Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Opel » silnik Opel ASTRA H (A04) » mechanizm korbowy Opel ASTRA H (A04) » tłok Opel ASTRA H (A04) » tłok, kompletny Opel ASTRA H (A04)

tłok, kompletny do OPEL ASTRA H (A04)

wybierz typ samochodu OPEL ASTRA H (A04):
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
210.99 zł
 Kup
Ø sworznie [mm] 18
Długość trzpienia [mm] 51
Numer komponentu 63179
Wymagana ilość 3
Numer komponentu 63182
Numer komponentu 63185
Numer seryjny 073067
otwór Ø [mm] 73,4
Wielkość kompresji [mm] 24
Długość [mm] 45,53
Luz denka tłoka [mm] 0,53
Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm] 1,46
Głębokość gniazda zaworowego 2 [mm] 1,49
Wymiar standardowy [STD] 
nr EAN 4028977635861
Wyświetlanie od 1 do 1 (z 1 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
tłok, kompletny

Tłok jest jednym z najważniejszych elementów składowych silnika samochodowego. Jego głównym zadaniem jest przenoszenie siły z wału korbowego na skrzynię biegów, dzięki czemu samochód jest w stanie poruszać się z odpowiednią prędkością.

Tłok składa się z kilku elementów, w tym tłoczyska, które ślizga się w cylindrze, oraz pierścienia tłokowe, które utrzymują odpowiednie ciśnienie w cylindrze podczas pracy silnika. Tłok jest też wyposażony w zawory, które umożliwiają przepływ mieszanki paliwowej i powietrza do cylindra oraz usuwają spaliny z cylindra podczas pracy silnika.

Tłok jest elementem narażonym na duże obciążenia mechaniczne i termiczne podczas pracy silnika. Dlatego też jest wykonany z wysokiej jakości materiałów, takich jak aluminium lub stopy lekkie, które zapewniają odpowiednią wytrzymałość i odporność na zużycie.

Aby zapewnić prawidłową pracę silnika, niezbędne jest regularne sprawdzanie stanu tłoków oraz ich ewentualna wymiana, jeśli zajdzie taka potrzeba. W przypadku samochodów z silnikami benzynowymi zaleca się wymianę tłoków co 100 000 - 150 000 kilometrów, natomiast w przypadku samochodów z silnikami diesel zaleca się wymianę co 150 000 - 200 000 kilometrów.

Podsumowując, tłok jest ważnym elementem składowym silnika samochodowego, odpowiedzialnym za przenoszenie siły z wału korbowego na skrzynię biegów. Niezbędne jest regularne sprawdzanie jego stanu oraz wymienianie, aby zapewnić prawidłową pracę silnika.