Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Renault » system tworzenia mieszanki paliwowej Renault KANGOO Express (FC0/1_) » tworzenie mieszanki Renault KANGOO Express (FC0/1_) » sonda Renault KANGOO Express (FC0/1_)

sonda do RENAULT KANGOO Express (FC0/1_)

wybierz typ samochodu RENAULT KANGOO Express (FC0/1_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Sposób montażu Nasadka rurowa
Ilość połączeń 6
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] 70
nr EAN 4082300131017
Rodzaj oporu czujnik cieplny masy powietrza
Ilość połączeń 6
Ciężar [kg] 0,240
nr EAN 5050063015270
System tworzenia mieszanki paliwowej Common Rail (CR)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca Strona wysokiego ciśnienia
nr EAN 4047024123137
Ilość podłączonych styków 3
nr EAN 5012759376867
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z rurą wlotową
Ilość podłączonych styków 6
nr EAN 5012759505366
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 0,188
Materiał PBT (polibutylentereftalat)
Ilość połączeń 6
Dolot - Ø [mm] 70
Wylot - Ø [mm] 70
nr EAN 8053379067480
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 0,188
Materiał PBT (polibutylentereftalat)
Ilość połączeń 6
Dolot - Ø [mm] 70
Wylot - Ø [mm] 70
nr EAN 8053379411221
cena brutto:
140.00 zł
 Kup
Napięcie [V] 5
Ciśnienie [bar] 1500
Wymiar gwintu M12x1.5
Ilość połączeń 3
Wymiar gwintu M12x1,5
Rozmiar klucza 21
nr EAN 8012510080528
cena brutto:
64.00 zł
 Kup
Ilość biegunów 4
Kolor obudowy czarny
Średnica [mm] 20
nr EAN 8435050620878
Sposób montażu Nasadka rurowa
Ilość połączeń 6
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] 70
nr EAN 4082300131017
cena brutto:
52.00 zł
 Kup
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Napięcie znamionowe [V] 12
Ilość połączeń 3
Gwint zewn. [mm] 12
Skok gwintu [mm] 1,5
Rozmiar klucza 21
Rodzaj czujnika czujnik NTC
nr EAN 4082300186260
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Napięcie znamionowe [V] 12
Ilość połączeń 3
Odpowiada części oryginalnej w kolorze czarny
Rodzaj czujnika Czujnik Hall'a
nr EAN 4082300243642
cena brutto:
54.00 zł
 Kup
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z materiałami dodatkowymi
Ilość połączeń 4
nr EAN 4082300306255
cena brutto:
69.00 zł
 Kup
Ilość połączeń 2
nr EAN 4082300619843
cena brutto:
65.01 zł
 Kup
Numer seryjny K8805075
nr EAN 5901159270373
Tryb pracy elektryczny
nr EAN 8001063508559
Ilość połączeń 4
Kolor czarny
Ciężar [kg] 0,020
nr EAN 5907558581003
nr EAN 5907558558937
cena brutto:
54.00 zł
 Kup
Długość czujnika pomiarowego [mm] 28
nr EAN 5902659724724
cena brutto:
23.00 zł
 Kup
Kształt obudowy wtyczki owalny
Kolor wtyczki czarny
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Sposób montażu spięty
Średnica obudowy [mm] 20
nr EAN 5902659783592
Jakość EQUIVALENT
dla numeru artykułu 86028E
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Kolor czarny
Ilość biegunów 3
nr EAN 4040074287194
Dolot - Ø [mm] 69,8
Wylot - Ø [mm] 69,8
Długość [mm] 109
Rodzaj korpusu z obudową
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza
nr EAN 4010326901444
Rodzaj korpusu z obudową
Ciężar netto [g] 160
nr EAN 5902048057631
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 0,28
Tryb pracy elektryczny
Rodzaj korpusu z obudową
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 0,03
Tryb pracy elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez cięgna
Wysokość [mm] 28
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca dla wałka rozrządu
Rodzaj czujnika Czujnik Hall'a
Ilość biegunów 3
Ilość połączeń 3
Napięcie znamionowe [V] 12
Głębokość zabudowy [mm] 28
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Kolor obudowy czarny
Opór [kOhm] 10
Ciężar [kg] 0,025
nr EAN 4046001364440
dla numeru OE 504 229 208
Ciężar [kg] 0,046
nr EAN 4046001832079
Wyświetlanie od 1 do 34 (z 34 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
sonda

Sonda lambda


Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.

W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.