Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Mercedes-benz SK 2526 (1987-1994) 256km » 51-0003 elstock
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Sk 2526 (1987-1994) 256km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja 51-0003 ELSTOCK

51-0003 Kompresor, klimatyzacja ELSTOCK
655.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:7 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 7 szt.
 
    Ocena:
numer części:

51-0003

producent:

ELSTOCK

Ograniczenia producentaSANDEN SD7V16
Ø koła pasowego [mm]120
Liczba rowków6
Ilość oleju [ml]135
Czynnik chłodniczyR 134a
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniami
Liczba otworów do mocowania4
Ciężar netto [kg]4,3
Rodzaj mocowaniaMocowanie 4-punktowe
nr EAN5704651054782

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 51-0003 ELSTOCK

Koszt kaucji: 211.07 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Kompresor klimatyzacji pasuje do: AUDI A4 B5, FORD GALAXY I, GALAXY MK I, SEAT ALHAMBRA, CORDOBA, CORDOBA VARIO, IBIZA II, INCA, TOLEDO I, VW CADDY II, CADDY II/MINIVAN, GOLF III 1.0-2.3 02.88-03.10
numery OEM:
FORD      1067111
FORD      7340657
FORD      95NW-16D629-BC
FORD      95NW-19D629-CB
FORD      95NW-19D629-CC
VOLKSWAGEN      1H0820803D
VOLKSWAGEN      1H0820803DX
VOLKSWAGEN      1H0820803E
VOLKSWAGEN      7M0820803D
VOLKSWAGEN      7M0820803P
VOLKSWAGEN      7M0820803PX
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 51-0003 ELSTOCK w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.