
| Średnica cylindra [mm] | 72 |
| Średnica sworznia [mm] | 18 |
| Długość trzpienia [mm] | 49 |

| Średnica cylindra [mm] | 72,4 |
| Średnica sworznia [mm] | 18 |
| Długość trzpienia [mm] | 49 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniami tłokowymi |
| Średnica cylindra [mm] | 72,2 |
| Długość [mm] | 49 |
| Wielkość kompresji [mm] | 26 |
| Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm] | 2,2 |
| Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 4,9 |
| Średnica wyżłobienia [mm] | 66 |
| Wysokość płomienia [mm] | 5,7 |
| Ø sworznie [mm] | 17,98 |
| Długość trzpienia [mm] | 49 |
| Powierzchnia | pokryty |
| Numer seryjny | 72 L 54 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez kanału chłodzącego |
| Numer komponentu | 1. R 1,0 IF N |
| Numer komponentu | 2. NM 1,2 |
| Numer komponentu | 3. DSF 2,0 P |
| nr EAN | 4009026890981 |

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025