Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 17-0583 elstock

Przekładnia kierownicza 17-0583 ELSTOCK

17-0583 Przekładnia kierownicza ELSTOCK
1,353.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:7 szt.
Wtorek:1 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

17-0583

dostawca:

ELSTOCK

Tryb pracy elektryczny
Rodzaj przekładni kierowniczej Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
dla producentów przekładni kierowniczych ZF
Długość całkowita [mm] 1270
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej 55
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier. z zazębieniem
Ilość obrotów koła kierownicy 3
Ograniczenia producenta Generation II
Ciężar netto [kg] 14,9
zastosowanie dla pojazdów do roku prod. 202009
nr EAN 5704651477857

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza 17-0583 ELSTOCK

Koszt kaucji: 791.51 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza elektroniczny (fabrycznie regenerowany, II generacja) pasuje do: AUDI A3, SEAT ALTEA, ALTEA XL, LEON, TOLEDO III, SKODA OCTAVIA II, SUPERB II 1.2-3.6 02.03-09.20

Przekładnia kierownicza 17-0583 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Przekładnia kierownicza 17-0583 producenta ELSTOCK

VOLKSWAGEN

1K1423051A, 1K1423051AG, 1K1423051AJ, 1K1423051AM, 1K1423051AN, 1K1423051AS, 1K1423051B, 1K1423051BE, 1K1423051CF, 1K1423051CK, 1k1423055C

numery OEM:
VOLKSWAGEN      1K1423051A
VOLKSWAGEN      1K1423051AG
VOLKSWAGEN      1K1423051AJ
VOLKSWAGEN      1K1423051AM
VOLKSWAGEN      1K1423051AN
VOLKSWAGEN      1K1423051AS
VOLKSWAGEN      1K1423051B
VOLKSWAGEN      1K1423051BE
VOLKSWAGEN      1K1423051CF
VOLKSWAGEN      1K1423051CK
VOLKSWAGEN      1k1423055C
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Przekładnia kierownicza 17-0583 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Przekładnia kierownicza 17-0583 ELSTOCK:

Adrian, Grodków
2021-09-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.