
| dla roku modelowego | 2014 |
| dla roku modelowego | 2015 |
| dla kodu wyposażenia specjalnego | 475/2R4/2R8/2R9/3R9 |
| dla kodu wyposażenia specjalnego | 8R2/804/805/4R4/4R5 |
| dla kodu wyposażenia specjalnego | 5R3/5R4/8R2 |
| Moment dokręcenia [Nm] | 4 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 | Sterownik / oprogramowanie musi być adoptowany (update) |
| Zakres częstotliwości [MHz] | 433 |
| Materiał trzonka zaworu | Aluminium |
| niezaprogramowany | |
| Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |

| dla roku modelowego | 2014 |
| dla roku modelowego | 2015 |
| dla kodu wyposażenia specjalnego | 475/2R4/2R8/2R9/3R9 |
| dla kodu wyposażenia specjalnego | 8R2/804/805/4R4/4R5 |
| dla kodu wyposażenia specjalnego | 5R3/5R4/8R2 |
| Kolor | czarny |
| Moment dokręcenia [Nm] | 4 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 | Sterownik / oprogramowanie musi być adoptowany (update) |
| Zakres częstotliwości [MHz] | 433 |
| niezaprogramowany | |
| Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |

| dla roku modelowego | 2014 |
| dla roku modelowego | 2015 |
| dla kodu wyposażenia specjalnego | 475 |
| dla kodu wyposażenia specjalnego | 2R8 |
| dla kodu wyposażenia specjalnego | 3R9 |
| dla kodu wyposażenia specjalnego | 804 |
| dla kodu wyposażenia specjalnego | 4R4 |
| dla kodu wyposażenia specjalnego | 5R3 |
| dla kodu wyposażenia specjalnego | 8R2 |
| dla roku modelowego | 2014 |
| dla roku modelowego | 2015 |
| dla kodu wyposażenia specjalnego | 2R4 |
| dla kodu wyposażenia specjalnego | 2R9 |
| dla kodu wyposażenia specjalnego | 8R2 |
| dla kodu wyposażenia specjalnego | 805 |
| dla kodu wyposażenia specjalnego | 4R5 |
| dla kodu wyposażenia specjalnego | 5R4 |
| Moment dokręcenia [Nm] | 4 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 | Sterownik / oprogramowanie musi być adoptowany (update) |
| Zakres częstotliwości [MHz] | 433 |
| Materiał trzonka zaworu | Guma masywna |
| niezaprogramowany | |
| Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii system kontroli ciśnienia w ogumieniu do Mercedes-benz CLS Shooting Brake (X218) CLS 350 BlueTEC / d (218.926).
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Mercedes-benz CLS Shooting Brake (X218) CLS 350 BlueTEC / d (218.926) produkowanego od 2014.05 do roku 2017.12
Jeżeli twój Mercedes-benz dysponuje silnikiem o mocy 252 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak półoś napędowa, chłodnica wody, napinacz paska wieloklinowego
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii system kontroli ciśnienia w ogumieniu do Mercedes-benz CLS Shooting Brake (X218)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na system kontroli ciśnienia w ogumieniu do Mercedes-benz CLS Shooting Brake (X218) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Mercedes-benz z rocznika od 2014.05 do roku 2017.12, i mocy silnika 252 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025