Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Mercedes-benz KLASA G Platforma / podwozie (W461) 290 GD 4-matic (461.323, 461.329) (1991-2001) 95km » 51-0695 elstock
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Klasa G Platforma / Podwozie (w461) 290 Gd 4-matic (461.323, 461.329) (1991-2001) 95km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja 51-0695 ELSTOCK

51-0695 Kompresor, klimatyzacja ELSTOCK
968.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:3 szt.

    Ocena:
numer części:

51-0695

dostawca:

ELSTOCK

Ograniczenia producentaDELFI/HARRISON CVC7
Ø koła pasowego [mm]110
Liczba rowków7
Ilość oleju [ml]200
Czynnik chłodniczyR 134a
Liczba otworów do mocowania3
Ciężar netto [kg]6,4
Dolot - Ø [mm]21,3
Wylot - Ø [mm]15,4
nr EAN5704651397575

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 51-0695 ELSTOCK

Koszt kaucji: 494.52 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Kompresor klimatyzacji pasuje do: RENAULT ESPACE IV 1.9D/2.0/2.2D 11.02-
numery OEM:
RENAULT      8200436108
RENAULT      8200678506
RENAULT      8200885261
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 51-0695 ELSTOCK w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.