Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Audi » układ wydechowy Audi A6 C6 (4F2) » elementy montażowe Audi A6 C6 (4F2) » pojedyncze części montażowe Audi A6 C6 (4F2) » uszczelka tłumika Audi A6 C6 (4F2)

uszczelka tłumika do AUDI A6 C6 (4F2)

wybierz typ samochodu AUDI A6 C6 (4F2):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Strona zabudowy Strona wylotowa
Grubość [mm] 1,5
Szerokość [mm] 84
Długość [mm] 87
Masa [g] 13,281
nr EAN 8427769571756
Strona zabudowy Strona wylotowa
Grubość [mm] 0,6
Średnica wewnętrzna [mm] 69
średnica zewnętrzna [mm] 76
nr EAN 8427769808319
Strona zabudowy Strona wylotowa
Grubość [mm] 1,5
Szerokość [mm] 84
Długość [mm] 87
Masa [g] 13,281
nr EAN 8427769571756
Liczba otworów do mocowania 3
Średnica wewnętrzna [mm] 62
Strona zabudowy Rura wydechowa przy turbosprężarce
nr EAN 4041248186411
Liczba otworów do mocowania 3
Strona zabudowy przed turbosprężarką
nr EAN 4041248430729
Liczba otworów do mocowania 3
nr EAN 4041248149577
Wyświetlanie od 1 do 6 (z 6 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
uszczelka tłumika

Uszczelka tłumika


Rola układu odprowadzania spalin jest bardzo istotna. Dzięki poszczególnym elementom tworzącym spójną całość, gazy spalinowe powstałe podczas procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej mogą zostać skutecznie wyprowadzone z cylindrów i po częściowym oczyszczeniu ze szkodliwych substancji wydostają się poza obręb pojazdu. Aby proces ten przebiegał bez zakłóceń, konieczne jest prawidłowe funkcjonowanie całego układu i jego szczelność. Wydostawanie się spalin "po drodze" negatywnie wpływa na pracę silnika, jego głośność i z pewnością nie jest dobre dla środowiska.

O szczelność układu dbają uszczelki tłumika, które umieszcza się pomiędzy poszczególnymi elementami występującymi na drodze przepływu spalin. Zużyte uszczelki lub ich brak generują olbrzymi hałas i mogą być powodem zatrzymania dowodu rejestracyjnego, w przypadku kontroli policyjnej.

Nieszczelności w układzie wydechowym, mogą okazać się również sporym problemem w trakcie okresowego badania technicznego. Diagnosta najzwyczajniej w świecie nie podbije nam przeglądu. Warto więc dbać o to, by każda uszczelka tłumika była zawsze w dobrej kondycji. Nie trzeba się wówczas martwić spadkiem osiągów, czy ewentualną kontrolą drogową.