
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 98 |
| Wysokość [mm] | 53 |
| Średnica bębna hamulcowego | 219 |
| Ilość otworów | 4 |
| nr EAN | 5012759461358 |
Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy BF136 DELPHI
| FIAT | 4236768 | |
| FIAT | 4368516 | |
| FIAT | 4379680 | |
| FIAT | 4779680 | |
| FIAT | 5890762 | |
| FIAT | 5974792 | |
| FIAT | 5975061 | |
| FIAT | 7777842 | |
| FIAT | 777842 | |
| FIAT | 94379680 | |
| INNOCENTI | 4236768 | |
| INNOCENTI | 4368516 | |
| INNOCENTI | 4379680 | |
| INNOCENTI | 5890762 | |
| INNOCENTI | 5974792 | |
| INNOCENTI | 7777842 | |
| INNOCENTI | 777842 | |
| INNOCENTI | 790833 | |
| INNOCENTI | 94379680 | |
| LANCIA | 4236768 | |
| LANCIA | 4368516 | |
| LANCIA | 4379680 | |
| LANCIA | 5890762 | |
| LANCIA | 5974792 | |
| LANCIA | 7777842 | |
| LANCIA | 777842 | |
| LANCIA | 94379680 | |
| SEAT | 4236768 | |
| SEAT | 4368516 | |
| SEAT | 4379680 | |
| SEAT | 5890762 | |
| SEAT | 5974792 | |
| SEAT | 7777842 | |
| SEAT | 777842 | |
| SEAT | 94379680 | |
| SEAT | SE022165201A | |
| ZASTAVA | 4267288 | |
| ZASTAVA | 4373614 | |
| ZASTAVA | 4379680 | |
| FSO | 94379680 | |
| AUTOBIANCHI | 4236768 | |
| AUTOBIANCHI | 4368516 | |
| AUTOBIANCHI | 4379680 | |
| AUTOBIANCHI | 5890762 | |
| AUTOBIANCHI | 5974792 | |
| AUTOBIANCHI | 7777842 | |
| AUTOBIANCHI | 777842 | |
| AUTOBIANCHI | 94379680 | |
| YUGO | 4236768 | |
| YUGO | 4368516 | |
| YUGO | 4379680 | |
| YUGO | 5890762 | |
| YUGO | 5974792 | |
| YUGO | 7777842 | |
| YUGO | 777842 | |
| YUGO | 94379680 |
Zastosowanie Bęben hamulcowy BF136 DELPHI w samochodach:
Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.
Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.
Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..
Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.