Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Peugeot » sterowanie silnikiem Peugeot EXPERT Platforma / podwozie (223) » pasek rozrządu i części wspólpracujące Peugeot EXPERT Platforma / podwozie (223) » zestaw paska rozrządu Peugeot EXPERT Platforma / podwozie (223)

zestaw paska rozrządu do PEUGEOT EXPERT Platforma / podwozie (223)

wybierz typ samochodu PEUGEOT EXPERT Platforma / podwozie (223):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Długość [mm] 1343
Ilość zębów 141
Szerokość [mm] 25,4
Podziałka zębów [mm] 9,525
z rolkami 2
nr EAN 4047025517119
Długość opakowania [cm] 26,5
Szerokość opakowania [cm] 16,5
Wysokość opakowania [cm] 9,5
Ciężar [kg] 1,17
Ilość zębów 141
Szerokość [mm] 25
nr EAN 4010858792770
Długość opakowania [cm] 26,5
Szerokość opakowania [cm] 16,5
Wysokość opakowania [cm] 9,5
Ciężar [kg] 0,99
Ilość zębów 141
Szerokość [mm] 25
nr EAN 4010858765347
Długość opakowania [cm] 28
Szerokość opakowania [cm] 17,5
Wysokość opakowania [cm] 24
Ilość zębów 141
Ciężar [kg] 2,28
Szerokość [mm] 25
nr EAN 4010858799892
Długość opakowania [cm] 28
Szerokość opakowania [cm] 17,5
Wysokość opakowania [cm] 24
Ilość zębów 141
Ciężar [kg] 2,241
Szerokość [mm] 25
nr EAN 4010858766085
cena brutto:
148.01 zł
 Kup
nr EAN 8021787534412
cena brutto:
159.00 zł
 Kup
nr EAN 8021787029673
Szerokość [mm] 25,4
Ilość zębów 141
Ciężar [kg] 1,11
Pas napędowy z zębami o zaokrąglonym profilu
dla numeru OE 0831.R8
nr EAN 4027816196235
Ilość zębów 141
Ciężar [kg] 2,0
Pas napędowy z zębami o zaokrąglonym profilu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pompą wodną
nr EAN 4027816346371
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego STT-1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pompą wodną
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 5414465981418
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego STT-1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez pompy wodnej
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 5414465340185
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego STT-1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pompą wodną
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 5414465340208
Wykonanie pompy wodnej dla napędu paskiem rozrządu
Szerokość 1 [mm] 25
Liczba zębów 1 141
nr EAN 8032747067130
Wykonanie pompy wodnej dla napędu paskiem rozrządu
Szerokość 1 [mm] 25
Liczba zębów 1 141
nr EAN 8032747067161
cena brutto:
162.00 zł
 Kup
Liczba zębów 1 141
Szerokość 1 [mm] 25,40
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4005108306128
cena brutto:
168.01 zł
 Kup
Liczba zębów 1 141
Szerokość 1 [mm] 25,40
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4005108543493
Liczba zębów 1 141
Szerokość 1 [mm] 25,40
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pompą wodną
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4005108605870
Liczba zębów 1 141
Szerokość 1 [mm] 25,40
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pompą wodną
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4005108599650
cena brutto:
157.00 zł
 Kup
Ilość zębów 141
Pas napędowy z zębami o zaokrąglonym profilu
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego VKN 1007
Szerokość pasa [mm] 25
nr EAN 7316571641645
Ilość zębów 141
Pas napędowy z zębami o zaokrąglonym profilu
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego VKN 1007
Szerokość pasa [mm] 25
nr EAN 7316572850688
cena brutto:
162.00 zł
 Kup
Liczba zębów 1 141
Liczba pasków 1
Liczba rolek kierunkowych 2
Masa [g] 1090
Szerokość 1 [mm] 25,4
nr EAN 3413520462208
cena brutto:
173.00 zł
 Kup
Liczba zębów 1 141
Liczba pasków 1
Liczba rolek kierunkowych 2
Masa [g] 965
Szerokość 1 [mm] 25,4
nr EAN 3413520668136
Liczba zębów 1 141
Liczba pasków 1
Liczba rolek kierunkowych 2
Masa [g] 2115
Szerokość 1 [mm] 25,4
nr EAN 3413521124440
Wyświetlanie od 1 do 26 (z 26 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
zestaw paska rozrządu

Zestaw rozrządu


Rozrząd jest bardzo ważnym elementem silników tłokowych. Bez niego praca tego typu jednostek napędowych jest niemożliwa. Zadaniem rozrządu jest sterowanie zaworami, które odpowiednio doprowadzają mieszankę i usuwają spaliny z komory spalania. Rozrząd może być napędzany przez łańcuch rozrządu, koła zębate lub pasek. W nowych samochodach zazwyczaj stosowane są paski rozrządu, które zmniejszają spalanie samochodu, emisję dwutlenku węgla, ich praca jest cicha i silnik dzięki nim ma obniżone drgania. Ich wadą jest krótszy czas eksploatacji w stosunku do wytrzymałego łańcucha. Układ rozrządu DOHC jest najczęściej stosowany w nowoczesnych samochodach. Zastosowane są w nim dwa wałki rozrządu, umieszczone w głowicy silnika. Zazwyczaj jeden wałek steruje zaworami ssącymi, a drugi odprowadzaniem spalin. W układzie SOHC zainstalowany jest jeden wałek rozrządu sterujący równocześnie dwoma czynnościami. OHV jest rzadko stosowany ze względu na swoją skomplikowaną budowę i głośną pracę.

Zastosowany jest jeden wałek umieszczony w bloku, sterujący zaworami przez popychacze. W OHC posiada jeden wałek zamontowany bezpośrednio nad zaworami. Rozrząd powinien być wymieniany, ponieważ może dojść do jego zerwania, co spowoduje zderzenie się zaworów z tłokami, co oznacza duże koszty naprawy, a nawet wymianę całego motoru. W niektórych samochodach powinien być wymieniany co około 50 tysięcy przejechanych kilometrów, a w innych po ponad 100-200 tysiącach kilometrów (w przypadku paska rozrządu materiał może ulec zniszczeniu przez czas i należy wymieniać go co 5-6 lat). Zaleca się, aby został wymieniony cały zestaw paska rozrządu. Jego wymiana jest bardzo pracochłonna i kosztowna. Tego typu naprawy powinny być wykonywane przez wykwalifikowanych mechaników. O częstotliwość wymiany rozrządu najlepiej zapytać mechanika, który będzie wiedział, w którym pojeździe rozrząd jest awaryjny i należy go zmienić wcześniej, niż podaje producent.