ilość biegunów 4
nr EAN 4040074335406
Napięcie robocze [V] 12
Ciśnienie [bar] od 0,253
Ciśnienie [bar] do 2,411
Ilość biegunów 4
nr EAN 4040074294628
Rodzaj korpusu bez obudowy
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza
nr EAN 4010326916097
Wyświetlanie od 1 do 50 (z 68 pozycji)
Stron:  1  2  [Następna >>] 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
sonda

Sonda lambda


Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.

W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.