Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Kia » tworzenie mieszanki Kia CARENS I nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (FC, FJ) » sonda Kia CARENS I nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (FC, FJ)

sonda do KIA CARENS I nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (FC, FJ)

wybierz typ samochodu KIA CARENS I nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (FC, FJ):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Liczba przewodów 4
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] 160000
Złącze / klema w razie potrzeby dopasować złącze
nr EAN 3165143342329
Ilość podłączonych styków 3
Tryb pracy mechaniczne
nr EAN 5012759511459
Jakość OE
Wymiar gwintu M18x1.5
Długość przewodu [mm] 750
Ilość biegunów 4
Masa [g] 103
nr EAN 8717613018385
Jakość OE
Wymiar gwintu M18x1.5
Długość przewodu [mm] 385
Ilość biegunów 4
Masa [g] 93
nr EAN 8717613017975
Długość przewodu [mm] 325
Ilość połączeń 3
nr EAN 8053379056422
Ilość połączeń 2
nr EAN 8053379060900
Ilość połączeń 5
nr EAN 8053379919611
Ciężar [kg] 0,024
Ilość połączeń 3
nr EAN 8053379054664
Długość przewodu [mm] 325
Ilość połączeń 3
nr EAN 8053379056439
Ilość połączeń 2
nr EAN 8053379549085
Ilość biegunów 2
Napięcie [V] 12
Wymiar gwintu M 14x1,5
Kolor obudowy czarny
nr EAN 8435050631171
Napięcie znamionowe [V] 12
Ilość biegunów 3
Rodzaj czujnika Potencjometr suwakowy
Kształt obudowy wtyczki prostokątny
nr EAN 4082300283518
cena brutto:
21.00 zł
 Kup
Grubość [mm] 51,0
Gwint zewn. [mm] M14 x 1,5
Rozmiar klucza 19
Ilość połączeń 2
Ciężar [kg] 0,020
nr EAN 5902659724649
Ilość połączeń 3
Kolor czarny
Ciężar [kg] 0,050
nr EAN 5902659724656
Ilość biegunów 2
Kształt obudowy wtyczki prostokątny
Kolor wtyczki czarny
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Wymiar gwintu M14x1,5 mm
Rozmiar klucza 21
Ilość biegunów 3
Kształt obudowy wtyczki prostokątny
Liczba otworów do mocowania 2
Kierunek obrotów przeciwnie do ruchu wskazówek zegara
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Tryb pracy elektryczny
Napięcie [V] 12
Techniczny numer informacyjny SI 0104
nr EAN 4028977651052
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 0,07
Tryb pracy elektryczny
dla numeru OE 46 533 308
Nowa część 
niewymagany zwrot starej części 
zalecane rozszerzenie naprawy Filtr powietrza
Ciężar [kg] 0,09
nr EAN 4046001508455
Wymiar gwintu M14x1.5
nr EAN 3531650032327
Wyświetlanie od 1 do 21 (z 21 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
sonda

Sonda lambda


Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.

W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.