Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Citroën » system tworzenia mieszanki paliwowej Citroën C-CROSSER (VU_, VV_) » tworzenie mieszanki Citroën C-CROSSER (VU_, VV_) » sonda Citroën C-CROSSER (VU_, VV_)

sonda do CITROËN C-CROSSER (VU_, VV_)

wybierz typ samochodu CITROËN C-CROSSER (VU_, VV_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
116.00 zł
 Kup
Liczba przewodów 4
Długość całkowita [mm] 650
nr EAN 4047026370041
cena brutto:
130.00 zł
 Kup
Sonda lambda Sonda palcowa
Sonda lambda ogrzewana
nr EAN 5012759483626
cena brutto:
84.00 zł
 Kup
Sonda lambda ogrzewana
Liczba przewodów 4
Długość [mm] 425
nr EAN 5901619593271
Dolot - Ø [mm] 70
Wylot - Ø [mm] 72
Długość [mm] 96
Rodzaj korpusu z obudową
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza
nr EAN 4010326959353
Ciężar netto [g] 45
nr EAN 5902048030832
cena brutto:
160.99 zł
 Kup
Sonda lambda Sonda regulacyjna
nr EAN 5902048081933
cena brutto:
77.99 zł
 Kup
Sonda lambda Sonda diagnostyczna
nr EAN 5902048081261
cena brutto:
85.01 zł
 Kup
Sonda lambda Sonda regulacyjna
nr EAN 5902048063823
cena brutto:
87.99 zł
 Kup
Sonda lambda Sonda diagnostyczna
Sonda lambda Sonda regulacyjna
Sonda lambda ogrzewana
nr EAN 5902048023346
cena brutto:
84.00 zł
 Kup
Sonda lambda Sonda regulacyjna
nr EAN 5902048063991
cena brutto:
84.00 zł
 Kup
Sonda lambda Sonda diagnostyczna
nr EAN 5902048925923
cena brutto:
86.00 zł
 Kup
Sonda lambda Sonda diagnostyczna
nr EAN 5902048907042
cena brutto:
99.00 zł
 Kup
Sonda lambda Sonda lambda
nr EAN 5902048897282
cena brutto:
146.00 zł
 Kup
Napięcie [V] 12
Długość [mm] 425
Ciężar [kg] 0,12
Opór [Ohm] 6
Tryb pracy elektryczny
Liczba przewodów 4
cena brutto:
160.00 zł
 Kup
Napięcie [V] 12
Długość [mm] 490
Ciężar [kg] 0,13
Opór [Ohm] 9
Tryb pracy elektryczny
Liczba przewodów 4
Rodzaj czujnika Czujnik Hall'a
Ilość biegunów 3
Napięcie [V] 12
Kształt obudowy wtyczki owalny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Ciężar [kg] 0,03
nr EAN 3276422538255
dla numeru OE 003 153 97 28
Rodzaj czujnika Czujnik Hall'a
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca dla wałka rozrządu
Wymagana ilość 1
Tryb pracy elektryczny
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Ilość biegunów 3
Ilość połączeń 3
Napięcie znamionowe [V] 12
Głębokość zabudowy [mm] 24
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Kształt obudowy wtyczki owalny
Oznaczenie koloru szary
Opór [kOhm] 145
Zakres temperatury od [°C] -40
Zakres temperatury do [°C] 150
Ciężar [kg] 0,027
nr EAN 4046001342431
Wykonanie izolacji przewodu z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem
Długość [mm] 355
Ilość biegunów 4
Sonda lambda Sonda palcowa
Ciężar [kg] 0,118
Sonda lambda Gwint uprzednio nasmarowany
nr EAN 4046001707926
Wyświetlanie od 1 do 18 (z 18 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
sonda

Sonda lambda


Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.

W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.