Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Rover » system tworzenia mieszanki paliwowej Rover 400 II (XW) » tworzenie mieszanki Rover 400 II (XW) » wtryskiwacz, końcówka wtrysku Rover 400 II (XW)

wtryskiwacz, końcówka wtrysku do ROVER 400 II (XW)

wybierz typ samochodu ROVER 400 II (XW):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
125.00 zł
 Kup
Statyczny przepływ przy 3 barach, czynnik n-heptan [g/min] 79,1
Opór [Ohm] 14,5
System tworzenia mieszanki paliwowej Wtrysk benzyny
nr EAN 3165142708829
cena brutto:
239.00 zł
 Kup
Statyczny przepływ przy 3 barach, czynnik n-heptan [g/min] 75
Opór [Ohm] 12
System tworzenia mieszanki paliwowej Wtrysk benzyny
nr EAN 4047024023970
cena brutto:
128.01 zł
 Kup
Liczba otworów1
Rodzaj paliwabenzyna
Opór [Ohm]12
System tworzenia mieszanki paliwowejWtrysk benzyny
Statyczny przepływ przy 3 barach, czynnik n-heptan [g/min]90
nr EAN 8001063969053
cena brutto:
66.00 zł
 Kup
Rodzaj paliwa benzyna
Ilość otworów 1
Ilość biegunów 2
wykonanie krótkie 
Długość [mm] 59,6
Ciśnienie [bar] 3,5
Opór [Ohm] 12,25
Ciężar [kg] 0,035
nr EAN 5903766322155
cena brutto:
116.00 zł
 Kup
Ograniczenia producenta SAGEM
cena brutto:
105.01 zł
 Kup
Rodzaj paliwa benzyna
Jakość EQUIVALENT
Indeks: PSA 1984E0
Marka: PSA Peugeot Citroen
Grupa towarowa TecDoc: Wtryskiwacz
Nazwa: WTRYSKIWACZ CITROEN PEUGEOT
Opis: CITROEN: Berlingo (2002>) 1.4i,Berlingo (96>2002) 1.4i,C2 1.4i,C3 (2002>2005) 1.4i,C3 (2005>) 1.4i,C3 Pluriel 1.4i,Saxo (99>) 1.4i/PEUGEOT: 1007 1.4i,106 (96>2003) 1.4i,206 1.4i,306 (93>97) 1.4i,306 (97>2002) 1.4i,307(2001>2005) 1.4i,Partner (2002>) 1.4i,Partner (96>2002) 1.4i
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Ilość w opakowaniu = 1
Zamiennik: : 1984E0
Numer dostawcy: 1984E0

cena brutto:
158.01 zł
 Kup
Rodzaj paliwa benzyna
Ilość otworów 1
Ilość biegunów 2
wykonanie krótkie 
Długość [mm] 59,6
Ciśnienie [bar] 3,5
Opór [Ohm] 12,25
Ciężar [kg] 0,035
nr EAN 3276423480010
Wyświetlanie od 1 do 12 (z 12 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
wtryskiwacz, końcówka wtrysku

Wtryskiwacz i końcówka wtrysku


Wtryskiwacz i końcówka wtrysku, to bardzo ważne elementy układu paliwowego. Wtryski są zastosowane w silnikach o zapłonie samoczynnym, jak i iskrowym. Wtryskiwacz służy do rozpylania paliwa do komory spalania. W starszych samochodach benzynowych zamiast pompy wtryskowej i wtryskiwaczy były stosowane gaźniki, które w dzisiejszych czasach stosowane są w piłach spalinowych, motocyklach, kosiarkach itp. W dzisiejszych samochodach wtryskiwacze są sterowane przez układy elektroniczne. W silnikach ZS są stosowany jest wtrysk bezpośredni, pośredni i wtrysk hydrauliczny. Nowe wymogi emisji spalin są w stanie jedynie spełnić wtryskiwacze common rail i pompowtryskiwacze.

W silnikach ZI można spotkać jednopunktowy wtrysk paliwa, w kolektorze dolotowym zamontowany jest jeden wtryskiwacz, który podaje paliwo do każdego cylindra. MPI, czyli wielopunktowy wtrysk paliwa, w dla każdego cylindra przypada jeden wtryskiwacz umieszczony przed zaworem dolotowym. Wtryskiwacze to element, który może zostać zregenerowany w odpowiednim czasie. Wymiana wtryskiwaczy zazwyczaj wiąże się z wydaniem dużej ilości pieniędzy, dlatego warto je zregenerować. Naprawa wtryskiwaczy powinna zostać wykonana tylko przez wykwalifikowanych mechaników. Istnieje jeszcze możliwość wyczyszczenia wtrysków, co jest tańszym rozwiązaniem niż regeneracja, ale może nie poskutkować.

Objawami nieprawidłowo działających wtryskiwaczy są: spadek mocy, problem z uruchomieniem silnika, szarpanie silnika, dostawanie się paliwa do oleju (co powoduje utratę właściwości smarnych), problemy ze zgaszeniem jednostki, silnik może gasnąć i z wydechu zaczynają się wydobywać kłęby spalin. W najgorszym przypadku zignorowania objawów jest zatarcie silnika. Innymi awariami spowodowanymi przez lekceważenie usterek wtryskiwaczy są: uszkodzenie filtra DPF, wypalenie tłoków, zatarcie turbiny, uszkodzenie pompy paliwa. Regenerację wtryskiwaczy można zlecić już po 50 tysiącach kilometrów, a wymiana powinna nastąpić po przejechaniu około 200 tysięcy kilometrów.