Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Renault » system tworzenia mieszanki paliwowej Renault MEGANE I (BA0/1_) » tworzenie mieszanki Renault MEGANE I (BA0/1_) » sonda Renault MEGANE I (BA0/1_)

sonda do RENAULT MEGANE I (BA0/1_)

wybierz typ samochodu RENAULT MEGANE I (BA0/1_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
zalecane rozszerzenie naprawy Filtr powietrza
nr EAN 4047026453379
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu dolotowego
Ilość podłączonych styków 4
nr EAN 5012759494639
Ilość połączeń 4
nr EAN 8053379163311
cena brutto:
33.00 zł
 Kup
Ilość biegunów 2
Kolor obudowy zielony
Średnica zabudowy [mm] 20
nr EAN 8435050620885
Napięcie [V] 12
Kolor obudowy czarny
Ilość połączeń 2
Rodzaj czujnika czujnik NTC
nr EAN 8435050626153
Ilość biegunów 3
Kolor obudowy czarny
Rodzaj czujnika Czujnik Hall'a
nr EAN 8435050645000
cena brutto:
121.00 zł
 Kup
Ilość biegunów 3
nr EAN 8435050658567
Długość [mm] 325
Ilość połączeń 3
Ciężar [kg] 0,03
dla numeru OE 1 685 774
nr EAN 4054224038185
cena brutto:
34.00 zł
 Kup
Sposób montażu wciśnięty
Napięcie znamionowe [V] 12
Ilość połączeń 2
Średnica 1 [mm] 25,4
Odpowiada części oryginalnej w kolorze zielony
Rodzaj korpusu obudowa z tworzywa sztucznego
Długość 1 [mm] 53
Rodzaj czujnika czujnik NTC
nr EAN 4082300289923
Sposób montażu przykręcany
Ilość połączeń 4
nr EAN 4082300562514
Liczba otworów do mocowania 2
Ilość połączeń 6
Rodzaj skrzyni biegów Skrzynia biegów manualna
nr EAN 4082300677010
Sposób montażu przykręcany
Ilość biegunów 3
nr EAN 4082300805734
Ilość połączeń 2
Kolor zielony
Ciężar [kg] 0,02
nr EAN 5907558548228
Ilość połączeń 2
Kolor czarny
Ciężar [kg] 0,01
nr EAN 5902659783493
nr EAN 5903364315887
Ilość biegunów 4
Liczba otworów do mocowania 1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza
Ciśnienie od [kPa] 31
ciśnienie do [kPa] 347
dla numeru OE 96 755 419 80
dla numeru OE FM5Q 12B676 AA
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Ilość biegunów 3
nr EAN 4040074281857
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Ilość biegunów 2
nr EAN 4040074281178
Ilość biegunów 2
Długość przewodu [mm] 335
Rodzaj czujnika czujnik NTC
nr EAN 4040074315200
Ilość biegunów 2
Długość przewodu [mm] 200
Rodzaj czujnika czujnik NTC
nr EAN 4040074315231
Zakres pomiarowy od [kPa] 35,0
Zakres pomiarowy do [kPa] 320,0
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza
nr EAN 4010326953115
Techniczny numer informacyjny PI 2004
nr EAN 4028977948626
niewymagany zwrot starej części 
Nowa część 
zalecane rozszerzenie naprawy Filtr powietrza
Ilość biegunów 4
Strona zabudowy Obudowa filtra powietrza
Rodzaj korpusu bez obudowy
Ilość biegunów 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z przewodem
Kształt obudowy wtyczki prostokątny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca Rura ochronna przewodu
cena brutto:
82.00 zł
 Kup
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
Ilość biegunów 3
Kształt obudowy wtyczki owalny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Ciężar [kg] 0,021
nr EAN 3276423665004
Kolor chromowy / czarny
nr EAN 4103590953001
Wyświetlanie od 1 do 29 (z 29 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
sonda

Sonda lambda


Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.

W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.