Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Renault » system tworzenia mieszanki paliwowej Renault MASTER III Platforma / podwozie (EV, HV, UV) » tworzenie mieszanki Renault MASTER III Platforma / podwozie (EV, HV, UV) » sonda Renault MASTER III Platforma / podwozie (EV, HV, UV)

sonda do RENAULT MASTER III Platforma / podwozie (EV, HV, UV)

wybierz typ samochodu RENAULT MASTER III Platforma / podwozie (EV, HV, UV):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
77.99 zł
 Kup
nr EAN 4047026491630
Ilość podłączonych styków 2
nr EAN 5012759513767
Ilość podłączonych styków 3
nr EAN 5012759968611
Jakość OE
Ograniczenia producenta DENSO
Wymiar gwintu M18x1.5
Długość przewodu [mm] 314
Ilość biegunów 4
Masa [g] 250
nr EAN 8717613115848
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez cięgna
Ilość połączeń 3
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) 8201428503
nr EAN 8053379341047
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
Ilość połączeń 2
nr EAN 8053379912384
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez elementów przyłączeniowych
Odpowiada części oryginalnej w kolorze brązowy
Odpowiada części oryginalnej w kolorze zielony
nr EAN 8012510006986
Ciśnienie od [kPa] 31,1
ciśnienie do [kPa] 372
Napięcie wyjściowe od [V] 0,25
Napięcie wyjściowe do [V] 4,75
nr EAN 8012510032596
Długość czujnika pomiarowego [mm] 28,2
nr EAN 8012510033647
cena brutto:
30.00 zł
 Kup
Kolor obudowy szary
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Napięcie [V] 12
Ilość biegunów 2
nr EAN 8435050615119
Ciężar [kg] 0,022
nr EAN 4054224036037
Ilość połączeń 2
dla numeru producenta 6PT 009 109-221
nr EAN 4082300619256
cena brutto:
69.00 zł
 Kup
Ilość połączeń 2
nr EAN 4082300619843
Liczba otworów do mocowania 2
Ilość połączeń 6
Rodzaj skrzyni biegów Skrzynia biegów manualna
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
nr EAN 4082300648034
Liczba otworów do mocowania 2
Ilość połączeń 6
Rodzaj skrzyni biegów Automatyczna skrzynia biegów
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
nr EAN 4082300648058
Sposób montażu przykręcany
Ilość połączeń 4
nr EAN 4082300806298
cena brutto:
23.00 zł
 Kup
Kształt obudowy wtyczki owalny
Kolor wtyczki czarny
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Sposób montażu spięty
Średnica obudowy [mm] 20
nr EAN 5902659783592
cena brutto:
50.00 zł
 Kup
Długość czujnika pomiarowego [mm] 28,2
nr EAN 5903364311117
Kształt prosty
Ilość biegunów 2
Długość przewodu [mm] 225
Długość całkowita [mm] 380
dla numeru OE 82 00 921 749
Kształt prosty
Ilość biegunów 2
Kolor wtyczki szary
Długość przewodu [mm] 400
Układ wydechowy dla filtra cząstek stałych
dla numeru OE 4423734
dla numeru OE 22640 0956R
Kształt prosty
Ilość biegunów 2
Kolor wtyczki brązowy
Długość przewodu [mm] 280
Układ wydechowy za katalizatorem
dla numeru OE 22 64 008 88R
dla numeru OE 95520956
Ilość biegunów 3
Kształt obudowy wtyczki owalny
Liczba otworów do mocowania 1
Ciśnienie od [kPa] 30
ciśnienie do [kPa] 400
dla numeru OE 22 36 519 75R
dla numeru OE 22365 00Q0B
dla numeru OE 95 528 893
Zakres pomiarowy od [kPa] 50,0
Zakres pomiarowy do [kPa] 350,0
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza
nr EAN 4010326927130
cena brutto:
192.00 zł
 Kup
Liczba przewodów 2
Długość [mm] 611
nr EAN 087295957387
Napięcie [V] 12
Tryb pracy elektryczny
Długość przewodu [mm] 225
Ciężar [kg] 0,022
nr EAN 4054228036033
Ilość biegunów 3
Rodzaj czujnika Czujnik Hall'a
Ilość biegunów 3
Kształt obudowy wtyczki owalny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Ciężar [kg] 0,03
nr EAN 3276423661358
Wyświetlanie od 1 do 30 (z 30 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
sonda

Sonda lambda


Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.

W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.