Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » 28-3839 elstock

Alternator 28-3839 ELSTOCK

28-3839 Alternator ELSTOCK
elstock 28-3839
488.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:4 szt. wysyłka Piątek
:4 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

28-3839

producent:

ELSTOCK

Prąd ładowania alternatora [A] 100
Wykonanie sieci pokładowej dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Napięcie [V] 14
Rodzaj alternatora zawiera pompę próżniową
Ø koła pasowego [mm] 60
Ilość żeber 6
Zacisk M8 B+
ID wykonania wtyczki L-W (PLUG 21)
Ciężar netto [kg] 6,6
Otwór Ø 1 [mm] 10
Ograniczenia producenta Always Cross by OE
nr EAN 5704651034753

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 28-3839 ELSTOCK

Koszt kaucji: 58.44 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR OPEL ASTRA/CORSA 1,7CDTI REGENEROWANY

Alternator 28-3839 ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

HONDA

CIVIC VI Aerodeck, S2000, HR-V, LOGO, ACCORD VI Hatchback, INSIGHT, CIVIC VII Hatchback

CHEVROLET

IMPALA, ALERO, TAHOE, TRAILBLAZER, CORVETTE, MATIZ, LACETTI

Numery OE Alternator 28-3839 producenta ELSTOCK

OPEL

1204158, 6204140, 93175799, 97189113

HONDA

31100PLZD00

numery OEM:
HONDA      31100-PLZ-D00
ISUZU      897189-1133
ISUZU      897189-1134
ISUZU      897189-1135
ISUZU      897189-1136
ISUZU      897189-1137
ISUZU      897189-1138
ISUZU      897326-1801
OPEL      1204158
OPEL      6204140
OPEL      93175799
OPEL      97189113
VAUXHALL      R1530037
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Alternator 28-3839 ELSTOCK w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.