
| Kolor | zielony |
| Ilość czopów | 2 |
| nr EAN | 5012759541609 |

| nr EAN | 5012759505632 |

| Kolor | czarny |

| TECDOC-Nr silnika | 25770 |
| TECDOC-Nr silnika | 31397 |
| Ciśnienie [bar] | 2,30 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | fioletowy |
| nr EAN | 8012510035016 |

| TECDOC-Nr silnika | 25770 |
| TECDOC-Nr silnika | 31397 |
| TECDOC-Nr silnika | 25770 |
| TECDOC-Nr silnika | 31397 |
| TECDOC-Nr silnika | 25770 |
| TECDOC-Nr silnika | 31397 |
| TECDOC-Nr silnika | 25770 |
| TECDOC-Nr silnika | 31397 |
| TECDOC-Nr silnika | 25770 |
| TECDOC-Nr silnika | 31397 |
| TECDOC-Nr silnika | 25770 |
| TECDOC-Nr silnika | 31397 |
| nr EAN | 8012510045404 |

| TECDOC-Nr silnika | 25770 |
| Strona zabudowy | Przewód paliwowy |
| TECDOC-Nr silnika | 31397 |
| Strona zabudowy | Przewód paliwowy |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 17 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez króćca przyłączeniowego |
| nr EAN | 8012510035979 |

| Kolor obudowy | zielony |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 8435050643525 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Gwint zewn. [mm] | 10 |
| Skok gwintu [mm] | 1 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 2,30 |
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 4082300620856 |

| Kod silnika | CTBB |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4082300649949 |

| Kod silnika | CDTB |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4082300649956 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,008 |
| nr EAN | 5903766317199 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,01 |
| nr EAN | 5903766317205 |

| TECDOC-Nr silnika | CDTB |
| Napięcie [V] | 12 |
| Strona zabudowy | Miska olejowa |
| Tryb pracy | elektro-hydrauliczny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 | z pierścieniem uszczelniającym |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,11 |
| Tryb pracy | elektryczny |

| Ciśnienie załączania [bar] | 2,0 |
| Wymiar gwintu | M10x1.0 |
| Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. |
| nr EAN | 3531650033843 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii włącznik ciśnieniowy oleju, czujnik poziomu oleju do Audi A8 D4 (4H2, 4H8, 4HC, 4HL) 3.0 TDI quattro.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Audi A8 D4 (4H2, 4H8, 4HC, 4HL) 3.0 TDI quattro produkowanego od 2010.08 do roku 2015.11
Jeżeli twoje Audi dysponuje silnikiem o mocy 211 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak przegub napędowy, silnik wycieraczek, łacznik stabilizatora
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii włącznik ciśnieniowy oleju, czujnik poziomu oleju do Audi A8 D4 (4H2, 4H8, 4HC, 4HL)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na włącznik ciśnieniowy oleju, czujnik poziomu oleju do Audi A8 D4 (4H2, 4H8, 4HC, 4HL) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Audi z rocznika od 2010.08 do roku 2015.11, i mocy silnika 211 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025