Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Bentley » silnik Bentley CONTINENTAL » uszczelki Bentley CONTINENTAL » uszczelka głowicy Bentley CONTINENTAL

uszczelka głowicy do BENTLEY CONTINENTAL

wybierz typ samochodu BENTLEY CONTINENTAL:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Grubość [mm] 0,60
nr EAN 8427769992551
Średnica [mm] 78,5
Grubość [mm] 0,60
Długość [mm] 388
Szerokość [mm] 218
nr EAN 8433577035403
Ciężar [kg] 0,461
dla numeru OE 20920-2BC01A
nr EAN 5050063096941
Ciężar [kg] 0,462
dla numeru OE 20920-2BB00
nr EAN 5050063096958
dla numeru OE 22311-2B002
Materiał Metal
Grubość [mm] 0,5
Średnica [mm] 78,5
nr EAN 3358960678294
Grubość [mm] 0,5
Średnica [mm] 78,5
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
nr EAN 4041248625569
Grubość [mm] 0,5
Średnica [mm] 78,5
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
nr EAN 4041248625583
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem trzonków zaworów
nr EAN 4041248634639
Grubość [mm] 0,5
Średnica [mm] 78,5
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
nr EAN 4041248808160
  • Indeks: JPN 25U0322-JPN
  • Marka: JPN
  • Grupa towarowa TecDoc
    • Uszczelka, głowica cylindrów
  • Nazwa
    • USZCZELKA GŁOWICY KIA
  • Opis
    • TOWAR BEZ ZWROTU ! CEE'D 1.4I/1.6I 06.11->/I30 1.4I/1.6I 07.05 ->/I30 KOMBI 1.6I 07.05 ->/ I20 1.4I 08.10 ->/ I20 1.6I 08.10 ->/ SOUL 1.6I 16V 08.10 ->
  • Dane dodatkowe:
    • Ilość sprzedażna = 1
    • Zamiennik: 223112B002
    • Numer dostawcy: 25U0322-JPN
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem trzonków zaworów
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelką głowicy cylindra
nr EAN 4026634061350
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
Grubość [mm] 0,5
Średnica [mm] 78,5
nr EAN 4026634060988
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
Grubość [mm] 0,5
Średnica [mm] 78,5
nr EAN 4026634060995
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
Grubość [mm] 0,5
Średnica [mm] 78,5
nr EAN 4026634061008
Wyświetlanie od 1 do 14 (z 14 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
uszczelka głowicy

Uszczelka głowicy


Zgodnie z teorią ekspertów żywotność uszczelki głowicy powinna być taka sama, jak żywotność jednostki napędowej. Nie należy ona do elementów eksploatacyjnych, jednak jej awaria stanowi jeden z najbardziej przykrych problemów kierowcy. Uszczelka głowicy znajduje się między głowicą i blokiem silnika. Jej zadaniem jest zapewnić szczelność w tym miejscu połączenia dwóch elementów. Uszczelka pod głowicą odpowiedzialna jest za ich izolację od komór spalania. 

Dlaczego uszczelka pod głowicą się psuje? 


Przede wszystkim uszczelka głowicy pracuje nieustannie w bardzo trudnych warunkach. Duże znaczenie dla jej sprawności mają wahania temperatury, szczególnie zimą. W tym czasie w obrębie silnika obniża się ona poniżej 0 st. Celsjusza, podczas gdy po uruchomieniu samochodu uszczelka może osiągnąć temperaturę dochodzącą do kilkuset st. Celsjusza. Problemy z uszczelką można rozpoznać po bąblach powietrza, które obserwujemy w zbiorniku wyrównawczym płynu chłodzącego lub też po tzw. „maśle”, pojawiającym się pod korkiem wlewu oleju. Niepokojące są też tłuste plamy na chłodziwie i wzrastający poziom oleju na bagnecie.

Uszczelka głowicy powinna pracować sprawnie tak długo, jak silnik. Szacuje się zatem, że wymieniamy ją po przejechaniu ok. 150 – 200 tys. km. A dlaczego do jej awarii może dojść szybciej? Przyczynami jej uszkodzenia i przedwczesnego zużycia są m.in. przegrzewanie się silnika z powodu stosowania płynu chłodniczego nie najlepszej jakości lub na skutek awarii wentylatora chłodnych, błędy konstrukcyjne, nieodpowiednio wyregulowana instalacja gazowa LPG, niewłaściwy montaż uszczelki oraz problemy z układem wtryskowym

Wymiana uszczelki pod głowicą 


Nie należy bagatelizować już pierwszych symptomów, które mogą świadczyć o awarii głowicy. Świadczyć one mogą również o innych problemach z pojazdem, zawsze powinno się skonsultować je ze specjalistą. Wymiana uszczelki pod głowicą wymaga demontażu wielu elementów. Jeżeli doszło do szczególnie dużego przegrzania silnika, wymiana uszczelki pod głowicą nie rozwiąże problemu.

informacje dodatkowe: