
| nr EAN | 4251475107190 |

| nr EAN | 4251475118592 |

| nr EAN | 4047024379008 |

| Długość przewodu [mm] | 601 |
| nr EAN | 4047026448467 |

| Ilość podłączonych styków | 4 |
| nr EAN | 5012759514559 |

| Ilość podłączonych styków | 2 |
| nr EAN | 5012759963210 |

| nr EAN | 5012759976081 |

| Długość przewodu [mm] | 600 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 5012759975107 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową |
| Ilość podłączonych styków | 4 |
| nr EAN | 5012759981092 |

| Kolor | pomarańczowy |
| nr EAN | 5012759557594 |

| Ilość połączeń | 4 |
| nr EAN | 8053379056200 |

| Ilość połączeń | 4 |
| nr EAN | 8053379061228 |

| Długość przewodu [mm] | 770 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 40 |
| Gwintowana złączka | M14x1,5 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379140749 |

| Długość przewodu [mm] | 760 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 51 |
| Gwintowana złączka | M14x1.5mm |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379318278 |

| Napięcie [V] | 5 |
| Gwintowana złączka | M18x1.5 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciśnienie robocze [bar] | 2000 |
| Zalecany moment obrotowy [Nm] | 120 |
| nr EAN | 8053379340880 |

| Ilość połączeń | 4 |
| nr EAN | 8053379056217 |

| Ilość połączeń | 4 |
| nr EAN | 8053379913664 |

| Ilość połączeń | 4 |
| nr EAN | 8053379923588 |

| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379913985 |

| Długość przewodu [mm] | 770 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 40 |
| Gwintowana złączka | M14x1,5 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379127481 |

| Długość przewodu [mm] | 650 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 40 |
| Gwintowana złączka | M14x1.5 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379128075 |

| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379537600 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Dolot - Ø [mm] | 69 |
| Wylot - Ø [mm] | 69 |
| nr EAN | 8053379532438 |

| nr EAN | 8012510080641 |

| Długość przewodu [mm] | 320 |
| nr EAN | 8012510026748 |

| Długość [mm] | 96 |
| Dolot - Ø [mm] | 70 |
| Wylot - Ø [mm] | 70 |
| nr EAN | 8012510050187 |

| Ilość połączeń | 4 |
| Ciężar [kg] | 0,025 |
| dla numeru OE | 038 906 051 C |
| nr EAN | 4027816361169 |

| Długość [mm] | 350 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Długość przewodu [mm] | 270 |
| Ciężar [kg] | 0,05 |
| dla numeru OE | 03L 957 147 |
| nr EAN | 4027816398691 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Strona zabudowy | przed filtrem cząstek stałych |
| Ciężar [kg] | 0,074 |
| dla numeru OE | 03L 906 088 AJ |
| nr EAN | 4027816488415 |

| Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 17 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Strona zabudowy | za filtrem cząstek stałych |
| Długość przewodu [mm] | 724 |
| Ciężar [kg] | 0,07 |
| dla numeru OE | 03L 906 088 CC |
| nr EAN | 4027816493051 |

| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Moment dokręcenia [Nm] | 20 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| Rodzaj wtyczki | Wtyk płaski |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| nr EAN | 4082300290790 |

| Sposób montażu | wciśnięty |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem osadczym sprężynującym |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 20 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| Kolor | czarny |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 4082300290851 |

| Liczba otworów do mocowania | 1 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Długość przewodu [mm] | 330 |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| Układ wtryskowy | Wtrysk bezpośredni Common-Rail |
| dla numeru OE | 03L 957 147 |
| nr EAN | 4082300452426 |

| Liczba otworów do mocowania | 1 |
| Ilość połączeń | 6 |
| Rodzaj skrzyni biegów | Automatyczna skrzynia biegów |
| Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony |
| nr EAN | 4082300646757 |

| Liczba otworów do mocowania | 1 |
| Ilość połączeń | 6 |
| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna |
| Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony |
| nr EAN | 4082300646771 |

| Liczba otworów do mocowania | 1 |
| Ilość połączeń | 6 |
| Rodzaj skrzyni biegów | Automatyczna skrzynia biegów |
| Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie |
| nr EAN | 4082300652833 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Ilość biegunów | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 772 |
| nr EAN | 4082300709148 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Ilość biegunów | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 640 |
| nr EAN | 4082300709155 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Ilość połączeń | 3 |
| Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] | 69 |
| nr EAN | 4082300700725 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Ilość biegunów | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 715 |
| nr EAN | 4082300774788 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Ilość biegunów | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 595 |
| nr EAN | 4082300774771 |

| Numer seryjny | K8800222 |
| nr EAN | 5901159269490 |

| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Napięcie [V] | 12 |
| Długość [mm] | 20 |
| Oznaczenie koloru | szary |
| nr EAN | 8001063825144 |

| nr EAN | 8001063796215 |

| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Długość [mm] | 825 |
| nr EAN | 8001063922003 |

| Ilość połączeń | 4 |
| nr EAN | 5907558580679 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| nr EAN | 5907558580686 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Materiał | Tworzywo sztuczne |
| dla numeru OE | 059 906 051 C |
| nr EAN | 5901619593783 |

| Liczba przewodów | 2 |
| Długość [mm] | 860 |
| nr EAN | 5902659783554 |
Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.
W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025