
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,96 |
| nr EAN | 5050063166897 |

| Rok prod. do | 201604 |
| nr EAN | 4047024267336 |

| Rok prod. do | 201603 |
| --------------- | |
| Rok prod. do | 201603 |
| Rodzaj korpusu | z obudową |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową |
| Ilość podłączonych styków | 5 |
| nr EAN | 5012759379837 |

| Rok prod. do | 201603 |
| Ilość podłączonych styków | 3 |
| nr EAN | 5012759514580 |

| Rok prod. do | 201603 |
| Ilość podłączonych styków | 2 |
| Kolor | czarny |
| nr EAN | 5012759990193 |

| nr EAN | 8717613111512 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Ilość połączeń | 3 |
| Liczba otworów do mocowania | 1 |
| nr EAN | 8053379059461 |

| Gwintowana złączka | M12x1.5 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379140237 |

| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379153848 |

| Głębokość zabudowy [mm] | 22 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379154296 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Ilość połączeń | 3 |
| Liczba otworów do mocowania | 1 |
| nr EAN | 8053379535972 |

| Gwintowana złączka | M12x1.5 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379156962 |

| Ciężar [kg] | 0,162 |
| Ilość połączeń | 5 |
| nr EAN | 8053379550791 |

| TECDOC-Nr silnika | 24776 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony |
| nr EAN | 8012510016619 |

| TECDOC-Nr silnika | 24776 |
| Strona zabudowy | Kolektor dolotowy |
| TECDOC-Nr silnika | 24776 |
| Strona zabudowy | Kolektor dolotowy |
| Ciśnienie od [kPa] | 10 |
| ciśnienie do [kPa] | 250 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,95 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,71 |
| nr EAN | 8012510095164 |

| TECDOC-Nr silnika | 24776 |
| TECDOC-Nr silnika | 24776 |
| TECDOC-Nr silnika | 24776 |
| TECDOC-Nr silnika | 24776 |
| nr EAN | 8012510094020 |

| TECDOC-Nr silnika | 24776 |
| Wymagana ilość | 1 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 22 |
| nr EAN | 8012510026533 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kolor obudowy | biały |
| nr EAN | 8435050622599 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | zielony |
| Średnica zabudowy [mm] | 20 |
| nr EAN | 8435050620885 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Ilość połączeń | 2 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 8435050626153 |

| TECDOC-Nr silnika | 24776 |
| Strona zabudowy | Kolektor dolotowy |
| Ilość biegunów | 3 |
| Od ciśnienia [Pa] | 10000 |
| Do ciśnienia [Pa] | 240000 |
| nr EAN | 8435050634769 |

| Długość [mm] | 55,5 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,021 |
| dla numeru OE | 1920.QN |
| nr EAN | 4027816312406 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,01 |
| nr EAN | 4027816309819 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| dla numeru OE | 1920.CZ |
| nr EAN | 4027816377405 |

| Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 27 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Moment dokręcenia [Nm] | 45 |
| Ciężar [kg] | 0,042 |
| dla numeru OE | 1920.GW |
| nr EAN | 4027816451778 |

| Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 27 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Moment dokręcenia [Nm] | 45 |
| Ciężar [kg] | 0,043 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| dla numeru OE | 1920.GW S1 |
| nr EAN | 4027816451877 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,043 |
| dla numeru OE | 98 137 355 80 |
| nr EAN | 4054224718834 |

| Wymagana ilość | 1 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary |
| Oznaczenie koloru | czarny |
| nr EAN | 4082300243604 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Ilość połączeń | 5 |
| nr EAN | 4082300253849 |

| Sposób montażu | wciśnięty |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Średnica 1 [mm] | 25,4 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony |
| Rodzaj korpusu | obudowa z tworzywa sztucznego |
| Długość 1 [mm] | 53 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 4082300289923 |

| Układ wydechowy | przed filtrem cząstek stałych |
| Norma emisji spalin | Euro 5 |
| Sposób montażu | przykręcany |
| Ilość biegunów | 3 |
| Zakres pomiarowy od [kPa] | 0 |
| Zakres pomiarowy do [kPa] | 100 |
| Zakres pomiarowy od [V] | 0,5 |
| Zakres pomiarowy do [V] | 4,5 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 4082300509830 |

| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 4082300619355 |

| Układ wydechowy | przed filtrem cząstek stałych |
| Norma emisji spalin | Euro 5 |
| Sposób montażu | przykręcany |
| Ilość biegunów | 3 |
| Średnica 1/Średnica 2 [mm] | 10/10 |
| nr EAN | 4082300805703 |

| Gwarancja | 5 lata gwarancji |
| nr EAN | 4044079383004 |

| Numer seryjny | K8805911 |
| nr EAN | 5901159270465 |

| Numer seryjny | K8805924 |
| nr EAN | 5901159270489 |

| nr EAN | 8001063934594 |

| nr EAN | 8001063669465 |

| nr EAN | 8001063756615 |

| Norma emisji spalin | Euro 4 (D4) |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | zielony |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| nr EAN | 5907558548228 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| nr EAN | 5907558580495 |

| TECDOC-Nr silnika | 24776 |
| nr EAN | 5903364343156 |

| Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 27 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Moment dokręcenia [Nm] | 45 |
| Ciężar [kg] | 0,043 |
| nr EAN | 5902659783356 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,01 |
| nr EAN | 5902659783493 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniami |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| nr EAN | 5902659783349 |

| Kod silnika | 9HM |
| Kod silnika | |
| Rok prod. od | 201012 |
| Norma emisji spalin | Euro 5 |
| Układ wydechowy | za katalizatorem |
| Kształt | prosty |
| Ilość biegunów | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 200 |
| Długość całkowita [mm] | 345 |
| dla numeru OE | 9677662080 |

| dla numeru OE | 9658227880 |
| System tworzenia mieszanki paliwowej | Common Rail (CR) |

| System tworzenia mieszanki paliwowej | Common Rail (CR) |
| Ilość biegunów | 3 |

| dla numeru OE | 1920TL |
| System tworzenia mieszanki paliwowej | Common Rail (CR) |

| Ilość biegunów | 3 |
| Liczba otworów do mocowania | 1 |
| Ciśnienie od [kPa] | 10 |
| ciśnienie do [kPa] | 250 |
| dla numeru OE | 1920.CZ |
| dla numeru OE | 3M5A 12T551 AC |
| Jakość | EQUIVALENT |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii sonda do Fiat SCUDO Autobus (270_, 272_) 1.6 D Multijet.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Fiat SCUDO Autobus (270_, 272_) 1.6 D Multijet produkowanego od 2007.01
Jeżeli twój Fiat dysponuje silnikiem o mocy 90 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak przegub napędowy, silnik wycieraczek, łacznik stabilizatora
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii sonda do Fiat SCUDO Autobus (270_, 272_)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na sonda do Fiat SCUDO Autobus (270_, 272_) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Fiat z rocznika od 2007.01, i mocy silnika 90 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025