Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Dacia » silnik Dacia DUSTER (HS_) » mechanizm korbowy Dacia DUSTER (HS_) » tłok Dacia DUSTER (HS_) » tłok, kompletny Dacia DUSTER (HS_)

tłok, kompletny do DACIA DUSTER (HS_)

wybierz typ samochodu DACIA DUSTER (HS_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
230.99 zł
 Kup
Ø sworznie [mm] 26
Długość trzpienia [mm] 60
Numer komponentu 61824
Wymagana ilość 3
Numer komponentu 61826
Numer komponentu 61828
Numer seryjny 076191
otwór Ø [mm] 76
Wielkość kompresji [mm] 41,78
Długość [mm] 66
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] 14
Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm] 0,48
Głębokość gniazda zaworowego 2 [mm] 0,28
Średnica wyżłobienia [mm] 39,7
Wymiar standardowy [STD] 
nr EAN 4028977576102
cena brutto:
253.00 zł
 Kup
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniami tłokowymi
Wymiar standardowy [STD] 
Średnica cylindra [mm] 76,0
Długość [mm] 66
Wielkość kompresji [mm] 41,8
Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm] 0,25
Głębokość gniazda zaworowego 2 [mm] 0,4
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] 14,0
Średnica wyżłobienia [mm] 39,65
Wysokość płomienia [mm] 9
Ø sworznie [mm] 26,0
Długość trzpienia [mm] 60,0
Rodzaj wykonania korbowodu Korbowód trapezowy
Powierzchnia pokryty
Numer seryjny 76 L 114
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z mocowaniem pierścieni tłokowych
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez kanału chłodzącego
obrobiony mechanicznie z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową
Numer komponentu 1. R2,0 IF CrK
Numer komponentu 2. M 2,0 IFU
Numer komponentu 3. DSF 2,5 N
nr EAN 4009026717851
cena brutto:
237.00 zł
 Kup
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniami tłokowymi
Średnica cylindra [mm] 76,5
Długość [mm] 66
Wielkość kompresji [mm] 41,8
Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm] 0,25
Głębokość gniazda zaworowego 2 [mm] 0,4
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] 14,0
Średnica wyżłobienia [mm] 39,65
Wysokość płomienia [mm] 9
Ø sworznie [mm] 26,0
Długość trzpienia [mm] 60,0
Rodzaj wykonania korbowodu Korbowód trapezowy
Powierzchnia pokryty
Numer seryjny 76 L 114
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z mocowaniem pierścieni tłokowych
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez kanału chłodzącego
obrobiony mechanicznie z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową
Numer komponentu 1. R2,0 IF CrK
Numer komponentu 2. M 2,0 IFU
Numer komponentu 3. DSF 2,5 N
nr EAN 4009026717844
cena brutto:
218.01 zł
 Kup
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniami tłokowymi
Średnica cylindra [mm] 76
Długość [mm] 66
Wielkość kompresji [mm] 41,8
Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm] 0,3
Głębokość gniazda zaworowego 2 [mm] 0,4
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] 13,5
Średnica wyżłobienia [mm] 47
Wysokość płomienia [mm] 9
Ø sworznie [mm] 26
Długość trzpienia [mm] 60
Rodzaj wykonania korbowodu Korbowód trapezowy
Numer seryjny 76 L 157
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z mocowaniem pierścieni tłokowych
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z kanałem chłodzącym
obrobiony mechanicznie z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową
Numer komponentu 1. R2,0 IF CrK
Numer komponentu 2. M 2,0 IFU
Numer komponentu 3. DSF 2,5 N
nr EAN 4057635175906
cena brutto:
218.01 zł
 Kup
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniami tłokowymi
Średnica cylindra [mm] 76
Długość [mm] 66
Wielkość kompresji [mm] 41,8
Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm] 0,3
Głębokość gniazda zaworowego 2 [mm] 0,4
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] 12,9
Średnica wyżłobienia [mm] 49
Wysokość płomienia [mm] 9
Ø sworznie [mm] 26
Długość trzpienia [mm] 60
Rodzaj wykonania korbowodu Korbowód trapezowy
Numer seryjny 76 L 157
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z mocowaniem pierścieni tłokowych
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z kanałem chłodzącym
obrobiony mechanicznie z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową
Numer komponentu 1. R2,0 IF CrK
Numer komponentu 2. M 2,0 IFU
Numer komponentu 3. DSF 2,5 N
nr EAN 4057635176101
cena brutto:
218.01 zł
 Kup
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniami tłokowymi
Średnica cylindra [mm] 76,50
Długość [mm] 66
Wielkość kompresji [mm] 41,8
Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm] 0,3
Głębokość gniazda zaworowego 2 [mm] 0,4
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] 12,9
Średnica wyżłobienia [mm] 49
Wysokość płomienia [mm] 9
Ø sworznie [mm] 26
Długość trzpienia [mm] 60
Rodzaj wykonania korbowodu Korbowód trapezowy
Numer seryjny 76 L 157
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z mocowaniem pierścieni tłokowych
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z kanałem chłodzącym
obrobiony mechanicznie z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową
Numer komponentu 1. R2,0 IF CrK
Numer komponentu 2. M 2,0 IFU
Numer komponentu 3. DSF 2,5 N
nr EAN 4057635176132
Wyświetlanie od 1 do 6 (z 6 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
tłok, kompletny

Tłok jest jednym z najważniejszych elementów składowych silnika samochodowego. Jego głównym zadaniem jest przenoszenie siły z wału korbowego na skrzynię biegów, dzięki czemu samochód jest w stanie poruszać się z odpowiednią prędkością.

Tłok składa się z kilku elementów, w tym tłoczyska, które ślizga się w cylindrze, oraz pierścienia tłokowe, które utrzymują odpowiednie ciśnienie w cylindrze podczas pracy silnika. Tłok jest też wyposażony w zawory, które umożliwiają przepływ mieszanki paliwowej i powietrza do cylindra oraz usuwają spaliny z cylindra podczas pracy silnika.

Tłok jest elementem narażonym na duże obciążenia mechaniczne i termiczne podczas pracy silnika. Dlatego też jest wykonany z wysokiej jakości materiałów, takich jak aluminium lub stopy lekkie, które zapewniają odpowiednią wytrzymałość i odporność na zużycie.

Aby zapewnić prawidłową pracę silnika, niezbędne jest regularne sprawdzanie stanu tłoków oraz ich ewentualna wymiana, jeśli zajdzie taka potrzeba. W przypadku samochodów z silnikami benzynowymi zaleca się wymianę tłoków co 100 000 - 150 000 kilometrów, natomiast w przypadku samochodów z silnikami diesel zaleca się wymianę co 150 000 - 200 000 kilometrów.

Podsumowując, tłok jest ważnym elementem składowym silnika samochodowego, odpowiedzialnym za przenoszenie siły z wału korbowego na skrzynię biegów. Niezbędne jest regularne sprawdzanie jego stanu oraz wymienianie, aby zapewnić prawidłową pracę silnika.