Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Renault » zawieszenie i amortyzacja Renault KANGOO Express (FC0/1_) » system poziomowania Renault KANGOO Express (FC0/1_)

system poziomowania do RENAULT KANGOO Express (FC0/1_)

wybierz typ samochodu RENAULT KANGOO Express (FC0/1_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Strona zabudowy Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator nie podtrzymujący sprężyny
Sposób mocowania amortyzatora górne oko
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
nr EAN 4025258478537
Strona zabudowy Oś przednia
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolna opaska zaciskowa
nr EAN 4025258478643
cena brutto:
87.99 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś przednia
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie oleju
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Typ amortyzatora Amortyzator ze sprężyną odbicia
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
nr EAN 4260426623757
cena brutto:
50.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
System tłumienia drgań zawieszenia rura pojedyncza
Sposób mocowania amortyzatora górne oko
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
średnica zewnętrzna [mm] 40
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
nr EAN 4260426624044
cena brutto:
76.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś tylna
System tłumienia drgań zawieszenia rura pojedyncza
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Sposób mocowania amortyzatora górne oko
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
średnica zewnętrzna [mm] 40
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
nr EAN 8052553031057
cena brutto:
168.01 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś przednia
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Numer artykułu zalecanego dodatku SM0136
Numer artykułu zalecanego dodatku SM0248
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
nr EAN 8052553036632
cena brutto:
63.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie oleju
Sposób mocowania amortyzatora górne oko
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia rura pojedyncza
średnica zewnętrzna [mm] 40
nr EAN 5902473061142
cena brutto:
111.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś przednia
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie oleju
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
nr EAN 5902473061821
cena brutto:
145.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś tylna
System tłumienia drgań zawieszenia rura pojedyncza
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Sposób mocowania amortyzatora górne oko
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
średnica zewnętrzna [mm] 40
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
nr EAN 4909500456323
cena brutto:
197.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś tylna
System tłumienia drgań zawieszenia rura pojedyncza
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Sposób mocowania amortyzatora górne oko
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
średnica zewnętrzna [mm] 50
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
nr EAN 4909500456347
cena brutto:
174.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś przednia
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie oleju
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Typ amortyzatora Amortyzator ze sprężyną odbicia
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
nr EAN 4909500318461
cena brutto:
220.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś przednia
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Typ amortyzatora Amortyzator ze sprężyną odbicia
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
nr EAN 4909500318348
cena brutto:
101.00 zł
 Kup
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie oleju
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Strona zabudowy Oś przednia
Numer seryjny 4005450
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
nr EAN 5901159190534
cena brutto:
63.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Numer seryjny 4015460
Typ amortyzatora amortyzator podtrzymujący sprężynę
Sposób mocowania amortyzatora górne oko
nr EAN 5901159190671
Strona zabudowy Oś tylna
Długość [mm] 396
Długość 2 [mm] 276
Typ amortyzatora Moduł tłumienia
Sposób mocowania amortyzatora górne oko
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Średnica 1 [mm] 44
Rodzaj resorowania dla pojazdów z zawieszeniem ze sprężynami śrubowymi
nr EAN 8001063930046
Strona zabudowy Oś tylna
Długość [mm] 405
Długość 2 [mm] 313,5
Typ amortyzatora Moduł tłumienia
Sposób mocowania amortyzatora górne oko
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Średnica 1 [mm] 38
Średnica 2 [mm] 25
Rodzaj resorowania dla pojazdów z zawieszeniem ze sprężynami śrubowymi
nr EAN 8001063957104
Strona zabudowy Oś przednia
Długość [mm] 532
Długość 2 [mm] 339
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Średnica 1 [mm] 45
Średnica 2 [mm] 30
Rodzaj resorowania dla pojazdów z zawieszeniem ze sprężynami śrubowymi
nr EAN 8001063974248
cena brutto:
87.99 zł
 Kup
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie oleju
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Strona zabudowy Oś przednia
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Parametr SF30/20X135A
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
nr EAN 5907558502695
cena brutto:
57.99 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Sposób mocowania amortyzatora górne oko
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
nr EAN 5907558502541
Strona zabudowy Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Sposób mocowania amortyzatora górne oko
Średnica obudowy [mm] 50
nr EAN 4040074409671
cena brutto:
160.00 zł
 Kup
Strona zabudowy z lewej
Strona zabudowy z prawej
Strona zabudowy Oś przednia
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie oleju
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolna opaska zaciskowa
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
otwór Ø [mm] 14
Wymiar gwintu M14x1,5
Długość korbowodu [mm] 213
Rozstaw śrub mocujących [mm] 54,5
Średnica korbowodu [mm] 20
Średnica zewnętrzna kolumny amortyzatora [mm] 45
Numer artykułu zalecanego dodatku AK-735257
nr EAN 4031185019200
cena brutto:
102.00 zł
 Kup
Strona zabudowy z lewej
Strona zabudowy z prawej
Strona zabudowy Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie oleju
Typ amortyzatora amortyzator podtrzymujący sprężynę
Sposób mocowania amortyzatora górne oko
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Średnica korbowodu [mm] 12,5
Średnica zewnętrzna kolumny amortyzatora [mm] 48,6
nr EAN 4031185016674
cena brutto:
110.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś tylna
Strona zabudowy z lewej
Strona zabudowy z prawej
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Sposób mocowania amortyzatora górne oko
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
System tłumienia drgań zawieszenia rura pojedyncza
Średnica korbowodu [mm] 12,5
Średnica zewnętrzna kolumny amortyzatora [mm] 48,6
nr EAN 4031185172080
cena brutto:
174.00 zł
 Kup
Strona zabudowy z lewej
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z prawej
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolna opaska zaciskowa
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
otwór Ø [mm] 14,2
Wymiar gwintu M14x1,5
Długość korbowodu [mm] 213
Rozstaw śrub mocujących [mm] 54,5
Średnica korbowodu [mm] 20
Średnica zewnętrzna kolumny amortyzatora [mm] 45
nr EAN 4031185680776
cena brutto:
220.00 zł
 Kup
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Sposób mocowania amortyzatora górne oko
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Parametr ET45X76A2
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
System tłumienia drgań zawieszenia rura pojedyncza
średnica zewnętrzna [mm] 50
nr EAN 4013872322947
Wyświetlanie od 1 do 25 (z 25 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
system poziomowania

System poziomowania zawieszenia 


Hydraulika zawieszenia jest elementem, który stanowi połączenie nadwozia pojazdu z jego kołami. Ma to wpływ na płynność i komfort jazdy. Na precyzję prowadzenia samochodu i tym samym bezpieczeństwo na drodze wpływ ma wielkość i rozmieszczenie ładunku. Duży bagaż w bagażniku w starszych autach powoduje, że „osiada” on na tylnych kołach, co przekłada się na problemy z płynną i niczym niezakłóconą jazdą. W nowych modelach stosuje się system poziomowania zawieszenia, który automatycznie ustawia karoserię w poziomie, a nadwozie utrzymuje na stałej wysokości. 

System poziomowania w zawieszenia pneumatycznych i hydropneumatycznych 


System poziomowania zawieszenia jest charakterystyczny dla nowych pojazdów, posiadających zawieszenie pneumatyczne i hydropneumatyczne. W obu przypadkach głównym celem zmian w konstrukcji samochodów była poprawa ich parametrów trakcyjnych. W zawieszeniu pneumatycznym jest stały prześwit samochodu, dzięki temu łatwiej kierowcy przewidzieć zachowanie pojazdu. Znalazło to swoje zastosowanie szczególnie w autach typu kombi, które miały wcześniej tendencję do osiadania na tylnych kołach. Zastosowany system poziomowania zawieszenia pozwolił wyeliminować ten problem. Co więcej,  okazało się to bardzo przydatne w samochodach terenowych, a obecnie stosuje się też w typowych autach miejskich i popularnych SUV-ach.

Hydraulika zawieszenia – wymiana amortyzatorów 


W tego typu pojazdach jednym z newralgicznych elementów jest amortyzator. Ze względu na duże obciążenie oraz ciężką pracę, jaką muszą wykonać, są narażone na częste awarie. Amortyzator odpowiada za kontakt kół z podłożem w możliwie jak najdłuższym czasie, niezależni od okoliczności. Jego wymiana jest konieczna, jeżeli nadwozie zbyt dynamicznie i wyjątkowo odczuwalnie „buja się”, auto osiada na tylnych kołach, a także podczas hamowania często aktywuje się system ABS.