| Kolor | czarny |
| Zakres kontroli [bar] | 1.2/1.6BAR |
| nr EAN | 4251475103109 |
Status produktu: Normalny
| TECDOC-Nr silnika | 20709 |
| TECDOC-Nr silnika | 20709 |
| TECDOC-Nr silnika | 20709 |
| TECDOC-Nr silnika | 20709 |
| TECDOC-Nr silnika | 21316 |
| TECDOC-Nr silnika | 21316 |
| TECDOC-Nr silnika | 21316 |
| TECDOC-Nr silnika | 21316 |
| TECDOC-Nr silnika | 20709 |
| TECDOC-Nr silnika | 20709 |
| TECDOC-Nr silnika | 20709 |
| TECDOC-Nr silnika | 20709 |
| TECDOC-Nr silnika | 21316 |
| TECDOC-Nr silnika | 21316 |
| TECDOC-Nr silnika | 21316 |
| TECDOC-Nr silnika | 21316 |
| Ciśnienie [bar] | 0,75 |
| Kolor | szary |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24mm |
| Ciśnienie [bar] od | 0,75 |
| Ciśnienie [bar] do | 1,05 |
| nr EAN | 5012759498194 |
Status produktu: Normalny
| Kolor | zielony |
| Ilość czopów | 2 |
| nr EAN | 5012759541609 |
Status produktu: Normalny
| nr EAN | 5012759505632 |
Status produktu: Normalny
| Kolor | czarny |
Status produktu: Normalny
| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
| Gwintowana złączka | M10 x 1 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,9 |
| nr EAN | 8053379028924 |
Status produktu: Normalny
| TECDOC-Nr silnika | 24959 |
| TECDOC-Nr silnika | 24959 |
| TECDOC-Nr silnika | 24959 |
| TECDOC-Nr silnika | 24959 |
| Kod silnika | CJGA |
| Kod silnika | CJGA |
| Kod silnika | CJGA |
| Kod silnika | CJGA |
| Data produkcji do | 13.08.2010 |
| Data produkcji do | 13.08.2010 |
| Data produkcji do | 13.08.2010 |
| Data produkcji do | 13.08.2010 |
| TECDOC-Nr silnika | 24959 |
| TECDOC-Nr silnika | 24959 |
| TECDOC-Nr silnika | 24959 |
| TECDOC-Nr silnika | 24959 |
| Kod silnika | CJGA |
| Kod silnika | CJGA |
| Kod silnika | CJGA |
| Kod silnika | CJGA |
| Data produkcji do | 13.08.2010 |
| Data produkcji do | 13.08.2010 |
| Data produkcji do | 13.08.2010 |
| Data produkcji do | 13.08.2010 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Głębokość zabudowy [mm] | 82 |
| Ilość otworów | 3 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379168460 |
Status produktu: Normalny
| TECDOC-Nr silnika | 20709 |
| TECDOC-Nr silnika | 20709 |
| TECDOC-Nr silnika | 20709 |
| TECDOC-Nr silnika | 20709 |
| TECDOC-Nr silnika | 21316 |
| TECDOC-Nr silnika | 21316 |
| TECDOC-Nr silnika | 21316 |
| TECDOC-Nr silnika | 21316 |
| TECDOC-Nr silnika | 24959 |
| TECDOC-Nr silnika | 24959 |
| TECDOC-Nr silnika | 24959 |
| TECDOC-Nr silnika | 24959 |
| TECDOC-Nr silnika | 26228 |
| TECDOC-Nr silnika | 26228 |
| TECDOC-Nr silnika | 26228 |
| TECDOC-Nr silnika | 26228 |
| TECDOC-Nr silnika | 20709 |
| TECDOC-Nr silnika | 20709 |
| TECDOC-Nr silnika | 20709 |
| TECDOC-Nr silnika | 20709 |
| TECDOC-Nr silnika | 21316 |
| TECDOC-Nr silnika | 21316 |
| TECDOC-Nr silnika | 21316 |
| TECDOC-Nr silnika | 21316 |
| TECDOC-Nr silnika | 24959 |
| TECDOC-Nr silnika | 24959 |
| TECDOC-Nr silnika | 24959 |
| TECDOC-Nr silnika | 24959 |
| TECDOC-Nr silnika | 26228 |
| TECDOC-Nr silnika | 26228 |
| TECDOC-Nr silnika | 26228 |
| TECDOC-Nr silnika | 26228 |
| Ciśnienie [bar] | 0,90 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 8012510081457 |
Status produktu: Normalny
| TECDOC-Nr silnika | 20709 |
| TECDOC-Nr silnika | 20709 |
| TECDOC-Nr silnika | 20709 |
| TECDOC-Nr silnika | 20709 |
| TECDOC-Nr silnika | 21316 |
| TECDOC-Nr silnika | 21316 |
| TECDOC-Nr silnika | 21316 |
| TECDOC-Nr silnika | 21316 |
| TECDOC-Nr silnika | 24959 |
| TECDOC-Nr silnika | 24959 |
| TECDOC-Nr silnika | 24959 |
| TECDOC-Nr silnika | 24959 |
| TECDOC-Nr silnika | 26228 |
| TECDOC-Nr silnika | 26228 |
| TECDOC-Nr silnika | 26228 |
| TECDOC-Nr silnika | 26228 |
| TECDOC-Nr silnika | 20709 |
| TECDOC-Nr silnika | 20709 |
| TECDOC-Nr silnika | 20709 |
| TECDOC-Nr silnika | 20709 |
| TECDOC-Nr silnika | 21316 |
| TECDOC-Nr silnika | 21316 |
| TECDOC-Nr silnika | 21316 |
| TECDOC-Nr silnika | 21316 |
| TECDOC-Nr silnika | 24959 |
| TECDOC-Nr silnika | 24959 |
| TECDOC-Nr silnika | 24959 |
| TECDOC-Nr silnika | 24959 |
| TECDOC-Nr silnika | 26228 |
| TECDOC-Nr silnika | 26228 |
| TECDOC-Nr silnika | 26228 |
| TECDOC-Nr silnika | 26228 |
| Ciśnienie [bar] | 2,30 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | fioletowy |
| nr EAN | 8012510035016 |
Status produktu: Normalny
| TECDOC-Nr silnika | 24959 |
| TECDOC-Nr silnika | 24959 |
| TECDOC-Nr silnika | 24959 |
| TECDOC-Nr silnika | 24959 |
| TECDOC-Nr silnika | 26228 |
| TECDOC-Nr silnika | 26228 |
| TECDOC-Nr silnika | 26228 |
| TECDOC-Nr silnika | 26228 |
| TECDOC-Nr silnika | 20709 |
| TECDOC-Nr silnika | 20709 |
| TECDOC-Nr silnika | 20709 |
| TECDOC-Nr silnika | 20709 |
| TECDOC-Nr silnika | 21316 |
| TECDOC-Nr silnika | 21316 |
| TECDOC-Nr silnika | 21316 |
| TECDOC-Nr silnika | 21316 |
| TECDOC-Nr silnika | 24959 |
| TECDOC-Nr silnika | 24959 |
| TECDOC-Nr silnika | 24959 |
| TECDOC-Nr silnika | 24959 |
| TECDOC-Nr silnika | 26228 |
| TECDOC-Nr silnika | 26228 |
| TECDOC-Nr silnika | 26228 |
| TECDOC-Nr silnika | 26228 |
| TECDOC-Nr silnika | 20709 |
| TECDOC-Nr silnika | 20709 |
| TECDOC-Nr silnika | 20709 |
| TECDOC-Nr silnika | 20709 |
| TECDOC-Nr silnika | 21316 |
| TECDOC-Nr silnika | 21316 |
| TECDOC-Nr silnika | 21316 |
| TECDOC-Nr silnika | 21316 |
| TECDOC-Nr silnika | 24959 |
| TECDOC-Nr silnika | 24959 |
| TECDOC-Nr silnika | 24959 |
| TECDOC-Nr silnika | 24959 |
| TECDOC-Nr silnika | 26228 |
| TECDOC-Nr silnika | 26228 |
| TECDOC-Nr silnika | 26228 |
| TECDOC-Nr silnika | 26228 |
| TECDOC-Nr silnika | 24959 |
| TECDOC-Nr silnika | 24959 |
| TECDOC-Nr silnika | 24959 |
| TECDOC-Nr silnika | 24959 |
| TECDOC-Nr silnika | 26228 |
| TECDOC-Nr silnika | 26228 |
| TECDOC-Nr silnika | 26228 |
| TECDOC-Nr silnika | 26228 |
| TECDOC-Nr silnika | 20709 |
| TECDOC-Nr silnika | 20709 |
| TECDOC-Nr silnika | 20709 |
| TECDOC-Nr silnika | 20709 |
| TECDOC-Nr silnika | 21316 |
| TECDOC-Nr silnika | 21316 |
| TECDOC-Nr silnika | 21316 |
| TECDOC-Nr silnika | 21316 |
| TECDOC-Nr silnika | 24959 |
| TECDOC-Nr silnika | 24959 |
| TECDOC-Nr silnika | 24959 |
| TECDOC-Nr silnika | 24959 |
| TECDOC-Nr silnika | 26228 |
| TECDOC-Nr silnika | 26228 |
| TECDOC-Nr silnika | 26228 |
| TECDOC-Nr silnika | 26228 |
| TECDOC-Nr silnika | 20709 |
| TECDOC-Nr silnika | 20709 |
| TECDOC-Nr silnika | 20709 |
| TECDOC-Nr silnika | 20709 |
| TECDOC-Nr silnika | 21316 |
| TECDOC-Nr silnika | 21316 |
| TECDOC-Nr silnika | 21316 |
| TECDOC-Nr silnika | 21316 |
| TECDOC-Nr silnika | 24959 |
| TECDOC-Nr silnika | 24959 |
| TECDOC-Nr silnika | 24959 |
| TECDOC-Nr silnika | 24959 |
| TECDOC-Nr silnika | 26228 |
| TECDOC-Nr silnika | 26228 |
| TECDOC-Nr silnika | 26228 |
| TECDOC-Nr silnika | 26228 |
| TECDOC-Nr silnika | 24959 |
| TECDOC-Nr silnika | 24959 |
| TECDOC-Nr silnika | 24959 |
| TECDOC-Nr silnika | 24959 |
| TECDOC-Nr silnika | 26228 |
| TECDOC-Nr silnika | 26228 |
| TECDOC-Nr silnika | 26228 |
| TECDOC-Nr silnika | 26228 |
| TECDOC-Nr silnika | 20709 |
| TECDOC-Nr silnika | 20709 |
| TECDOC-Nr silnika | 20709 |
| TECDOC-Nr silnika | 20709 |
| TECDOC-Nr silnika | 21316 |
| TECDOC-Nr silnika | 21316 |
| TECDOC-Nr silnika | 21316 |
| TECDOC-Nr silnika | 21316 |
| TECDOC-Nr silnika | 24959 |
| TECDOC-Nr silnika | 24959 |
| TECDOC-Nr silnika | 24959 |
| TECDOC-Nr silnika | 24959 |
| TECDOC-Nr silnika | 26228 |
| TECDOC-Nr silnika | 26228 |
| TECDOC-Nr silnika | 26228 |
| TECDOC-Nr silnika | 26228 |
| TECDOC-Nr silnika | 20709 |
| TECDOC-Nr silnika | 20709 |
| TECDOC-Nr silnika | 20709 |
| TECDOC-Nr silnika | 20709 |
| TECDOC-Nr silnika | 21316 |
| TECDOC-Nr silnika | 21316 |
| TECDOC-Nr silnika | 21316 |
| TECDOC-Nr silnika | 21316 |
| TECDOC-Nr silnika | 24959 |
| TECDOC-Nr silnika | 24959 |
| TECDOC-Nr silnika | 24959 |
| TECDOC-Nr silnika | 24959 |
| TECDOC-Nr silnika | 26228 |
| TECDOC-Nr silnika | 26228 |
| TECDOC-Nr silnika | 26228 |
| TECDOC-Nr silnika | 26228 |
| TECDOC-Nr silnika | 24959 |
| TECDOC-Nr silnika | 24959 |
| TECDOC-Nr silnika | 24959 |
| TECDOC-Nr silnika | 24959 |
| TECDOC-Nr silnika | 26228 |
| TECDOC-Nr silnika | 26228 |
| TECDOC-Nr silnika | 26228 |
| TECDOC-Nr silnika | 26228 |
| TECDOC-Nr silnika | 20709 |
| TECDOC-Nr silnika | 20709 |
| TECDOC-Nr silnika | 20709 |
| TECDOC-Nr silnika | 20709 |
| TECDOC-Nr silnika | 21316 |
| TECDOC-Nr silnika | 21316 |
| TECDOC-Nr silnika | 21316 |
| TECDOC-Nr silnika | 21316 |
| TECDOC-Nr silnika | 24959 |
| TECDOC-Nr silnika | 24959 |
| TECDOC-Nr silnika | 24959 |
| TECDOC-Nr silnika | 24959 |
| TECDOC-Nr silnika | 26228 |
| TECDOC-Nr silnika | 26228 |
| TECDOC-Nr silnika | 26228 |
| TECDOC-Nr silnika | 26228 |
| TECDOC-Nr silnika | 20709 |
| TECDOC-Nr silnika | 20709 |
| TECDOC-Nr silnika | 20709 |
| TECDOC-Nr silnika | 20709 |
| TECDOC-Nr silnika | 21316 |
| TECDOC-Nr silnika | 21316 |
| TECDOC-Nr silnika | 21316 |
| TECDOC-Nr silnika | 21316 |
| TECDOC-Nr silnika | 24959 |
| TECDOC-Nr silnika | 24959 |
| TECDOC-Nr silnika | 24959 |
| TECDOC-Nr silnika | 24959 |
| TECDOC-Nr silnika | 26228 |
| TECDOC-Nr silnika | 26228 |
| TECDOC-Nr silnika | 26228 |
| TECDOC-Nr silnika | 26228 |
| nr EAN | 8012510045404 |
Status produktu: Normalny
| Kod silnika | CASA |
| Kod silnika | CASA |
| Kod silnika | CASA |
| Kod silnika | CASA |
| Kod silnika | CASA |
| Kod silnika | CASA |
| Kod silnika | CASA |
| Kod silnika | CASA |
| Kolor obudowy | szary |
| Wymiar gwintu | M 10x1 |
| Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. |
| nr EAN | 8435050626528 |
Status produktu: Normalny
| Kolor obudowy | zielony |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 8435050643525 |
Status produktu: Normalny
| TECDOC-Nr silnika | 20709 |
| TECDOC-Nr silnika | 20709 |
| TECDOC-Nr silnika | 20709 |
| TECDOC-Nr silnika | 20709 |
| Numer podwozia do | 4L-BD022 895 |
| Numer podwozia do | 4L-BD022 895 |
| Numer podwozia do | 4L-BD022 895 |
| Numer podwozia do | 4L-BD022 895 |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 21316 |
| TECDOC-Nr silnika | 21316 |
| TECDOC-Nr silnika | 21316 |
| TECDOC-Nr silnika | 21316 |
| TECDOC-Nr silnika | 20709 |
| TECDOC-Nr silnika | 20709 |
| TECDOC-Nr silnika | 20709 |
| TECDOC-Nr silnika | 20709 |
| Numer podwozia do | 4L-BD022 895 |
| Numer podwozia do | 4L-BD022 895 |
| Numer podwozia do | 4L-BD022 895 |
| Numer podwozia do | 4L-BD022 895 |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 21316 |
| TECDOC-Nr silnika | 21316 |
| TECDOC-Nr silnika | 21316 |
| TECDOC-Nr silnika | 21316 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Kolor | szary |
| Punkty zmienne [bar] | 0,9 |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| dla numeru OE | 038 919 081 M |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816190165 |
Status produktu: Normalny
| Ciśnienie załączania od [bar] | 0,75 |
| ciśnienie załączania do [bar] | 1,05 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary |
| Kolor | szary |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 4082300097061 |
Status produktu: Normalny
| Ilość połączeń | 2 |
| Gwint zewn. [mm] | 10 |
| Skok gwintu [mm] | 1 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 2,30 |
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 4082300620856 |
Status produktu: Normalny
| Kod silnika | CCMA |
| Kod silnika | CCMA |
| Kod silnika | CCMA |
| Kod silnika | CCMA |
| Kod silnika | CCMA |
| Kod silnika | CCMA |
| Kod silnika | CCMA |
| Kod silnika | CCMA |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4082300649918 |
Status produktu: Normalny
| Kod silnika | CNRB |
| Kod silnika | CNRB |
| Kod silnika | CNRB |
| Kod silnika | CNRB |
| Kod silnika | CNRB |
| Kod silnika | CNRB |
| Kod silnika | CNRB |
| Kod silnika | CNRB |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4082300649949 |
Status produktu: Normalny
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Liczba otworów do mocowania | 3 |
| Wysokość [mm] | 106 |
| nr EAN | 5907558573718 |
Status produktu: Normalny
| Kod silnika | CASA |
| Kod silnika | CASA |
| Kod silnika | CASA |
| Kod silnika | CASA |
| Kod silnika | CCMA |
| Kod silnika | CCMA |
| Kod silnika | CCMA |
| Kod silnika | CCMA |
| Kod silnika | CJGA |
| Kod silnika | CJGA |
| Kod silnika | CJGA |
| Kod silnika | CJGA |
| Kod silnika | CNRB |
| Kod silnika | CNRB |
| Kod silnika | CNRB |
| Kod silnika | CNRB |
| Kod silnika | CASA |
| Kod silnika | CASA |
| Kod silnika | CASA |
| Kod silnika | CASA |
| Kod silnika | CCMA |
| Kod silnika | CCMA |
| Kod silnika | CCMA |
| Kod silnika | CCMA |
| Kod silnika | CJGA |
| Kod silnika | CJGA |
| Kod silnika | CJGA |
| Kod silnika | CJGA |
| Kod silnika | CNRB |
| Kod silnika | CNRB |
| Kod silnika | CNRB |
| Kod silnika | CNRB |
| Ciśnienie [bar] | 0,90 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 2505820395636 |
Status produktu: Normalny
| Kod silnika | CCMA |
| Kod silnika | CCMA |
| Kod silnika | CCMA |
| Kod silnika | CCMA |
| Kod silnika | CCMA |
| Kod silnika | CCMA |
| Kod silnika | CCMA |
| Kod silnika | CCMA |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 5902659783462 |
Status produktu: Normalny
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,008 |
| nr EAN | 5903766317199 |
Status produktu: Normalny
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,01 |
| nr EAN | 5903766317205 |
Status produktu: Normalny
| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Liczba otworów do mocowania | 3 |
| dla numeru OE | 03C 907 660 T |
Status produktu: Normalny
| Ciśnienie [bar] od | 0,75 |
| Ciśnienie [bar] do | 1,05 |
| Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
| Kolor | szary |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Wymiar gwintu | M10 x 1,0 |
| Ilość biegunów | 1 |
| nr EAN | 4040074551073 |
Status produktu: Normalny
| TECDOC-Nr silnika | CCMA |
| Napięcie [V] | 12 |
| Strona zabudowy | Miska olejowa |
| Tryb pracy | elektro-hydrauliczny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 | z pierścieniem uszczelniającym |
| TECDOC-Nr silnika | CNRB |
| TECDOC-Nr silnika | CJGA |
| Napięcie [V] | 12 |
| Strona zabudowy | Miska olejowa |
| Tryb pracy | elektro-hydrauliczny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 | z pierścieniem uszczelniającym |
| TECDOC-Nr silnika | 20709 |
| TECDOC-Nr silnika | 20709 |
| TECDOC-Nr silnika | 20709 |
| TECDOC-Nr silnika | 20709 |
| TECDOC-Nr silnika | 20709 |
| TECDOC-Nr silnika | 20709 |
| TECDOC-Nr silnika | 20709 |
| TECDOC-Nr silnika | 20709 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,12 |
| Tryb pracy | elektryczny |
Status produktu: Normalny
| TECDOC-Nr silnika | 21316 |
| TECDOC-Nr silnika | 21316 |
| TECDOC-Nr silnika | 21316 |
| TECDOC-Nr silnika | 21316 |
| TECDOC-Nr silnika | 21316 |
| TECDOC-Nr silnika | 21316 |
| TECDOC-Nr silnika | 21316 |
| TECDOC-Nr silnika | 21316 |
| Ciężar [kg] | 0,10 |
Status produktu: Normalny
| TECDOC-Nr silnika | 21316 |
| TECDOC-Nr silnika | 21316 |
| TECDOC-Nr silnika | 21316 |
| TECDOC-Nr silnika | 21316 |
| TECDOC-Nr silnika | 21316 |
| TECDOC-Nr silnika | 21316 |
| TECDOC-Nr silnika | 21316 |
| TECDOC-Nr silnika | 21316 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,11 |
| Tryb pracy | elektryczny |
Status produktu: Normalny
| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,11 |
| Tryb pracy | elektryczny |
Status produktu: Normalny
| TECDOC-Nr silnika | 20709 |
| TECDOC-Nr silnika | 20709 |
| TECDOC-Nr silnika | 20709 |
| TECDOC-Nr silnika | 20709 |
| Numer podwozia do | 4L-BD022 895 |
| Numer podwozia do | 4L-BD022 895 |
| Numer podwozia do | 4L-BD022 895 |
| Numer podwozia do | 4L-BD022 895 |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 21316 |
| TECDOC-Nr silnika | 21316 |
| TECDOC-Nr silnika | 21316 |
| TECDOC-Nr silnika | 21316 |
| TECDOC-Nr silnika | 20709 |
| TECDOC-Nr silnika | 20709 |
| TECDOC-Nr silnika | 20709 |
| TECDOC-Nr silnika | 20709 |
| Numer podwozia do | 4L-BD022 895 |
| Numer podwozia do | 4L-BD022 895 |
| Numer podwozia do | 4L-BD022 895 |
| Numer podwozia do | 4L-BD022 895 |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 21316 |
| TECDOC-Nr silnika | 21316 |
| TECDOC-Nr silnika | 21316 |
| TECDOC-Nr silnika | 21316 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Kolor | szary |
| Punkty zmienne [bar] | 0,9 |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4044688190161 |
Status produktu: Normalny
| kod | CCMA |
| kod | CCMA |
| kod | CCMA |
| kod | CCMA |
| kod | CCMA |
| kod | CCMA |
| kod | CCMA |
| kod | CCMA |
| Strona zabudowy | Miska olejowa |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Tryb pracy | sterowany elektrycznie |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
Status produktu: Normalny
CZUJNIK POZIOMU OLEJU VAG
Ilość połączeń : 3
Napięcie znamionowe : 12
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 03C907660H
Numer dostawcy: 03C907660H
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Sposób montażu | przykręcany |
| Ilość biegunów | 2 |
| Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony |
| Ciężar [kg] | 0,033 |
| nr EAN | 4046001600708 |
Status produktu: Normalny
| Ciśnienie załączania [bar] | 2,0 |
| Wymiar gwintu | M10x1.0 |
| Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. |
| nr EAN | 3531650033843 |
Status produktu: Normalny
Indeks: VAG 03C907660H
Marka: VAG
Grupa towarowa TecDoc: Czujnik, poziom oleju silnikowego
Nazwa: CZUJNIK POZIOMU OLEJU VAG
Opis: CZUJNIK POZIOMU OLEJU VAG
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 03C907660H
Numer dostawcy: 03C907660H
Parametry:Ilość połączeń : 3
Wyświetlanie od 1 do 37 (z 37 pozycji)
Stron: 1
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
Przeglądasz części samochodowe z kategorii włącznik ciśnieniowy oleju, czujnik poziomu oleju do Audi Q7 (4LB) 3.0 TDI quattro.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Audi Q7 (4LB) 3.0 TDI quattro
produkowanego od 2007.11 do roku 2015.08
Jeżeli twoje Audi dysponuje silnikiem o mocy 240 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak układ hamulcowy, tuleje wahacza, sprężyny zawieszenia
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii włącznik ciśnieniowy oleju, czujnik poziomu oleju do Audi Q7 (4LB)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na włącznik ciśnieniowy oleju, czujnik poziomu oleju do Audi Q7 (4LB) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Audi
z rocznika od 2007.11 do roku 2015.08, i mocy silnika 240 KM
.