Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Skoda » zespół zasilajacy, kompletny Skoda OCTAVIA I (1U2)

zespół zasilajacy, kompletny do SKODA OCTAVIA I (1U2)

wybierz typ samochodu SKODA OCTAVIA I (1U2):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Rodzaj korpusu obudowa z tworzywa sztucznego
Długość [mm] 247
Szerokość [mm] 108
Wysokość [mm] 123
nr EAN 5012759471654
Ciśnienie [bar] 0,25
Tryb pracy elektryczny
Wydatek [l/h] 70
Ilość połączeń 5
nr EAN 8053379552030
nr EAN 4028977596315
Tryb pracy elektryczny
Strona zabudowy w zbiorniku paliwa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z czujnikiem poziomu paliwa
Rodzaj czujnika Czujnik dźwigniowy
Napięcie znamionowe [V] 12
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z kołyską
Rodzaj korpusu obudowa z tworzywa sztucznego
Wyświetlanie od 1 do 7 (z 7 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
zespół zasilajacy, kompletny

Kompletny zespół zasilania samochodu.


W kategorii "Zespół zasilajacy, kompletny" mogą Państwo znaleźć produkty niezbędne do odpowiedniego funkcjonowania pompy paliwa. Urządzenie to ma na celu dostarczanie paliwa do układu zasilania. Dzięki temu ciśnienie paliwa jest na odpowiednim poziomie zalecanym przez producenta samochodowego. Warto wiedzieć, iż wszystkie niskociśnieniowe układy wtryskowe mają wbudowane pompy paliwowe wirnikowe lub rotacyjne. Oba rodzaje pomp można znaleźć w naszym sklepie internetowym e-autoparts.pl. Jeżeli chodzi o pompy paliwowe wirnikowe to ich prawidłowa praca jest zależna od stopnia zanurzenia jej wewnątrz zbiornika paliwa. Co więcej, znajduje się tam kosz z zamontowanym czujnikiem poziomu paliwa oraz siatkowym filtrem paliwa.

W przypadku pomp wirnikowych, które także są dostępne w naszym sklepie przepływające przez nie paliwo ma za zadanie schładzać pompę oraz czyszczenie szczotki i kolektora. Tego rodzaju pompa jest wyposażona w specjalny zawór nadmiarowy, który łączy komorę tłoczenia z komorą ssania. Jeżeli chodzi o wydajność takiego urządzenia jest to uzależnione od prędkości obrotowej wirnika, co z kolei jest powiązane z napięciem zasilania. Co więcej, pompa wirnikowa składa się z części elektrycznej, w której można znaleźć silnik prądu stałego odpowiedzialny za napędzanie mechanicznej pompki, która tłoczy paliwo oraz części mechanicznej. 

Aktualnie we współczesnych samochodach osobowych można znaleźć trzy typy wysokociśnieniowych pomp paliwa. Urządzenia te różnią się od siebie położeniem osi tłoczków względem specjalnej osi wałka napędowego. Są to pompy osiowe, szeregowe oraz promieniowe. Wszystkie tego rodzaju produkty można znaleźć w naszym asortymencie w wyjątkowo korzystnych cenach. Proponujemy wyłącznie produkty wysokiej jakości, które doskonale się sprawdzają na drodze. Zapraszamy na zakupy.