
| Liczba przewodów | 4 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 3165143342336 |

| nr EAN | 4047024213456 |

| Sonda lambda | Sonda palcowa |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759250549 |

| Sonda lambda | Sonda planarna |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759349540 |

| Sonda lambda | Sonda planarna |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759387894 |

| Sonda lambda | Sonda planarna |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759388051 |

| Sonda lambda | Sonda planarna |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759388617 |

| Sonda lambda | Sonda planarna |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759407356 |

| Ilość podłączonych styków | 3 |
| Tryb pracy | mechaniczne |
| nr EAN | 5012759504970 |

| Ilość podłączonych styków | 3 |
| nr EAN | 5012759514672 |

| nr EAN | 5012759963197 |

| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 750 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 103 |
| nr EAN | 8717613014905 |

| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 545 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 102 |
| nr EAN | 8717613027790 |

| Kolor | czarny |
| Głębokość zabudowy [mm] | 18,3 |
| Ciężar [kg] | 0,046 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379053094 |

| Ciężar [kg] | 0,022 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379054442 |

| Ciężar [kg] | 0,02 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379054466 |

| Kolor | czarny |
| Głębokość zabudowy [mm] | 18,3 |
| Ciężar [kg] | 0,046 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379053100 |

| Ciężar [kg] | 0,022 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379054459 |

| Ciężar [kg] | 0,02 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379130917 |

| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,064 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379054596 |

| Ciężar [kg] | 0,024 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379054664 |

| Wymiar gwintu | M14x1,25 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| nr EAN | 8012510095997 |

| Długość przewodu [mm] | 180 |
| Kolor obudowy | szary |
| Ilość biegunów | 2 |
| Napięcie [V] | 12 |
| nr EAN | 8435050618196 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | czarny |
| nr EAN | 8435050632628 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Od ciśnienia [Pa] | 20000 |
| Do ciśnienia [Pa] | 105000 |
| Napięcie znamionowe [V] | 5 |
| nr EAN | 4082300215991 |

| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | brązowy |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony |
| Oznaczenie koloru | czarny |
| Wymiar gwintu | M14x1,25 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 4082300252767 |

| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Rodzaj czujnika | Potencjometr suwakowy |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| nr EAN | 4082300283518 |

| Ilość biegunów | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 530 |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 4082300758344 |

| nr EAN | 8001063862378 |

| nr EAN | 8001063746999 |

| nr EAN | 8001063933511 |

| Tryb pracy | pneumatyczny |
| Techniczny numer informacyjny | SI 1013-11 |
| nr EAN | 5907558565560 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| nr EAN | 5907558580402 |

| Kolor | czarny |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 5907558580419 |

| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 4 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 5907558527155 |

| Ciśnienie robocze [bar] | 3 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Ciśnienie od [kPa] | 15 |
| ciśnienie do [kPa] | 100 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Kolor wtyczki | jasnoszary |
| Liczba otworów do mocowania | 1 |
| Długość przewodu [mm] | 160 |
| Średnica obudowy [mm] | 12 |
| Sposób montażu | wciskany |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Średnica otworu flanszy [mm] | 8 |
| dla numeru OE | 5946 21 |
| dla numeru OE | 004 153 90 28 |
| dla numeru OE | 89615 05010 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| dla numeru OE | 5946 23 |
| dla numeru OE | 55353316 |
| dla numeru OE | 003 153 89 28 |
| dla numeru OE | 6235703 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik piezoelektryczny |
| Ciśnienie [bar] od | 0,15 |
| Ciśnienie [bar] do | 1,02 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4040074471265 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Punkt włączania [°C] | 120 |
| Kolor | niebieski |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074287026 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Wymiar gwintu | M14x1,25 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Ilość biegunów | 1 |
| nr EAN | 4040074286944 |

| Zakres pomiarowy od [kPa] | 15,0 |
| Zakres pomiarowy do [kPa] | 102,0 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza |
| nr EAN | 4010326924771 |

| Ograniczenia producenta | BOSCH |
| Ciężar netto [g] | 20 |
| nr EAN | 5902048093875 |

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| nr EAN | 5902048081933 |

| Ciężar netto [g] | 160 |
| nr EAN | 5902048063816 |

| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| nr EAN | 5902048081261 |

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| nr EAN | 5902048063823 |
Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.
W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025