
| Długość przewodu [mm] | 750 |
| Sonda lambda | Sonda lambda szerokopasmowa |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| Długość przewodu [mm] | 750 |
| Sonda lambda | Sonda lambda szerokopasmowa |
| Sonda lambda | ogrzewana |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda ES21156-12B1 DELPHI
| AUDI | 022906262CA | |
| AUDI | 022906262CG | |
| AUDI | 06F906262F | |
| AUDI | 1K0998262K | |
| SEAT | 06F906262F | |
| SEAT | 1K0998262K | |
| SKODA | 06F906262F | |
| SKODA | 1K0998262K | |
| VOLKSWAGEN | 022906262CA | |
| VOLKSWAGEN | 022906262CG | |
| VOLKSWAGEN | 06F906262F | |
| VOLKSWAGEN | 1K0998262K |
Zastosowanie Sonda lambda ES21156-12B1 DELPHI w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda ES21156-12B1 DELPHI:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.