Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Bmw » system tworzenia mieszanki paliwowej Bmw 7 (E38) » tworzenie mieszanki Bmw 7 (E38) » sonda Bmw 7 (E38)

sonda do BMW 7 (E38)

wybierz typ samochodu BMW 7 (E38):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Liczba przewodów 4
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] 160000
Złącze / klema w razie potrzeby dopasować złącze
nr EAN 3165143342305
nr EAN 3165142705521
Ilość podłączonych styków 3
Tryb pracy mechaniczne
nr EAN 5012759504932
Długość przewodu [mm] 120
Ilość podłączonych styków 3
nr EAN 5012759503577
Wymiar gwintu M14x1,5
Rozmiar klucza 19
nr EAN 8012510064948
Wymiar gwintu M14x1,5
Rozmiar klucza 19
Odpowiada części oryginalnej w kolorze czarny
nr EAN 8012510041284
Wymiar gwintu M14x1,5
Ilość biegunów 2
Kolor obudowy biały
nr EAN 8435050603956
Napięcie znamionowe [V] 12
Ilość połączeń 3
Długość przewodu [mm] 560
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
nr EAN 4082300561128
Tryb pracy elektryczny
nr EAN 8001063507774
cena brutto:
89.00 zł
 Kup
Sonda lambda ogrzewana
Liczba przewodów 4
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] 160000
Złącze / klema w razie potrzeby dopasować złącze
nr EAN 5907558527124
cena brutto:
89.00 zł
 Kup
Sonda lambda ogrzewana
Liczba przewodów 4
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] 160000
Złącze / klema w razie potrzeby dopasować złącze
nr EAN 5907558527155
Ilość biegunów 3
Kształt obudowy wtyczki prostokątny
Liczba otworów do mocowania 2
Kierunek obrotów zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Napięcie znamionowe [V] 5
dla numeru OE 13 63 1 721 456
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Punkt włączania [°C] 150
Punkt włączania [°C] -40
Wymiar gwintu M14 x 1,5
Rozmiar klucza 19
Kolor czarny
Ilość biegunów 2
nr EAN 4040074394649
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Punkt włączania [°C] 150
Punkt włączania [°C] -40
Wymiar gwintu M12 x 1,5
Rozmiar klucza 22
Kolor czarny
Ilość biegunów 2
nr EAN 4040074397565
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Punkt włączania [°C] 150
Punkt włączania [°C] -40
Wymiar gwintu M12 x 1,5
Rozmiar klucza 22
Kolor czarny
Ilość biegunów 4
nr EAN 4040074443613
cena brutto:
190.99 zł
 Kup
Sonda lambda ogrzewana
Liczba przewodów 4
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez wtyczki
nr EAN 087295913581
cena brutto:
83.00 zł
 Kup
Ciężar netto [g] 160
nr EAN 5902048063816
cena brutto:
77.99 zł
 Kup
Sonda lambda Sonda diagnostyczna
nr EAN 5902048081261
cena brutto:
85.01 zł
 Kup
Sonda lambda Sonda regulacyjna
nr EAN 5902048063823
cena brutto:
60.00 zł
 Kup
Sonda lambda Sonda regulacyjna
nr EAN 5902048063830
cena brutto:
95.01 zł
 Kup
Ciężar netto [g] 130
nr EAN 5902048063878
cena brutto:
87.99 zł
 Kup
Sonda lambda Sonda diagnostyczna
Sonda lambda Sonda regulacyjna
Sonda lambda ogrzewana
nr EAN 5902048023346
cena brutto:
97.99 zł
 Kup
Ciężar netto [g] 98
nr EAN 5902048023353
cena brutto:
84.00 zł
 Kup
Sonda lambda Sonda regulacyjna
nr EAN 5902048063991
cena brutto:
87.99 zł
 Kup
Sonda lambda Sonda diagnostyczna
Ciężar netto [g] 185
nr EAN 5902048064059
Tryb pracy elektryczny
Napięcie [V] 12
nr EAN 4028977878015
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 0,35
Tryb pracy elektryczny
Rodzaj korpusu z obudową
cena brutto:
140.99 zł
 Kup
Napięcie [V] 12
Długość [mm] 830
Ciężar [kg] 0,11
Tryb pracy elektryczny
Sonda lambda ogrzewana
Liczba przewodów 4
cena brutto:
157.00 zł
 Kup
Napięcie [V] 12
Długość [mm] 870
Ciężar [kg] 0,15
Opór [Ohm] 6
Tryb pracy elektryczny
Liczba przewodów 4
Wymiar gwintu M14x1,5
Kolor biały
Rozmiar klucza 19
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Ilość biegunów 2
Ciężar [kg] 0,0338
nr EAN 4046001295652
Wyświetlanie od 1 do 33 (z 33 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
sonda

Sonda lambda


Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.

W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.