Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Chrysler » silnik Chrysler 300C Touring (LX, LE) » głowica i części Chrysler 300C Touring (LX, LE) » uszczelka głowicy Chrysler 300C Touring (LX, LE)

uszczelka głowicy do CHRYSLER 300C Touring (LX, LE)

wybierz typ samochodu CHRYSLER 300C Touring (LX, LE):
select p.products_image, pd.products_name, m.manufacturers_name, p.products_kod_oryginal, p.products_quantity, p.products_model, p.products_id, sp.*, st.*, p.manufacturers_id, m.pro, p.prio, p.products_price, p.products_price_2, p.products_tax_class_id, pd.products_description, p.dostawca, p.kaucja, p.memo_id, p.grupa_foto, IF(s.status, s.specials_new_products_price, NULL) as specials_new_products_price, IF(s.status, s.specials_new_products_price, p.products_price) as final_price, m.DLNr from typ_to_products as t2p, products_description pd, stany_products sp, stany st, products p left join manufacturers m on p.manufacturers_id = m.manufacturers_id left join specials s on p.products_id = s.products_id, products_to_categories_new p2c where p.products_id = st.products_id and p.products_id = sp.products_id and p.products_status = '1' and p.products_id = p2c.products_id and pd.products_id = p2c.products_id and pd.language_id = '19' and sp.dostepny = 1 and p2c.categories_id = '100374' and t2p.products_id = p.products_id and t2p.typ_id = '19822' order by p.prio DESC, m.prio DESC, m.manufacturers_name
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Strona zabudowy z lewej
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
nr EAN 4041248797228
Strona zabudowy z prawej
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
nr EAN 4041248797242
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem trzonków zaworów
nr EAN 4041248816141
Strona zabudowy z lewej
Grubość [mm] 1,22
Etap naprawy +0,5 mm
Średnica [mm] 100,6
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
nr EAN 4041248854594
Strona zabudowy z prawej
Grubość [mm] 1,22
Etap naprawy +0,5 mm
Średnica [mm] 100,6
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
nr EAN 4041248843000
Wyświetlanie od 1 do 5 (z 5 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
uszczelka głowicy

Uszczelka pod głowicę


W silniku jest wiele uszczelek jedną z nich, jest uszczelka głowicy. Szczelność silnika jest bardzo ważna w silnikach benzynowych, jak i diesla. Jest to element, którego zadaniem jest uszczelnienie połączenia bloku silnika z głowicą. Między tym połączeniem w kanałach przepływa olej i ciecz chłodząca. Płyny te nie mogą zostać zmieszane, a jest to możliwe dzięki uszczelce. Aby uszczelka podgłowicowa działała prawidłowo powinna być odporna na bardzo wysoką temperaturę silnika, oraz duże ciśnienie wynikające z pracy silnika. Warunki, w których znajduje się uszczelka pod głowicą, często powodują utratę jej właściwości uszczelniających. Uszczelka ma wiele otworów: największe są na cylindry, mniejsze to kanały cieczy chłodzącej i olejowe, a najmniejsze są na śruby mocujące głowicę. W pobliżu cylindrów jest ona wykonana ze stali, ze względu na wysokie ciśnienie, reszta jest wykonana z tworzywa kompozytowego i tworzywa sztucznego. Materiał powinien idealnie przylegać, nie przyklejać się. Ważne jest, aby uszczelka nie zmniejszała swojej objętości z czasem, ponieważ wtedy należałoby dokręcać, co jakiś czas śruby głowicy. Jest to część bezobsługowa, powinna wytrzymać przez cały okres działania silnika.

Często jednak można się spotkać z awarią tej niepozornej części. Częstymi możliwościami uszkodzenia uszczelki jest przegrzewanie silnika przez stosowanie słabej jakości cieczy chłodzącej. Zbyt wysokie ciśnienie zapłonu spowodowane złym ustawieniem zapłonu. Błędy podczas wymiany uszczelki głowicy (dokręcanie śrub powinno przebiegać od środka w odpowiedni sposób). W niektórych jednostkach napędowych może wystąpić fabryczna wada powodująca częste uszkodzenie uszczelki pod głowicą. Najłatwiej sprawdzić stan uszczelki przez odkręcenie wlewu oleju do silnika. Gdy pod korkiem znajduje się biała substancja, oznacza to usterkę izolacji. Innymi objawami uszkodzenia tej części jest wyciek oleju, spadek ciśnienia oleju, gęste kłęby dymu z wydechu, itd.