Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Audi A6 C4 (4A2) 1.8 quattro (1995.12-1997.10) 125km » 28-5580 elstock
wybrany samochód: 
Audi A6 C4 (4a2) 1.8 Quattro (1995.12-1997.10) 125km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator 28-5580 ELSTOCK

28-5580 Alternator ELSTOCK
elstock 28-5580
708.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek: >10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

28-5580

producent:

ELSTOCK

Prąd ładowania alternatora [A]150
Wykonanie sieci pokładowejdla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Napięcie [V]14
Koła pasowez kołem pasowym wolnobieżnym
Ø koła pasowego [mm]49
Ilość żeber6
ZaciskM8 B+
ID wykonania wtyczkiCom/Bss2-D Plug 237
Ciężar netto [kg]7
Otwór Ø 1 [mm]9
Grubość 1 [mm]80
Ograniczenia producentaAlways Cross by OE
nr EAN5704651391795

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 28-5580 ELSTOCK

Koszt kaucji: 584.31 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR CITROEN C4 1,6VTI 08- REGENEROWANY
numery OEM:
BMW      12317553009
BMW      12317562388
BMW      12317574365
BMW      12317575650
BMW      12317575779
BMW      12317575872
BMW      12317575873
BMW      12317604782
BMW      12317613445
BMW      7575650
CITROËN      5702G3
CITROËN      5702H9
CITROËN      5702L3
CITROËN      5705JG
CITROËN      5705KF
CITROËN      5705NR
CITROËN      9666997980
CITROËN      9666998080
PEUGEOT      5702L3
PEUGEOT      5705KF
PEUGEOT      5705NR
PEUGEOT      9666997980
PEUGEOT      9666998080
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Alternator 28-5580 ELSTOCK w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.