Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Volkswagen » sterowanie silnikiem Volkswagen LUPO I (6X1, 6E1) » pasek rozrządu i części wspólpracujące Volkswagen LUPO I (6X1, 6E1) » zestaw paska rozrządu Volkswagen LUPO I (6X1, 6E1)

zestaw paska rozrządu do VOLKSWAGEN LUPO I (6X1, 6E1)

wybierz typ samochodu VOLKSWAGEN LUPO I (6X1, 6E1):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Ilość zębów 135
Długość [mm] 1080
Szerokość [mm] 19
Podziałka zębów [mm] 8
Liczba rolek kierunkowych 1
nr EAN 4047025478694
Długość [mm] 1080
Ilość zębów 135
Szerokość [mm] 19
Podziałka zębów [mm] 8
z rolkami 1
nr EAN 4047025517522
Długość opakowania [cm] 26,5
Szerokość opakowania [cm] 16,5
Wysokość opakowania [cm] 9,5
Ciężar [kg] 0,62
Ilość zębów 135
Szerokość [mm] 19
nr EAN 4010858791773
Długość opakowania [cm] 26,5
Szerokość opakowania [cm] 16,5
Wysokość opakowania [cm] 9,5
Ciężar [kg] 0,62
Ilość zębów 135
Szerokość [mm] 19
nr EAN 4010858796334
Długość opakowania [cm] 28
Szerokość opakowania [cm] 17,5
Wysokość opakowania [cm] 24
Ilość zębów 135
Ciężar [kg] 1,73
Szerokość [mm] 19
nr EAN 4010858767174
Długość opakowania [cm] 28
Szerokość opakowania [cm] 17,5
Wysokość opakowania [cm] 24
Ilość zębów 135
Ciężar [kg] 1,613
Szerokość [mm] 19
nr EAN 4010858767167
cena brutto:
109.00 zł
 Kup
nr EAN 8021787534863
cena brutto:
132.00 zł
 Kup
nr EAN 8021787550870
Ilość zębów 135
Szerokość [mm] 19,0
Liczba pasków 1
dla numeru artykułu A189
nr EAN 8430632500531
cena brutto:
92.00 zł
 Kup
Ilość zębów 135
Szerokość [mm] 19
Liczba pasków 1
dla numeru artykułu KD031/KD053
Szerokość [mm] 19,0
Ilość zębów 135
Ciężar [kg] 0,798
Pas napędowy z zębami o zaokrąglonym profilu
dla numeru OE 030 198 119 B
nr EAN 4027816236443
Szerokość [mm] 19,0
Ilość zębów 135
Ciężar [kg] 1,04
Pas napędowy z zębami o zaokrąglonym profilu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pompą wodną
dla numeru OE 030 198 119 A S2
nr EAN 4027816451365
nr EAN 5414465977862
nr EAN 5414465979729
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pompą wodną
nr EAN 5414465981623
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pompą wodną
nr EAN 5414465981227
Wykonanie pompy wodnej dla napędu paskiem rozrządu
Szerokość 1 [mm] 19
Liczba zębów 1 135
nr EAN 8032747064900
Wykonanie pompy wodnej dla napędu paskiem rozrządu
Szerokość 1 [mm] 19
Liczba zębów 1 135
nr EAN 8032747131886
Liczba pasków 1
Szerokość [mm] 19
Ilość zębów 135
z rolkami 1
dla numeru OE 979548
nr EAN 4250093480241
Liczba pasków 1
Szerokość [mm] 19
Ilość zębów 135
z rolkami 1
dla numeru OE 979272
nr EAN 4250093481910
cena brutto:
110.00 zł
 Kup
Liczba zębów 1 135
Szerokość 1 [mm] 19,00
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4005108306708
cena brutto:
140.99 zł
 Kup
Liczba zębów 1 135
Szerokość 1 [mm] 19,00
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4005108307026
Liczba zębów 1 135
Szerokość 1 [mm] 19,00
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pompą wodną
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4005108598462
Liczba zębów 1 135
Szerokość 1 [mm] 19,00
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pompą wodną
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4005108817570
cena brutto:
131.00 zł
 Kup
Ilość zębów 135
Pas napędowy z zębami o zaokrąglonym profilu
Szerokość pasa [mm] 19
nr EAN 7316571417165
cena brutto:
146.00 zł
 Kup
Ilość zębów 135
Pas napędowy z zębami o zaokrąglonym profilu
Szerokość pasa [mm] 19
nr EAN 7316572333501
Ilość zębów 135
Pas napędowy z zębami o zaokrąglonym profilu
Szerokość pasa [mm] 19
nr EAN 7316572486122
Ilość zębów 135
Pas napędowy z zębami o zaokrąglonym profilu
Szerokość pasa [mm] 19
nr EAN 7316574271948
Wyświetlanie od 1 do 31 (z 31 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
zestaw paska rozrządu

Zestaw rozrządu


Rozrząd jest bardzo ważnym elementem silników tłokowych. Bez niego praca tego typu jednostek napędowych jest niemożliwa. Zadaniem rozrządu jest sterowanie zaworami, które odpowiednio doprowadzają mieszankę i usuwają spaliny z komory spalania. Rozrząd może być napędzany przez łańcuch rozrządu, koła zębate lub pasek. W nowych samochodach zazwyczaj stosowane są paski rozrządu, które zmniejszają spalanie samochodu, emisję dwutlenku węgla, ich praca jest cicha i silnik dzięki nim ma obniżone drgania. Ich wadą jest krótszy czas eksploatacji w stosunku do wytrzymałego łańcucha. Układ rozrządu DOHC jest najczęściej stosowany w nowoczesnych samochodach. Zastosowane są w nim dwa wałki rozrządu, umieszczone w głowicy silnika. Zazwyczaj jeden wałek steruje zaworami ssącymi, a drugi odprowadzaniem spalin. W układzie SOHC zainstalowany jest jeden wałek rozrządu sterujący równocześnie dwoma czynnościami. OHV jest rzadko stosowany ze względu na swoją skomplikowaną budowę i głośną pracę.

Zastosowany jest jeden wałek umieszczony w bloku, sterujący zaworami przez popychacze. W OHC posiada jeden wałek zamontowany bezpośrednio nad zaworami. Rozrząd powinien być wymieniany, ponieważ może dojść do jego zerwania, co spowoduje zderzenie się zaworów z tłokami, co oznacza duże koszty naprawy, a nawet wymianę całego motoru. W niektórych samochodach powinien być wymieniany co około 50 tysięcy przejechanych kilometrów, a w innych po ponad 100-200 tysiącach kilometrów (w przypadku paska rozrządu materiał może ulec zniszczeniu przez czas i należy wymieniać go co 5-6 lat). Zaleca się, aby został wymieniony cały zestaw paska rozrządu. Jego wymiana jest bardzo pracochłonna i kosztowna. Tego typu naprawy powinny być wykonywane przez wykwalifikowanych mechaników. O częstotliwość wymiany rozrządu najlepiej zapytać mechanika, który będzie wiedział, w którym pojeździe rozrząd jest awaryjny i należy go zmienić wcześniej, niż podaje producent.