Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Volkswagen » silnik Volkswagen AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) » mechanizm korbowy Volkswagen AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) » tłok Volkswagen AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) » tłok, kompletny Volkswagen AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B)

tłok, kompletny do VOLKSWAGEN AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B)

wybierz typ samochodu VOLKSWAGEN AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
362.00 zł
 Kup
Ø sworznie [mm] 26
Długość trzpienia [mm] 66
Numer komponentu 63501
Wymagana ilość 3
Numer komponentu 63504
Numer komponentu 63507
Numer seryjny 081188
otwór Ø [mm] 81,01
Wielkość kompresji [mm] 45,8
Długość [mm] 68,8
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] 12,7
Średnica wyżłobienia [mm] 50,88
Wymiar standardowy [STD] 
nr EAN 4028977672361
cena brutto:
359.00 zł
 Kup
Ø sworznie [mm] 26
Długość trzpienia [mm] 66
Numer komponentu 63502
Wymagana ilość 3
Numer komponentu 63505
Numer komponentu 63508
Numer seryjny 081188
otwór Ø [mm] 81,26
Wielkość kompresji [mm] 45,8
Długość [mm] 68,8
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] 12,7
Średnica wyżłobienia [mm] 50,88
Nadwymiar [mm] 0,25
nr EAN 4028977672378
cena brutto:
362.00 zł
 Kup
Ø sworznie [mm] 26
Długość trzpienia [mm] 66
Numer komponentu 63503
Wymagana ilość 3
Numer komponentu 63506
Numer komponentu 63509
Numer seryjny 081188
otwór Ø [mm] 81,51
Wielkość kompresji [mm] 45,55
Długość [mm] 68,55
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] 12,7
Średnica wyżłobienia [mm] 50,88
Nadwymiar [mm] 0,50
nr EAN 4028977850950
cena brutto:
377.00 zł
 Kup
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniami tłokowymi
Średnica cylindra [mm] 81,0
Długość [mm] 69
Wielkość kompresji [mm] 45,8
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] 12,7
Średnica wyżłobienia [mm] 50,9
Wysokość płomienia [mm] 12,1
Ø sworznie [mm] 26
Długość trzpienia [mm] 66
Powierzchnia pokryty
Numer seryjny 81 L 156
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z mocowaniem pierścieni tłokowych
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z kanałem chłodzącym
obrobiony mechanicznie z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową
Numer komponentu 1. R 1,75 CrK
Numer komponentu 2. M 2,0 IFU P
Numer komponentu 3. DSF 3,0 Cr
nr EAN 4009026931172
cena brutto:
388.00 zł
 Kup
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniami tłokowymi
Średnica cylindra [mm] 81,5
Długość [mm] 69
Wielkość kompresji [mm] 45,8
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] 12,7
Średnica wyżłobienia [mm] 50,9
Wysokość płomienia [mm] 12,1
Ø sworznie [mm] 26
Długość trzpienia [mm] 66
Powierzchnia pokryty
Numer seryjny 81 L 156
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z mocowaniem pierścieni tłokowych
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z kanałem chłodzącym
obrobiony mechanicznie z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową
Numer komponentu 1. R 1,75 CrK
Numer komponentu 2. M 2,0 IFU P
Numer komponentu 3. DSF 3,0 Cr
nr EAN 4009026931196
Wyświetlanie od 1 do 5 (z 5 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
tłok, kompletny

Tłok jest jednym z najważniejszych elementów składowych silnika samochodowego. Jego głównym zadaniem jest przenoszenie siły z wału korbowego na skrzynię biegów, dzięki czemu samochód jest w stanie poruszać się z odpowiednią prędkością.

Tłok składa się z kilku elementów, w tym tłoczyska, które ślizga się w cylindrze, oraz pierścienia tłokowe, które utrzymują odpowiednie ciśnienie w cylindrze podczas pracy silnika. Tłok jest też wyposażony w zawory, które umożliwiają przepływ mieszanki paliwowej i powietrza do cylindra oraz usuwają spaliny z cylindra podczas pracy silnika.

Tłok jest elementem narażonym na duże obciążenia mechaniczne i termiczne podczas pracy silnika. Dlatego też jest wykonany z wysokiej jakości materiałów, takich jak aluminium lub stopy lekkie, które zapewniają odpowiednią wytrzymałość i odporność na zużycie.

Aby zapewnić prawidłową pracę silnika, niezbędne jest regularne sprawdzanie stanu tłoków oraz ich ewentualna wymiana, jeśli zajdzie taka potrzeba. W przypadku samochodów z silnikami benzynowymi zaleca się wymianę tłoków co 100 000 - 150 000 kilometrów, natomiast w przypadku samochodów z silnikami diesel zaleca się wymianę co 150 000 - 200 000 kilometrów.

Podsumowując, tłok jest ważnym elementem składowym silnika samochodowego, odpowiedzialnym za przenoszenie siły z wału korbowego na skrzynię biegów. Niezbędne jest regularne sprawdzanie jego stanu oraz wymienianie, aby zapewnić prawidłową pracę silnika.