Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Opel CORSA C (X01) 1.3 CDTI (F08, F68) (2003.06-2009.12) 70km » KD046 dolz
wybrany samochód: 
Opel Corsa C (x01) 1.3 Cdti (f08, F68) (2003.06-2009.12) 70km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD046 DOLZ

KD046 Pompa wodna + zestaw paska rozrządu DOLZ
288.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numery handlowe:

02KD001, 02KD701, 02KD708, 05KD037, 06KD003, 06KD004, R236

numer części:

KD046

producent:

DOLZ

Status produktu: Normalny
Ilość zębów132
Szerokość [mm]27,0
Liczba pasków1
dla numeru artykułuR236
nr EAN8430632500463

skład zestawu:
02KD001 Śruba koła pasowego
02KD701 Zatyczka, osie dźwigienek zaworowych - otwór montażowy
02KD708 Podkładka
05KD037 Pasek rozrządu
06KD003 Rolka napinająca paska rozrządu
06KD004 Rolka napinająca paska rozrządu
R236 Pompa wodna
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD046 DOLZ

Rozrząd kpl. (pasek + rolka + pompa cieczy) pasuje do: DACIA DUSTER, DUSTER/SUV, LOGAN, LOGAN EXPRESS, LOGAN MCV, SANDERO, NISSAN KUBISTAR, RENAULT CLIO II, CLIO III 1.4-1.6LPG 11.97-
numery OEM:
brak danych o numerach OEM

Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD046 DOLZ w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD046 DOLZ:

Adam, Serock
2025-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Wąpielsk
2021-01-23
 5/5
Polecam
Leszek, Sandomierz
2020-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.