
| Kolor | czarny |
| Zakres kontroli [bar] | 1.2/1.6BAR |
| nr EAN | 4251475103109 |

| Rok prod. do | 200611 |
| Rok prod. do | 200611 |
| Rok prod. do | 200611 |
| Rok prod. do | 200611 |
| Numer podwozia do | 4L-7-057000 |
| Numer podwozia do | 4L-7-057000 |
| Numer podwozia do | 4L-7-057000 |
| Numer podwozia do | 4L-7-057000 |
| Rok prod. do | 200611 |
| Rok prod. do | 200611 |
| Rok prod. do | 200611 |
| Rok prod. do | 200611 |
| Numer podwozia do | 4L-7-057000 |
| Numer podwozia do | 4L-7-057000 |
| Numer podwozia do | 4L-7-057000 |
| Numer podwozia do | 4L-7-057000 |
| Ciśnienie [bar] | 1,2 |
| Kolor | czarny |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24mm |
| Ciśnienie [bar] od | 1,2 |
| Ciśnienie [bar] do | 1,6 |
| nr EAN | 5012759500941 |

| Rok prod. od | 2006.11 |
| Ciśnienie [bar] | 1,2 |
| Wymiar gwintu | M10*1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Liczba zestyków | 1 |
| Kolor obudowy | czarny |

| Kolor | czarny |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.O. |
| Gwintowana złączka | M10 x 1 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 1,4 |
| Ilość połączeń | 1 |
| nr EAN | 8053379028955 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.O. |
| Gwintowana złączka | M10 x 1 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 1,4 |
| Ilość połączeń | 1 |
| nr EAN | 8053379137985 |

| TECDOC-Nr silnika | 18995 |
| TECDOC-Nr silnika | 18995 |
| TECDOC-Nr silnika | 18995 |
| TECDOC-Nr silnika | 18995 |
| Rok prod. do | 200610 |
| Rok prod. do | 200610 |
| Rok prod. do | 200610 |
| Rok prod. do | 200610 |
| Numer podwozia do | 4L7057000 |
| Numer podwozia do | 4L7057000 |
| Numer podwozia do | 4L7057000 |
| Numer podwozia do | 4L7057000 |
| TECDOC-Nr silnika | 18995 |
| TECDOC-Nr silnika | 18995 |
| TECDOC-Nr silnika | 18995 |
| TECDOC-Nr silnika | 18995 |
| Rok prod. do | 200610 |
| Rok prod. do | 200610 |
| Rok prod. do | 200610 |
| Rok prod. do | 200610 |
| Numer podwozia do | 4L7057000 |
| Numer podwozia do | 4L7057000 |
| Numer podwozia do | 4L7057000 |
| Numer podwozia do | 4L7057000 |
| Ciśnienie [bar] | 1,40 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 8012510081426 |

| Numer podwozia do | 4L-7-057000 |
| Numer podwozia do | 4L-7-057000 |
| Numer podwozia do | 4L-7-057000 |
| Numer podwozia do | 4L-7-057000 |
| Numer podwozia do | 4L-7-057000 |
| Numer podwozia do | 4L-7-057000 |
| Numer podwozia do | 4L-7-057000 |
| Numer podwozia do | 4L-7-057000 |
| Wymiar gwintu | M 10x1 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Ciśnienie [bar] | 1,40 |
| Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. |
| nr EAN | 8435050614624 |

| Numer podwozia od | 4L-7-057001 |
| Numer podwozia od | 4L-7-057001 |
| Numer podwozia od | 4L-7-057001 |
| Numer podwozia od | 4L-7-057001 |
| Numer podwozia od | 4L-7-057001 |
| Numer podwozia od | 4L-7-057001 |
| Numer podwozia od | 4L-7-057001 |
| Numer podwozia od | 4L-7-057001 |
| Ilość biegunów | 1 |
| Wymiar gwintu | M 10x1 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Ciśnienie [bar] | 1,40 |
| Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. |
| nr EAN | 8435050634462 |

| Numer podwozia do | 4L-7-057 000 |
| Numer podwozia do | 4L-7-057 000 |
| Numer podwozia do | 4L-7-057 000 |
| Numer podwozia do | 4L-7-057 000 |
| Numer podwozia do | 4L-7-057 000 |
| Numer podwozia do | 4L-7-057 000 |
| Numer podwozia do | 4L-7-057 000 |
| Numer podwozia do | 4L-7-057 000 |
| Punkt włączania od [bar] | 1,2 |
| Punkt włączania do [bar] | 1,6 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| dla numeru OE | 06A 919 081 J |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816189046 |

| Rok prod. do | 200610 |
| Rok prod. do | 200610 |
| Rok prod. do | 200610 |
| Rok prod. do | 200610 |
| Numer podwozia do | 4L7057000 |
| Numer podwozia do | 4L7057000 |
| Numer podwozia do | 4L7057000 |
| Numer podwozia do | 4L7057000 |
| Rok prod. do | 200610 |
| Rok prod. do | 200610 |
| Rok prod. do | 200610 |
| Rok prod. do | 200610 |
| Numer podwozia do | 4L7057000 |
| Numer podwozia do | 4L7057000 |
| Numer podwozia do | 4L7057000 |
| Numer podwozia do | 4L7057000 |
| Moment dokręcenia od [Nm] | 20 |
| Ciśnienie załączania od [bar] | 1,2 |
| ciśnienie załączania do [bar] | 1,6 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Natężenie prądu [A] | 0,150 |
| Tolerancja [%] | 15 |
| nr EAN | 4082300097108 |


| Numer podwozia do | 4L-7-057000 |
| Numer podwozia do | 4L-7-057000 |
| Numer podwozia do | 4L-7-057000 |
| Numer podwozia do | 4L-7-057000 |
| Numer podwozia do | 4L-7-057000 |
| Numer podwozia do | 4L-7-057000 |
| Numer podwozia do | 4L-7-057000 |
| Numer podwozia do | 4L-7-057000 |
| Punkt włączania od [bar] | 1,2 |
| Punkt włączania do [bar] | 1,6 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| nr EAN | 5907558547979 |

| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Liczba otworów do mocowania | 3 |
| Wysokość [mm] | 106 |
| nr EAN | 5907558573718 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Liczba otworów do mocowania | 3 |
| Wysokość [mm] | 106 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 90 |
| dla numeru OE | 06E 907 660 |
| dla numeru OE | 948 606 150 00 |

| Numer podwozia do | 4L-7-057 000 |
| Numer podwozia do | 4L-7-057 000 |
| Numer podwozia do | 4L-7-057 000 |
| Numer podwozia do | 4L-7-057 000 |
| Numer podwozia do | 4L-7-057 000 |
| Numer podwozia do | 4L-7-057 000 |
| Numer podwozia do | 4L-7-057 000 |
| Numer podwozia do | 4L-7-057 000 |
| Ciśnienie [bar] od | 1,2 |
| Ciśnienie [bar] do | 1,6 |
| Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
| Kolor | czarny |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Wymiar gwintu | M10 x 1,0 |
| Ilość biegunów | 1 |
| nr EAN | 4040074341070 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,12 |
| Tryb pracy | elektryczny |

| Numer podwozia do | 4L-7-057 000 |
| Numer podwozia do | 4L-7-057 000 |
| Numer podwozia do | 4L-7-057 000 |
| Numer podwozia do | 4L-7-057 000 |
| Numer podwozia do | 4L-7-057 000 |
| Numer podwozia do | 4L-7-057 000 |
| Numer podwozia do | 4L-7-057 000 |
| Numer podwozia do | 4L-7-057 000 |
| Punkt włączania od [bar] | 1,2 |
| Punkt włączania do [bar] | 1,6 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4044688189042 |

| Numer podwozia do | 4L-7-057 000 |
| Numer podwozia do | 4L-7-057 000 |
| Numer podwozia do | 4L-7-057 000 |
| Numer podwozia do | 4L-7-057 000 |
| Numer podwozia do | 4L-7-057 000 |
| Numer podwozia do | 4L-7-057 000 |
| Numer podwozia do | 4L-7-057 000 |
| Numer podwozia do | 4L-7-057 000 |
| Wymiar gwintu | M10x1,0 |
| Zakres kontroli [bar] | 1,2 - 1,6 |
| Ciężar [kg] | 0,033 |
| nr EAN | 4046001277153 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii włącznik ciśnieniowy oleju, czujnik poziomu oleju do Audi Q7 (4LB) 4.2 FSI quattro.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Audi Q7 (4LB) 4.2 FSI quattro produkowanego od 2006.03 do roku 2010.05
Jeżeli twoje Audi dysponuje silnikiem o mocy 350 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak układ hamulcowy, tuleje wahacza, sprężyny zawieszenia
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii włącznik ciśnieniowy oleju, czujnik poziomu oleju do Audi Q7 (4LB)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na włącznik ciśnieniowy oleju, czujnik poziomu oleju do Audi Q7 (4LB) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Audi z rocznika od 2006.03 do roku 2010.05, i mocy silnika 350 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025