Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Mitsubishi » system tworzenia mieszanki paliwowej Mitsubishi COLT II (C1_A) » tworzenie mieszanki Mitsubishi COLT II (C1_A) » sonda Mitsubishi COLT II (C1_A)

sonda do MITSUBISHI COLT II (C1_A)

wybierz typ samochodu MITSUBISHI COLT II (C1_A):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Liczba przewodów 4
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] 160000
Złącze / klema w razie potrzeby dopasować złącze
nr EAN 3165143342343
Liczba przewodów 4
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] 160000
Złącze / klema w razie potrzeby dopasować złącze
nr EAN 4047023027122
cena brutto:
177.00 zł
 Kup
Liczba przewodów 4
Długość całkowita [mm] 580
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] 160000
nr EAN 3165143444047
cena brutto:
130.00 zł
 Kup
Sonda lambda Sonda planarna
Sonda lambda ogrzewana
nr EAN 5012759499566
Kolor czarny
Ciężar [kg] 0,064
Ilość połączeń 3
nr EAN 8053379054596
cena brutto:
126.00 zł
 Kup
Sonda lambda Sonda lambda
Długość przewodu [mm] 290
Liczba przewodów 4
nr EAN 8053379074549
cena brutto:
81.00 zł
 Kup
Sonda lambda Sonda lambda
Liczba przewodów 4
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] 160000
Złącze / klema w razie potrzeby dopasować złącze
nr EAN 5907558527162
cena brutto:
47.00 zł
 Kup
Ilość biegunów 3
Kształt obudowy wtyczki prostokątny
Ciśnienie od [kPa] 15
ciśnienie do [kPa] 100
Kształt prostokątny
Liczba otworów do mocowania 4
Ilość biegunów 3
Kształt obudowy wtyczki owalny
Ciśnienie od [kPa] 20
ciśnienie do [kPa] 100
Strona zabudowy Obudowa przepustnicy
Strona zabudowy boczna oprawa
dla numeru OE 56029405
Ilość biegunów 2
Kształt obudowy wtyczki owalny
Kolor wtyczki czarny
Wymiar gwintu 3/8"x18 NPTF
dla numeru OE 56027873
Ilość biegunów 3
Kształt obudowy wtyczki owalny
Liczba otworów do mocowania 2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Kierunek obrotów przeciwnie do ruchu wskazówek zegara
dla numeru OE 4874371
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 0,07
Tryb pracy elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez cięgna
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 0,05
Tryb pracy elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez cięgna
Rodzaj czujnika Czujnik Hall'a
Ilość biegunów 3
Napięcie [V] 12
Kształt obudowy wtyczki owalny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Ciężar [kg] 0,07
nr EAN 3276422538644
Wyświetlanie od 1 do 15 (z 15 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
sonda

Sonda lambda


Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.

W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.