Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Volkswagen LT 28-35 I Platforma / podwozie (281-363) 2.4 D Syncro (1991.08-1992.07) 75km » KD141 dolz
wybrany samochód: 
Volkswagen Lt 28-35 I Platforma / Podwozie (281-363) 2.4 D Syncro (1991.08-1992.07) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD141 DOLZ

KD141 Pompa wodna + zestaw paska rozrządu DOLZ
176.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:1 szt.

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numery handlowe:

05KD048, 06KD072, S320

numer części:

KD141

producent:

DOLZ

Status produktu: Normalny
Ilość zębów129
Szerokość [mm]22,0
Liczba pasków1
Ciężar [kg]1,35
dla numeru artykułuS320
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
05KD048 Pasek rozrządu
06KD072 Rolka napinająca paska rozrządu
S320 Pompa wodna
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD141 DOLZ

Rozrząd kpl. (pasek + rolka + pompa cieczy) pasuje do: AUDI A6 C7, FIAT 500, 500 C, 500L, DOBLO, DOBLO/MINIVAN, FIORINO, FIORINO/MINIVAN, GRANDE PUNTO, IDEA, LINEA, PANDA 1.0H-3.0D 09.93-
numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD141 DOLZ w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD141 DOLZ:

Tomasz, Wąpielsk
2021-01-23
 5/5
Polecam
Leszek, Sandomierz
2020-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Serock
2025-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.