Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Fiat » sterowanie silnikiem Fiat SEICENTO / 600 Furgon/hatchback (287_) » pasek rozrządu i części wspólpracujące Fiat SEICENTO / 600 Furgon/hatchback (287_) » zestaw paska rozrządu Fiat SEICENTO / 600 Furgon/hatchback (287_)

zestaw paska rozrządu do FIAT SEICENTO / 600 Furgon/hatchback (287_)

wybierz typ samochodu FIAT SEICENTO / 600 Furgon/hatchback (287_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Długość [mm] 991
Ilość zębów 104
Szerokość [mm] 15
Podziałka zębów [mm] 9,525
z rolkami 1
nr EAN 4047025517096
Długość [mm] 1000
Ilość zębów 125
Szerokość [mm] 15
Podziałka zębów [mm] 8
nr EAN 4047025639248
Długość opakowania [cm] 26,5
Szerokość opakowania [cm] 16,5
Wysokość opakowania [cm] 7
Ciężar [kg] 0,46
Ilość zębów 104
Szerokość [mm] 15
nr EAN 4010858792695
Długość opakowania [cm] 26,5
Szerokość opakowania [cm] 16,5
Wysokość opakowania [cm] 7
Ciężar [kg] 0,48
Ilość zębów 125
Szerokość [mm] 15
nr EAN 4010858796853
Długość opakowania [cm] 28
Szerokość opakowania [cm] 17,5
Wysokość opakowania [cm] 24
Ilość zębów 125
Ciężar [kg] 1,4
Szerokość [mm] 15
nr EAN 4010858766016
cena brutto:
46.00 zł
 Kup
nr EAN 8021787538588
cena brutto:
57.99 zł
 Kup
nr EAN 8021787533675
Szerokość [mm] 15,0
Ilość zębów 104
Ciężar [kg] 0,29
Pas napędowy z trapezowym profilem zębów
dla numeru OE 7554701 S1
nr EAN 4027816110712
Szerokość [mm] 15,0
Ilość zębów 125
Ciężar [kg] 0,3
Pas napędowy z zębami o zaokrąglonym profilu
dla numeru OE 55203786 S1
nr EAN 4027816196570
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego STT-1
nr EAN 5414465978661
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego STT-1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pompą wodną
nr EAN 5414465981432
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego STT-1
nr EAN 5414465976094
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego STT-1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pompą wodną
nr EAN 5414465980947
Wykonanie pompy wodnej dla napędu paskiem rozrządu
Szerokość 1 [mm] 15
Liczba zębów 1 125
nr EAN 8032747067703
Liczba pasków 1
Szerokość [mm] 15
Ilość zębów 125
z rolkami 1
nr EAN 4250093480753
Liczba pasków 1
Szerokość [mm] 15
Ilość zębów 104
z rolkami 1
nr EAN 4250093480791
Liczba zębów 1 104
Szerokość 1 [mm] 15,00
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4005108305244
Liczba zębów 1 125
Szerokość 1 [mm] 15,00
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4005108307088
Liczba zębów 1 104
Szerokość 1 [mm] 15,00
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pompą wodną
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4005108598820
Liczba zębów 1 125
Szerokość 1 [mm] 15,00
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pompą wodną
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4005108817648
Ilość zębów 125
Pas napędowy z zębami o zaokrąglonym profilu
Szerokość pasa [mm] 15
nr EAN 7316572388815
Ilość zębów 104
Pas napędowy z trapezowym profilem zębów
Szerokość pasa [mm] 15
nr EAN 7316571538723
Ilość zębów 104
Pas napędowy z trapezowym profilem zębów
Szerokość pasa [mm] 15
nr EAN 7316572487198
Ilość zębów 125
Pas napędowy z zębami o zaokrąglonym profilu
Szerokość pasa [mm] 15
nr EAN 7316574690886
Wyświetlanie od 1 do 26 (z 26 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
zestaw paska rozrządu

Zestaw rozrządu


Rozrząd jest bardzo ważnym elementem silników tłokowych. Bez niego praca tego typu jednostek napędowych jest niemożliwa. Zadaniem rozrządu jest sterowanie zaworami, które odpowiednio doprowadzają mieszankę i usuwają spaliny z komory spalania. Rozrząd może być napędzany przez łańcuch rozrządu, koła zębate lub pasek. W nowych samochodach zazwyczaj stosowane są paski rozrządu, które zmniejszają spalanie samochodu, emisję dwutlenku węgla, ich praca jest cicha i silnik dzięki nim ma obniżone drgania. Ich wadą jest krótszy czas eksploatacji w stosunku do wytrzymałego łańcucha. Układ rozrządu DOHC jest najczęściej stosowany w nowoczesnych samochodach. Zastosowane są w nim dwa wałki rozrządu, umieszczone w głowicy silnika. Zazwyczaj jeden wałek steruje zaworami ssącymi, a drugi odprowadzaniem spalin. W układzie SOHC zainstalowany jest jeden wałek rozrządu sterujący równocześnie dwoma czynnościami. OHV jest rzadko stosowany ze względu na swoją skomplikowaną budowę i głośną pracę.

Zastosowany jest jeden wałek umieszczony w bloku, sterujący zaworami przez popychacze. W OHC posiada jeden wałek zamontowany bezpośrednio nad zaworami. Rozrząd powinien być wymieniany, ponieważ może dojść do jego zerwania, co spowoduje zderzenie się zaworów z tłokami, co oznacza duże koszty naprawy, a nawet wymianę całego motoru. W niektórych samochodach powinien być wymieniany co około 50 tysięcy przejechanych kilometrów, a w innych po ponad 100-200 tysiącach kilometrów (w przypadku paska rozrządu materiał może ulec zniszczeniu przez czas i należy wymieniać go co 5-6 lat). Zaleca się, aby został wymieniony cały zestaw paska rozrządu. Jego wymiana jest bardzo pracochłonna i kosztowna. Tego typu naprawy powinny być wykonywane przez wykwalifikowanych mechaników. O częstotliwość wymiany rozrządu najlepiej zapytać mechanika, który będzie wiedział, w którym pojeździe rozrząd jest awaryjny i należy go zmienić wcześniej, niż podaje producent.