Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Iveco EUROCARGO I-III 130 E 25 D tector, 130 E 25 DP tector (2006-2015) 252km » M176 dolz
wybrany samochód: 
Iveco Eurocargo I-iii 130 E 25 D Tector, 130 E 25 Dp Tector (2006-2015) 252km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wodna M176 DOLZ

M176 Pompa wodna DOLZ
136.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:3 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

M176

producent:

DOLZ

Status produktu: Normalny
Ciężar [kg]1,205
nr EAN8430632131766
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna M176 DOLZ

Pompa cieczy chłodzącej (z kołem pasowym: 68mm) pasuje do: MERCEDES O 100, 124 T-MODEL (S124), 124 (W124), 190 (W201), C (W202), E T-MODEL (S124), E T-MODEL (S210) 662925-OM662LA 12.79-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      6022000020
MERCEDES-BENZ      6022000120
MERCEDES-BENZ      6022000220
MERCEDES-BENZ      6022000420
MERCEDES-BENZ      6022000520
MERCEDES-BENZ      6032000020

Zastosowanie Pompa wodna M176 DOLZ w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna M176 DOLZ:

Adam, Serock
2025-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Wąpielsk
2021-01-23
 5/5
Polecam
Leszek, Sandomierz
2020-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.