Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Kia SORENTO II (XM) 2.4 CVVT 4WD (2012.10-???) 192km » 715521309 dri
wybrany samochód: 
Kia Sorento Ii (xm) 2.4 Cvvt 4wd (2012.10-???) 192km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

pompa wspomagania hyundai getz 02-09 715521309 DRI

715521309 pompa wspomagania hyundai getz 02-09 DRI
554.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:3 szt.

    Ocena:
numer części:

715521309

dostawca:

DRI

  • Indeks: DRI 715521309
  • Marka: DRI
  • Grupa towarowa TecDoc
    • Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy
  • Nazwa
    • POMPA WSPOMAGANIA HYUNDAI GETZ 02-09
  • Opis
    • HYUNDAI GETZ 02-09 1,1 63KM, 67KM
  • Dane dodatkowe:
    • Kaucja netto = 350,00
    • Ilość sprzedażna = 1
    • Zamiennik: 571101C000
    • Numer dostawcy: 715521309
  • Parametry:
    • hydrauliczny
    • Ilość żeber : 4
    • Koło pasowe o śr. [mm] : 96
    • Dla producentów przekładni kierowniczych : Young shin
    • Ciężar netto [kg] : 1,38
  • Indeks: DRI 715521309
  • Marka: DRI
  • Grupa towarowa TecDoc
    • Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy
  • Nazwa
    • POMPA WSPOMAGANIA HYUNDAI GETZ 02-09
  • Opis
    • HYUNDAI GETZ 02-09 1,1 63KM, 67KM
  • Dane dodatkowe:
    • Kaucja netto = 350,00
    • Ilość sprzedażna = 1
    • Zamiennik: 571101C000
    • Numer dostawcy: 715521309
  • Parametry:
    • hydrauliczny
    • Ilość żeber : 4
    • Koło pasowe o śr. [mm] : 96
    • Dla producentów przekładni kierowniczych : Young shin
    • Ciężar netto [kg] : 1,38

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie pompa wspomagania hyundai getz 02-09 715521309 DRI

Koszt kaucji: 430.50 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
HYUNDAI      57110-1C000
HYUNDAI      57110-1C080
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie pompa wspomagania hyundai getz 02-09 715521309 DRI w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

DRI
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.