
| nr EAN | 4251475107183 |

| Liczba przewodów | 4 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 3165144056454 |

| zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza |
| Zakres temperatury od [°C] | -40 |
| Zakres temperatury do [°C] | 120 |
| nr EAN | 4047023213938 |

| Liczba przewodów | 5 |
| Długość całkowita [mm] | 750 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 |
| nr EAN | 4047024158658 |

| nr EAN | 4047023122360 |

| Liczba przewodów | 4 |
| Długość całkowita [mm] | 750 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| nr EAN | 4047024184800 |

| nr EAN | 4047026098549 |

| Ilość podłączonych styków | 3 |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-935 |
| nr EAN | 5012759377048 |

| Sonda lambda | Sonda planarna |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759501641 |

| Ilość podłączonych styków | 2 |
| nr EAN | 5012759963210 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową |
| Ilość podłączonych styków | 5 |
| nr EAN | 5012759981382 |

| Sonda lambda | Sonda planarna |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759500422 |

| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 525 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 112 |
| nr EAN | 8717613024300 |

| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 800 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 131 |
| nr EAN | 8717613024508 |

| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 750 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 93 |
| nr EAN | 8717613029701 |

| Głębokość zabudowy [mm] | 24,5 |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379145744 |

| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379327218 |

| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24,4 |
| nr EAN | 8012510095607 |

| nr EAN | 8012510080641 |

| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| nr EAN | 8435050622506 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | szary |
| nr EAN | 8435050617694 |

| Kolor obudowy | czarny |
| Ilość biegunów | 2 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 8435050621097 |

| Długość [mm] | 800 |
| Opcja wyposażenia | Con/With Kit 77030 |
| Ilość biegunów | 6 |
| Kolor wtyczki | czarny |
| nr EAN | 8435050639917 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,035 |
| dla numeru OE | 036 907 601 E |
| nr EAN | 4027816375104 |

| Długość [mm] | 60 |
| Szerokość [mm] | 40,0 |
| Grubość [mm] | 22,0 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| dla numeru OE | 03D 907 601 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816443827 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,042 |
| dla numeru OE | 06J 906 051 C |
| nr EAN | 4054224718827 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Liczba otworów do mocowania | 1 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary |
| Ilość biegunów | 3 |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| nr EAN | 4082300243703 |

| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Moment dokręcenia [Nm] | 20 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| Rodzaj wtyczki | Wtyk płaski |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| nr EAN | 4082300290790 |

| Sposób montażu | wciśnięty |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem osadczym sprężynującym |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 20 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| Kolor | czarny |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 4082300290851 |

| Liczba otworów do mocowania | 3 |
| Ilość połączeń | 6 |
| Rodzaj skrzyni biegów | Automatyczna skrzynia biegów |
| Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony |
| nr EAN | 4082300646795 |

| Sonda lambda | Sonda lambda szerokopasmowa |
| Ilość biegunów | 6 |
| Długość przewodu [mm] | 800 |
| nr EAN | 4082300652161 |

| Długość przewodu [mm] | 750 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| nr EAN | 4082300652604 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| nr EAN | 4082300787436 |

| dla numeru artykułu | 550032 |
| Wysokość [mm] | 25 |
| Kolor | szary |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,035 |
| nr EAN | 5901779819174 |

| Numer seryjny | K8806505 |
| nr EAN | 5901159270557 |

| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Napięcie [V] | 12 |
| Długość [mm] | 20 |
| Oznaczenie koloru | szary |
| nr EAN | 8001063825144 |

| Liczba przewodów | 4 |
| Długość [mm] | 721 |
| Ilość przewodów | 4 |
| Opór [Ohm] | 9 |
| Długość przewodu [mm] | 721 |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 8001063925936 |

| nr EAN | 8001063796215 |

| Sonda lambda | Sonda palcowa |
| Liczba przewodów | 4 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 5907558570892 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Strona wysokiego ciśnienia |
| System tworzenia mieszanki paliwowej | Wtrysk bezpośredni |

| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość całkowita [mm] | 750 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| nr EAN | 5902659782977 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| nr EAN | 5903364318482 |

| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 5 |
| Długość [mm] | 800 |
| nr EAN | 5903364314866 |

| Tryb pracy | elektryczny |
| Układ wtryskowy | Wtrysk wielopunktowy (MPI) |

| Ciśnienie robocze [bar] | 4 |
| Rodzaj paliwa | benzyna |
| Strona zabudowy | z lewej |

| Ciśnienie robocze [bar] | 4 |
| Strona zabudowy | z prawej |

| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| Ilość przewodów | 4 |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Kolor wtyczki | czarny |
| Długość przewodu [mm] | 1050 |
| Układ wydechowy | za katalizatorem |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Kolor wtyczki | ciemnoszary |
| Średnica mocowania [mm] | 25 |
| Średnica obudowy [mm] | 20 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Głębokość zabudowy [mm] | 20 |
| dla numeru OE | 06A 919 501 A |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Kolor wtyczki | czarny |
| System tworzenia mieszanki paliwowej | Wtrysk bezpośredni |
| Rodzaj paliwa | benzyna |
| Rodzaj paliwa | benzyna / gaz (dwupaliwowy) |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Strona wysokiego ciśnienia |
| Wymiar gwintu | M10 |
| Rozmiar klucza | 24 mm |
| dla numeru OE | 03C 906 051 A |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Głębokość zabudowy [mm] | 24,3 |
| dla numeru OE | 030 907 601 E |
| dla numeru OE | 03D 907 601 |
Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.
W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025