
| Rodzaj urządzenia ładującego | Turbosprężarka |
| Strona zabudowy | Kolektor wydechowy |
| Grubość [mm] | 3,8 |
| Długość [mm] | 54 |
| Szerokość [mm] | 47 |
| nr EAN | 8427769808609 |

| TECDOC-Nr silnika | 21172 |
| TECDOC-Nr silnika | 21172 |
| TECDOC-Nr silnika | 21172 |
| TECDOC-Nr silnika | 21172 |
| TECDOC-Nr silnika | 21172 |
| TECDOC-Nr silnika | 21172 |
| TECDOC-Nr silnika | 21172 |
| TECDOC-Nr silnika | 21172 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z instrukcją montażu |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniami |
| Wersja śruby/nakrętki | samozamykający się |
| Specyfikacja | with studs |
| Specyfikacja | syringe with oil |
| nr EAN | 8433577245444 |

| TECDOC-Nr silnika | 21172 |
| TECDOC-Nr silnika | 21172 |
| TECDOC-Nr silnika | 21172 |
| TECDOC-Nr silnika | 21172 |
| TECDOC-Nr silnika | 21172 |
| TECDOC-Nr silnika | 21172 |
| TECDOC-Nr silnika | 21172 |
| TECDOC-Nr silnika | 21172 |
| nr EAN | 8433577250387 |

| Rodzaj urządzenia ładującego | Turbosprężarka |
| Strona zabudowy | Kolektor wydechowy |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 47 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 54 |
| Grubość [mm] | 4 |

| Tryb pracy | elektryczny |
| Rodzaj zaworu | Zawór magnetyczny |
| Ciężar [kg] | 0,078 |
| nr EAN | 5901619503454 |

| Ciężar [kg] | 0,628 |
| dla numeru OE | 059 145 834 D |
| Strona zabudowy | za turbosprężarką spalinową |
| Długość [mm] | 63 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 60 |
| nr EAN | 5902659702753 |

| TECDOC-Nr silnika | 21172 |
| TECDOC-Nr silnika | 21172 |
| TECDOC-Nr silnika | 21172 |
| TECDOC-Nr silnika | 21172 |
| TECDOC-Nr silnika | 21172 |
| TECDOC-Nr silnika | 21172 |
| TECDOC-Nr silnika | 21172 |
| TECDOC-Nr silnika | 21172 |
| Rodzaj zaworu | zawór przełączający |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Napięcie [V] | 12 |
| Techniczny numer informacyjny | SI 0106-11 |
| nr EAN | 5903364359751 |

| Tryb pracy | elektryczny |
| Rodzaj zaworu | Zawór magnetyczny |

| Strona zabudowy | z prawej |
| Strona zabudowy | z prawej |
| Strona zabudowy | z prawej |
| Strona zabudowy | z prawej |
| Strona zabudowy | z prawej |
| Strona zabudowy | z prawej |
| Strona zabudowy | z prawej |
| Strona zabudowy | z prawej |
| Strona zabudowy | z prawej |
| Strona zabudowy | z prawej |
| Strona zabudowy | z prawej |
| Strona zabudowy | z prawej |
| Strona zabudowy | z prawej |
| Strona zabudowy | z prawej |
| Strona zabudowy | z prawej |
| Strona zabudowy | z prawej |
| Głębokość sieci [mm] | 74 |
| Długość sieci [mm] | 200 |
| Szerokość sieci [mm] | 202 |
| nr EAN | 8718042063939 |

| dla numeru OE | 059145834D |
| Masa [g] | 73 |
| nr EAN | 8040271497842 |

| dla numeru OE | 4F0145738F |
| Masa [g] | 610 |
| nr EAN | 8040281497948 |

| dla numeru OE | 4F0145737K |
| Masa [g] | 505 |
| nr EAN | 8040282497954 |

| TECDOC-Nr silnika | 21172 |
| TECDOC-Nr silnika | 21172 |
| TECDOC-Nr silnika | 21172 |
| TECDOC-Nr silnika | 21172 |
| TECDOC-Nr silnika | 21172 |
| TECDOC-Nr silnika | 21172 |
| TECDOC-Nr silnika | 21172 |
| TECDOC-Nr silnika | 21172 |
| Rodzaj zaworu | zawór przełączający |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Napięcie [V] | 12 |
| Techniczny numer informacyjny | SI 0106-11 |

| TECDOC-Nr silnika | 21172 |
| TECDOC-Nr silnika | 21172 |
| TECDOC-Nr silnika | 21172 |
| TECDOC-Nr silnika | 21172 |
| TECDOC-Nr silnika | 21172 |
| TECDOC-Nr silnika | 21172 |
| TECDOC-Nr silnika | 21172 |
| TECDOC-Nr silnika | 21172 |
| Rodzaj zaworu | zawór przełączający |
| Tryb pracy | elektryczno-pneumatyczny |
| Napięcie [V] | 12 |

| TECDOC-Nr silnika | 21172 |
| TECDOC-Nr silnika | 21172 |
| TECDOC-Nr silnika | 21172 |
| TECDOC-Nr silnika | 21172 |
| TECDOC-Nr silnika | 21172 |
| TECDOC-Nr silnika | 21172 |
| TECDOC-Nr silnika | 21172 |
| TECDOC-Nr silnika | 21172 |
| Tylko w połączeniu z | 70-41369-00 |

| Strona zabudowy | Turbosprężarka |
| Strona zabudowy | wylot |
| dla numeru OE | 059145834D |
| nr EAN | 3660872459220 |

| Ciężar [kg] | 0,04 |

| Strona zabudowy | z przodu po prawej |
| Strona zabudowy | na dole |
| Ciężar [kg] | 0,14 |
| Przewód układu chłodzącego | Przewód rurowy do chłodnicy powietrza doładowującego |
| Przewód układu chłodzącego | Strona gorąca |

| Ciężar [kg] | 0,37 |

| Ciężar [kg] | 0,12 |

| dla numeru OE | 4F0145738F |
| Strona zabudowy | wlot |
| Strona zabudowy | z prawej |
| Masa [g] | 406 |

| Strona zabudowy | z prawej |
| Materiał | Guma z wkładem tekstylnym |

| dla numeru OE | 4F0145709E |
| Strona zabudowy | z lewej |
| Strona zabudowy | na dole |
| Jednostka ilości | Sztuka |
| Masa [g] | 300 |
| Materiał 1. warstwy | AEM (kauczuk etylenowo-akrylowy) |
| Materiał 2. warstwy | Aramid |
| Materiał 3. warstwy | AEM (kauczuk etylenowo-akrylowy) |

| Rodzaj urządzenia ładującego | Turbosprężarka |
| Dopływ / odpływ | dla przepływu wstecznego |
| Strona zabudowy | góra |

| Średnica wewnętrzna [mm] | 15 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 20 |
| Grubość [mm] | 2,5 |
| Rodzaj urządzenia ładującego | Turbosprężarka |
| Dopływ / odpływ | dla przepływu w przód / w tył |
| Kształt | Oring |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |

| Rodzaj zaworu | Zawór magnetyczny |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Ilość biegunów | 2 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii urzadzenie doładowujace do Audi A6 C6 (4F2) 2.7 TDI.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Audi A6 C6 (4F2) 2.7 TDI produkowanego od 2008.10 do roku 2011.03
Jeżeli twoje Audi dysponuje silnikiem o mocy 190 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak sprzęgło, układ hamulcowy, amortyzatory
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii urzadzenie doładowujace do Audi A6 C6 (4F2)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na urzadzenie doładowujace do Audi A6 C6 (4F2) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Audi z rocznika od 2008.10 do roku 2011.03, i mocy silnika 190 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025