Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Lancia » system tworzenia mieszanki paliwowej Lancia BETA Spider (828_) » tworzenie mieszanki Lancia BETA Spider (828_) » wtryskiwacz, końcówka wtrysku Lancia BETA Spider (828_)

wtryskiwacz, końcówka wtrysku do LANCIA BETA Spider (828_)

wybierz typ samochodu LANCIA BETA Spider (828_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
174.00 zł
 Kup
Statyczny przepływ przy 3 barach, czynnik n-heptan [g/min] 60
Opór [Ohm] 14,5
System tworzenia mieszanki paliwowej Wtrysk benzyny
nr EAN 4047023208767
Długość [mm]59,6
Ciężar [kg]0,045
Ciśnienie [bar]3,5
Liczba otworów4
Opór [Ohm]12,25
Rodzaj paliwabenzyna
Liczba zestyków2
Liczba połączeń2
wykonanie krótkie
Tryb pracyelektryczny
Tryb pracy elektryczny
nr EAN 8001063004907
cena brutto:
64.00 zł
 Kup
Tryb pracy elektryczny
nr EAN 5903766322179
cena brutto:
144.00 zł
 Kup
Rodzaj paliwa benzyna
cena brutto:
125.00 zł
 Kup
Układ wtryskowy Wtrysk wielopunktowy (MPI)
Rodzaj paliwa benzyna
Jakość EQUIVALENT
Indeks: PSA 1984G0
Marka: PSA Peugeot Citroen
Grupa towarowa TecDoc: Wtryskiwacz
Nazwa: WTRYSKIWACZ CITROEN PEUGEOT
Opis: BERLINGO 96- 1.4, C2 03- 1.1, 1.4, C3 02- 1.4, 1.4, NEMO 08- 1.4, 1007 05- 1.4, 206 98- 1.4, 207 06- 1.4, BIPPER 08- 1.4, PARTNER 96- 1.4
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Ilość w opakowaniu = 1
Zamiennik: : 1984G0
Numer dostawcy: 1984G0
Parametry:benzyna Ilość otworów wiertniczych : 4
cena brutto:
149.00 zł
 Kup
Rodzaj paliwa benzyna
Ilość otworów 4
Ilość biegunów 2
wykonanie krótkie 
Długość [mm] 59,6
Ciśnienie [bar] 3,5
Opór [Ohm] 12,25
Ciężar [kg] 0,045
nr EAN 3276423480027
Wyświetlanie od 1 do 9 (z 9 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
wtryskiwacz, końcówka wtrysku

Wtryskiwacz i końcówka wtrysku


Wtryskiwacz i końcówka wtrysku, to bardzo ważne elementy układu paliwowego. Wtryski są zastosowane w silnikach o zapłonie samoczynnym, jak i iskrowym. Wtryskiwacz służy do rozpylania paliwa do komory spalania. W starszych samochodach benzynowych zamiast pompy wtryskowej i wtryskiwaczy były stosowane gaźniki, które w dzisiejszych czasach stosowane są w piłach spalinowych, motocyklach, kosiarkach itp. W dzisiejszych samochodach wtryskiwacze są sterowane przez układy elektroniczne. W silnikach ZS są stosowany jest wtrysk bezpośredni, pośredni i wtrysk hydrauliczny. Nowe wymogi emisji spalin są w stanie jedynie spełnić wtryskiwacze common rail i pompowtryskiwacze.

W silnikach ZI można spotkać jednopunktowy wtrysk paliwa, w kolektorze dolotowym zamontowany jest jeden wtryskiwacz, który podaje paliwo do każdego cylindra. MPI, czyli wielopunktowy wtrysk paliwa, w dla każdego cylindra przypada jeden wtryskiwacz umieszczony przed zaworem dolotowym. Wtryskiwacze to element, który może zostać zregenerowany w odpowiednim czasie. Wymiana wtryskiwaczy zazwyczaj wiąże się z wydaniem dużej ilości pieniędzy, dlatego warto je zregenerować. Naprawa wtryskiwaczy powinna zostać wykonana tylko przez wykwalifikowanych mechaników. Istnieje jeszcze możliwość wyczyszczenia wtrysków, co jest tańszym rozwiązaniem niż regeneracja, ale może nie poskutkować.

Objawami nieprawidłowo działających wtryskiwaczy są: spadek mocy, problem z uruchomieniem silnika, szarpanie silnika, dostawanie się paliwa do oleju (co powoduje utratę właściwości smarnych), problemy ze zgaszeniem jednostki, silnik może gasnąć i z wydechu zaczynają się wydobywać kłęby spalin. W najgorszym przypadku zignorowania objawów jest zatarcie silnika. Innymi awariami spowodowanymi przez lekceważenie usterek wtryskiwaczy są: uszkodzenie filtra DPF, wypalenie tłoków, zatarcie turbiny, uszkodzenie pompy paliwa. Regenerację wtryskiwaczy można zlecić już po 50 tysiącach kilometrów, a wymiana powinna nastąpić po przejechaniu około 200 tysięcy kilometrów.