Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Bmw » silnik Bmw 3 kabriolet (E93) » mechanizm korbowy Bmw 3 kabriolet (E93) » tłok Bmw 3 kabriolet (E93) » tłok, kompletny Bmw 3 kabriolet (E93)

tłok, kompletny do BMW 3 kabriolet (E93)

wybierz typ samochodu BMW 3 kabriolet (E93):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
489.00 zł
 Kup
Ø sworznie [mm] 28
Długość trzpienia [mm] 62
Numer komponentu 66152
Wymagana ilość 3
Numer komponentu 66153
Numer komponentu 66154
Numer seryjny 084263
otwór Ø [mm] 84
Wielkość kompresji [mm] 42
Długość [mm] 66
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] 14,5
Średnica wyżłobienia [mm] 47,5
Wymiar standardowy [STD] 
nr EAN 4028977863653
cena brutto:
489.00 zł
 Kup
Ø sworznie [mm] 28
Długość trzpienia [mm] 62
Numer komponentu 66159
Wymagana ilość 3
Numer komponentu 66160
Numer komponentu 66161
Numer seryjny 084263
otwór Ø [mm] 84,5
Wielkość kompresji [mm] 42
Długość [mm] 66
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] 14,5
Średnica wyżłobienia [mm] 47,5
Nadwymiar [mm] 0,50
nr EAN 4028977863684
cena brutto:
432.00 zł
 Kup
Ø sworznie [mm] 32
Długość trzpienia [mm] 64
Numer seryjny 084251
otwór Ø [mm] 84
Wielkość kompresji [mm] 47,23
Długość [mm] 73
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] 14,3
Średnica wyżłobienia [mm] 47,5
Wymiar standardowy [STD] 
nr EAN 4028977868535
cena brutto:
429.00 zł
 Kup
Ø sworznie [mm] 32
Długość trzpienia [mm] 64
Numer seryjny 084261
otwór Ø [mm] 84,5
Wielkość kompresji [mm] 47,23
Długość [mm] 73
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] 14,3
Średnica wyżłobienia [mm] 47,5
Nadwymiar [mm] 0,50
nr EAN 4028977870064
cena brutto:
428.00 zł
 Kup
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniami tłokowymi
Średnica cylindra [mm] 84
Długość [mm] 73
Wielkość kompresji [mm] 47
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] 14,5
Średnica wyżłobienia [mm] 47,5
Wysokość płomienia [mm] 9,1
Ø sworznie [mm] 32
Długość trzpienia [mm] 64
Powierzchnia pokryty
Numer seryjny 84 L 190
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z mocowaniem pierścieni tłokowych
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z kanałem chłodzącym
obrobiony mechanicznie z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową
Numer komponentu 1. R 1,75 3,15
Numer komponentu 2. NM1,75 3,30
Numer komponentu 3.DSF2,00 2,70
nr EAN 4057635174947
cena brutto:
428.00 zł
 Kup
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniami tłokowymi
Średnica cylindra [mm] 84,50
Długość [mm] 73
Wielkość kompresji [mm] 47
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] 14,5
Średnica wyżłobienia [mm] 47,5
Wysokość płomienia [mm] 9,1
Ø sworznie [mm] 32
Długość trzpienia [mm] 64
Powierzchnia pokryty
Numer seryjny 84 L 190
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z mocowaniem pierścieni tłokowych
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z kanałem chłodzącym
obrobiony mechanicznie z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową
Numer komponentu 1.R1,75 3,15 Cr
Numer komponentu 2. NM1,75 3,30
Numer komponentu 3.DSF2,00 2,70
nr EAN 4057635174961
Wyświetlanie od 1 do 6 (z 6 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
tłok, kompletny

Tłok jest jednym z najważniejszych elementów składowych silnika samochodowego. Jego głównym zadaniem jest przenoszenie siły z wału korbowego na skrzynię biegów, dzięki czemu samochód jest w stanie poruszać się z odpowiednią prędkością.

Tłok składa się z kilku elementów, w tym tłoczyska, które ślizga się w cylindrze, oraz pierścienia tłokowe, które utrzymują odpowiednie ciśnienie w cylindrze podczas pracy silnika. Tłok jest też wyposażony w zawory, które umożliwiają przepływ mieszanki paliwowej i powietrza do cylindra oraz usuwają spaliny z cylindra podczas pracy silnika.

Tłok jest elementem narażonym na duże obciążenia mechaniczne i termiczne podczas pracy silnika. Dlatego też jest wykonany z wysokiej jakości materiałów, takich jak aluminium lub stopy lekkie, które zapewniają odpowiednią wytrzymałość i odporność na zużycie.

Aby zapewnić prawidłową pracę silnika, niezbędne jest regularne sprawdzanie stanu tłoków oraz ich ewentualna wymiana, jeśli zajdzie taka potrzeba. W przypadku samochodów z silnikami benzynowymi zaleca się wymianę tłoków co 100 000 - 150 000 kilometrów, natomiast w przypadku samochodów z silnikami diesel zaleca się wymianę co 150 000 - 200 000 kilometrów.

Podsumowując, tłok jest ważnym elementem składowym silnika samochodowego, odpowiedzialnym za przenoszenie siły z wału korbowego na skrzynię biegów. Niezbędne jest regularne sprawdzanie jego stanu oraz wymienianie, aby zapewnić prawidłową pracę silnika.