
| Ciężar [kg] | 0,25 |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4027816190721 |

| nr EAN | 4005108132499 |

| nr EAN | 5907558597165 |

| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z klimatyzacją |
| Urządzenia napędzane | agregat napędzany: alternator |
| Urządzenia napędzane | agregat napędzany: kompresor klimatyzacji |
| Agregaty/rolki | nie zawiera rolki napinającej |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez dźwigni napinacza, rolki napinającej |
Typowym objawem zużycia tłumika drgań paska wieloklinowego jest wpadanie paska w poślizgi podczas pracy, szczególnie przy zmianie prędkości obrotowej wału korbowego. Zużyty tłumik niedostatecznie tłumi albo wcale nie tłumi powstałych drgań skrętnych. Napinacz wpada w wibracje i pasek jest czasowo niedostatecznie napinany, co powoduje wspomniane wcześniej poślizgi. Dodatkowo może być słyszalne grzechotanie w układzie napędowym paska, ale nie jest to reguła. Taki stan rzeczy może powodować szybsze zużycie pozostałych podzespołów układu napinania paska wieloklinowego.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025