Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Renault » system tworzenia mieszanki paliwowej Renault SCÉNIC I nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (JA0/1_, FA0_) » tworzenie mieszanki Renault SCÉNIC I nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (JA0/1_, FA0_) » sonda Renault SCÉNIC I nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (JA0/1_, FA0_)

sonda do RENAULT SCÉNIC I nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (JA0/1_, FA0_)

wybierz typ samochodu RENAULT SCÉNIC I nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (JA0/1_, FA0_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Sposób montażu Nasadka rurowa
Ilość połączeń 6
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] 70
nr EAN 4082300131017
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z rurą wlotową
Ilość podłączonych styków 6
nr EAN 5012759505366
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 0,188
Materiał PBT (polibutylentereftalat)
Ilość połączeń 6
Dolot - Ø [mm] 70
Wylot - Ø [mm] 70
nr EAN 8053379067480
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
Ilość połączeń 2
nr EAN 8053379912384
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 0,188
Materiał PBT (polibutylentereftalat)
Ilość połączeń 6
Dolot - Ø [mm] 70
Wylot - Ø [mm] 70
nr EAN 8053379411221
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez elementów przyłączeniowych
Odpowiada części oryginalnej w kolorze brązowy
Odpowiada części oryginalnej w kolorze zielony
nr EAN 8012510006986
cena brutto:
64.00 zł
 Kup
Ilość biegunów 4
Kolor obudowy czarny
Średnica [mm] 20
nr EAN 8435050620878
Ilość biegunów 2
Kolor obudowy biały
średnica zewnętrzna [mm] 20
Rodzaj czujnika czujnik NTC
nr EAN 8435050615126
Sposób montażu Nasadka rurowa
Ilość połączeń 6
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] 70
nr EAN 4082300131017
cena brutto:
54.00 zł
 Kup
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z materiałami dodatkowymi
Ilość połączeń 4
nr EAN 4082300306255
Ilość połączeń 2
dla numeru producenta 6PT 009 109-221
nr EAN 4082300619256
Ilość połączeń 4
Kolor czarny
Ciężar [kg] 0,020
nr EAN 5907558581003
nr EAN 5907558558937
Jakość EQUIVALENT
dla numeru artykułu 86028E
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Wymiar gwintu --
Rozmiar klucza --
Kolor czarny
Ilość biegunów 4
nr EAN 4040074615218
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Ilość biegunów 2
nr EAN 4040074294024
Dolot - Ø [mm] 69,8
Wylot - Ø [mm] 69,8
Długość [mm] 109
Rodzaj korpusu z obudową
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza
nr EAN 4010326901444
Rodzaj korpusu z obudową
Ciężar netto [g] 160
nr EAN 5902048057631
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 0,28
Tryb pracy elektryczny
Rodzaj korpusu z obudową
Rodzaj korpusu z obudową
Ilość biegunów 6
Nowa część 
niewymagany zwrot starej części 
Materiał obudowy Tworzywo sztuczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze zintegrowaną kratką
zalecane rozszerzenie naprawy Filtr powietrza
Ograniczenia producenta SIEMENS
Ilość biegunów 6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza
Kształt obudowy wtyczki prostokątny
Napięcie [V] 12
Długość [mm] 182
Szerokość [mm] 165
Wysokość [mm] 125
Ciężar [kg] 0,28
nr EAN 3276422537029
Ilość biegunów 6
Kolor czarny
nr EAN 4103590908117
Wyświetlanie od 1 do 25 (z 25 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
sonda

Sonda lambda


Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.

W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.