
| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 750 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 103 |
| nr EAN | 8717613018392 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda, Universal fit DOX-0118 DENSO
| AUDI | 021906265A | |
| AUDI | 021906265AB | |
| AUDI | 021906265BD | |
| AUDI | 021906265N | |
| AUDI | 023906265D | |
| AUDI | 037906265AD | |
| AUDI | 330906265 | |
| AUDI | 6U0906265B | |
| BMW | 11781247235 | |
| BMW | 11781247475 | |
| BMW | 11781433159 | |
| BMW | 11781714772 | |
| BMW | 11781716114 | |
| BMW | 11781720860 | |
| BMW | 11781721125 | |
| BMW | 11781730007 | |
| BMW | 11781734345 | |
| BMW | 11781734393 | |
| BMW | 11781735499 | |
| BMW | 11781735500 | |
| BMW | 11781735710 | |
| MERCEDES-BENZ | 0005405917 | |
| MERCEDES-BENZ | A0005405917 | |
| SEAT | 021906265A | |
| SEAT | 021906265AB | |
| SEAT | 021906265BD | |
| SEAT | 021906265N | |
| SEAT | 023906265D | |
| SEAT | 037906265AD | |
| SEAT | 330906265 | |
| SEAT | 6U0906265B | |
| SKODA | 021906265A | |
| SKODA | 021906265AB | |
| SKODA | 021906265BD | |
| SKODA | 021906265N | |
| SKODA | 023906265D | |
| SKODA | 037906265AD | |
| SKODA | 330906265 | |
| SKODA | 6U0906265B | |
| VOLKSWAGEN | 021906265A | |
| VOLKSWAGEN | 021906265AB | |
| VOLKSWAGEN | 021906265BD | |
| VOLKSWAGEN | 021906265N | |
| VOLKSWAGEN | 023906265D | |
| VOLKSWAGEN | 037906265AD | |
| VOLKSWAGEN | 330906265 | |
| VOLKSWAGEN | 6U0906265B |
Zastosowanie Sonda lambda, Universal fit DOX-0118 DENSO w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda, Universal fit DOX-0118 DENSO:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.